Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BN
1.5.2.) Miejscowość: Radzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-807
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (48) 613 63 62 w.232
1.5.8.) Numer faksu: (48) 613 63 62 w.228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@radzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradzanow.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7985f2de-e43e-4a53-a293-0bbe588b40dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033465/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7985f2de-e43e-4a53-a293-0bbe588b40dc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
Szczegółowo opisane w Rozdz. XI SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .
Szczegółowa informacja o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania , wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdz. XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny art.13 i 14 RODO zostały opisane w Rozdz. XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GGK.ZP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK w okresie od dnia 01.04.2025r do 31.03.2026 r. w następującym zakresie:
a) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK-u;
b) Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w wagę oraz kontenery na odpady oraz zagospodarowanie zebranych tam odpadów.
Zagospodarowania zebranych odpadów tj.: przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.); przekazywania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnej zgodnie z art. 29a ustawy o odpadach.
Odbioru i zagospodarowania zebranych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w cyklu 1 raz w roku (1 razy w trakcie obowiązywania umowy) zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w trzech kryteriach.
1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie.
a) Kryterium nr 1 Cena oferty (C) - 80 %.
b) Kryterium nr 2 Poziom emisji spalin EURO - 10 %.
c) Kryterium nr 3 Aspekt środowiskowy - 10 %.
Ad. Kryterium nr 1. Cena oferty –max ilość 80 pkt
Oferty następne będą oceniane na zasadach proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
C = [C min/C bad] x 100 x 0,80
gdzie :
C – liczba punktów za cenę ofertowa,
C min – najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych,
C bad – cena oferty badanej;
Ad. Kryterium nr 2- Poziom emisji spalin EURO – max ilość 10 pkt
Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za normy emisji spalin jakie spełniają pojazdy wyszczególnione przez Wykonawcę w wykazie potencjału technicznego zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SWZ.
- Wykonawca, który do realizacji zamówienia kieruje co najmniej 3(trzy) pojazdy spełniające
normę spalin EURO 5 - 10 pkt
- Wykonawca, który do realizacji zamówienia nie kieruje co najmniej 3 (trzech) pojazdów
spełniających normę spalin minimum EURO 5 - 0 pkt
Ad. Kryterium nr 3– Aspekt środowiskowy – przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów (dostarczenie ulotek, broszur informacyjnych do każdej nieruchomości) - 10 pkt
Ocena w zakresie - Aspekt środowiskowy tj. przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów/dostarczenie ulotek, broszur informacyjnych do każdej nieruchomości,/ będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, które zawarte jest w formularzu ofertowym „OFERTA” – liczba punktów możliwych do uzyskania -10 pkt.
Punkty za kryterium – Aspekt środowiskowy tj. przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów/ dostarczenie ulotek, broszur informacyjnych do każdej nieruchomości/, będą przyznawane wg. poniższego kryterium
a) brak oferowania wykonania kryterium – 0 pkt
b) 1 raz w czasie trwania umowy - 10 pkt
Data przeprowadzenia akcji promującej selektywna zbiórkę odpadów/ dostarczenie ulotek, broszur informacyjnych do każdej nieruchomości,/ zostanie uzgodniona z Zamawiającym i zapisana w umowie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom emisji spalin EURO
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt srodowiskowy przeprowadzenie akcji promujacej selektywna zbiórkę odpadów
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, w zakresie odbierania odpadów komunalnych objętych zamówieniem od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Radzanów ,o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2024r poz. 399 ze zm.)
b) posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych objętych zamówieniem.
c) posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zwanego dalej rejestrem BDO w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że
a) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie usług odpowiadajacym usługom wskazanym w przedmiocie niniejszego zamówenia tj. wykonał, a w przypadku świaczeń okresowych lub ciagłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegajaca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych odebranych w ramach wskazanej usługi w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy o łącznej masie powyżej 500 Mg oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez ten podmiot, na rzecz którego usługi były/ są wykonywane. Referencje powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – zał. nr 5 do SWZ.
b) posiada bazę magazynowo-transportową spełniajacą wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (tj. Dz. U. z 2013 r poz. 122)
c) dysponuje następującym potencjałem technicznym :
- 1 (jednym) pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktujacą ,
- 1 (jednym) pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z funkcja kompaktujacą
- 1(jednym) pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zbieranych odpadów bez funkcji kompaktującej ,
- 1 (jednym) pojazdem do wjazdów problemowych ( drogi gruntowe, drogi wewnętrzne ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia przez Wykonawcę z postępowania Wykonawca przedłoży:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz.1616 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SWZ;
2) Odpis lub Informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt 2) SWZ i Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wg. wzoru stanowiącego - Załącznik nr 3a do SWZ.
b) Wykaz wykonanych usług sporządzony według Załącznika nr 5 do SWZ.
c) Wykaz potencjału technicznego (pojazdów) w celu wykonania zamówienia zał nr 8 do SWZ.
d) Dokument o nadaniu numeru rejestrowego podmiotów wprowadzajacych produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujacych odpadami, o których mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (tj.Dz.U. z 2023 poz.1587 ze zm.)
e) wpis do Rejestru Działalności Regulowanej, w zakresie odbierania odpadów komunalnych objętych zamówieniem od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Radzanów, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2024r poz. 399 ze zm.)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę, a także oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy/mocodawców, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.
Sposób sporządzania i przekazywania, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgodny z określonym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postepowaniu składa każdy z Wykonawców.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.112 ust.2 pkt 2 ustawy PZP jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośednictwem Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI RADZANÓW
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wróblewo na działce nr 246
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Józefowo na działkach nr 295 i 298/1
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wróblewo na działce nr 246
- Dowóz uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności do szkół specjalnych i ośrodków szkolno-wychowawczych i odwiezienie ich do miejsca zamieszkania oraz zapewnienie opieki podczas przewozu.
więcej: przetargi RADZANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sukcesywnego odbioru odpadów komunalnych z obiektów Polskiego Radia S.A. w likwidacji
- ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH I SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU SP SZPITALA DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH W MIĘDZYRZECZU
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i przetwarzania odpadów komunalnych.
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania porządku w siedzibie ZTM w Poznaniu ul. Matejki 59 oraz w pomieszczeniach Archiwum Zakładowego w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 194
- Odbiór odpadów komunalnych:Cz 1 stan.własność Gminy Margonin;Cz 2 poch,od właścicieli nieruchom na której znajduje się dom letniskowy,lub innej nieruchom wykorzyst na cele rekreacyjno-wypoczynkowe
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.