eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrószkówZimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów w sołectwach gminy Prószków w sezonie zimowym 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów
w sołectwach gminy Prószków w sezonie zimowym 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 17

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@proszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.proszkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów
w sołectwach gminy Prószków w sezonie zimowym 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ef286a-8476-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048976/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów w sołectwach gminy Prószków w sezonie zimowym 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W pierwszej kolejności należy wskazać, iż Gmina Prószków jest jednostką sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych - zatem jest zamawiającym, o którym mowa w art. 4 pkt 1 ustawy Pzp. W drugiej kolejności należy zauważyć, iż spełnione zostały wszystkie pozostałe przesłanki wskazane w art. 214 ust. 1 pkt 11) ustawy Pzp, tj.:
- Gmina Prószków jest jednostką sektora finansów publicznych posiadającą 100% udziałów w spółce Gminne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Prószkowie,
- ponad 90% działalności Spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę Prószków w ramach aktu założycielskiego,
- Spółka wykonuje zadania gminy w oparciu o majątek należący pośrednio lub bezpośrednio do niej,
- mając na uwadze fakt, że Gmina Prószków jest jedynym wspólnikiem, mającym 100% udziałów w kapitale zakładowym kontrolowanej Spółki, w Spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.8.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256443,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg oraz chodników, placów i parkingów ma być wykonywane na poziomie gwarantującym swobodny i bezpieczny przejazd/przejście.
Odśnieżanie oraz posypywanie (mieszanką piasku z solą 30%) do 12 razy w roku każdej z dróg i chodników, placów i parkingów. Posypywanie (mieszanką piasku z solą 30%) do 18 razy w roku każdej drogi i chodnika, placu i parkingu. Przy czym jednokrotne odśnieżanie z posypywaniem lub posypywanie oznacza stworzenie bezpiecznych i swobodnych warunków w jednym dniu na każdej z poszczególnych dróg i chodników, placów i parkingów wskazanych w tabeli nr 1 i 2. W razie bardzo obfitych opadów śniegu należy przeprowadzić akcję odśnieżania co najmniej dwukrotnie w ciągu dnia. Posypywanie piaskiem nawierzchni dróg w razie występowania oblodzeń.
Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
1) wykonywanie przedmiotu zamówienia stosując materiały własne, posiadające stosowne aprobaty, atesty lud deklaracje zgodności oraz sprzęt dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych,
2) wykonywanie przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, kierując się zasadami racjonalności i ekonomii wykorzystywania środków,
3) zabezpieczenie w bazie Wykonawcy odpowiedniej ilości /wystarczającej do prawidłowego zimowego utrzymania dróg i chodników, placów, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych/ materiałów uszorstniających,
4) usuwanie i wywożenie śniegu ze wskazanych przez Zamawiającego ulic, skrzyżowań i chodników, placów, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych w wypadku wystąpienia znacznych opadów śniegu kiedy samo zgarnianie nie gwarantuje zachowania przejezdności,
5) pozostawanie w stałej gotowości i zapewnienie sprawnego technicznie sprzętu oraz materiałów uszorstniających przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,
6) podanie numeru telefonu interwencyjnego służącego do wskazywania miejsc wymagających odśnieżenia,
7) realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą fizycznych pracowników poprzez posypywanie (ręczne) odcinków dróg na których nie jest możliwe mechaniczne wykonanie prac, szczególnie niebezpiecznych (łuki dróg, podjazdy, zjazdy, itp.) w okresie całego sezonu zimowego we wszystkich sołectwach,
8) zapewnienie stałej łączności telefonicznej /przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu/ z osobą wyznaczoną przez Wykonawcę odpowiedzialną za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia,
9) reagowanie na interwencje zamawiającego w terminie 30 minut od momentu zgłoszenia,
10) prowadzenie kart pracy dla każdego z poszczególnych urządzeń odśnieżających z uwzględnieniem daty i godziny przystąpienia i zakończenia prac, ilości zużytych materiałów uszorstniających wraz z podaniem imienia i nazwiska operatora, wykazu dróg na których prowadzono prace. Karty należy dołączać do faktur,
11) sporządzanie protokołów z wykonanego zakresu robót i uzyskanie na nich potwierdzenia przez Zamawiającego,
12) nieodpłatne poprawienie wadliwie wykonanych robót w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego,
13) ubezpieczenie prowadzonych robót od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących Wykonawcy i osób trzecich,
14) na drogach transportu rolnego Złotniki – Boguszyce oraz Prószków – Jaśkowice, w razie obfitych opadów śniegu, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, Wykonawca ustawi znaki
informacyjne, iż drogi są nie odśnieżane i nieprzejezdne.
Wykonanie czynności odśnieżania podlega kontroli Zamawiającego, w przypadku stwierdzenia nienależytego odśnieżenia na podstawie protokołu z przeprowadzonej kontroli Zamawiający obniży wynagrodzenie za wykonane prace.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiebiorstwo Wieloebranżowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910515906

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 13A

7.3.4) Miejscowość: Prószków

7.3.5) Kod pocztowy: 46-060

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348342,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.