Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydawanie posiłków uczniom w placówkach oświatowych w Świdniku w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŚWIDNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004164916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleja Lotników Polskich 5
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 468 69 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@poczta.e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cus.e-swidnik.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydawanie posiłków uczniom w placówkach oświatowych w Świdniku w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c610e4d-11df-4814-9fe3-2098e2d2d261
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00650426/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowanie i wydawanie posiłków uczniom w placówkach oświatowych w Świdniku w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650448
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługa może może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W placówkach świdnickich wykonawca przygotowujący, dostarczający i wydający obiady uczniom wyłoniony został w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji zgodnie z ustawą PZP. Dodatkowo, w ramach zawartych umów ma zapewniony wyłączny dostęp do pomieszczeń kuchennych, wydawalni i stołówek. W związku z tym, CUS w Świdniku nie ma możliwości przeprowadzenia konkurencyjnego trybu celem wyłonienia i wprowadzenia dodatkowego wykonawcy. Ponadto, zgodnie z art. 100 ustawy o pomocy społecznej, kierując się przede wszystkim dobrem osób korzystających z pomocy społecznej i ochroną ich dóbr, niewskazane byłoby wprowadzenie innego wykonawcy dostarczającego posiłki, ponieważ mogłoby to
prowadzić do podziału, stygmatyzacji, a w konsekwencji do dyskryminacji uczniów korzystających z obiadów finansowanych przez CUS, w ramach rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu na lata 2024-2028".
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.V.A.2610.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 102870,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, dostarczania i wydawania obiadów uczniom i dzieciom z oddziałów przedszkolnych uczęszczającym do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Świdniku, Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Świdniku, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Świdniku oraz Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Kusocińskiego w Świdniku, uprawnionym do otrzymania obiadu w ramach rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu na lata 2024-2028”, w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. Posiłki powinny być przygotowane i wydawane na zasadach dotyczących ogółu dzieci uczęszczających do w/w placówek, zgodnie z warunkami określonymi w posiadanych przez Wykonawcę umowach z Dyrektorami w/w placówek. Zamawiający opłaca jedynie wartość "wsadu do kotła". Przewidywana przyjęta do postępowania ilość obiadów, przy uwzględnieniu ilości dni zajęć szkolnych w okresie realizacji umowy (202 dni zajęć szkolnych) to: 11 110 obiadów w szkołach i 2020 obiadów w oddziałach przedszkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894210-6 - Posiłki szkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO WYROBY GARMAŻERYJNE S.C. Joanna Jesionek Alfreda Jesionek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123147282
7.3.3) Ulica: Dominów 83
7.3.4) Miejscowość: Mełgiew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DUO" WYROBY GARMAŻERYJNE S.C. JOANNA JESIONEK, ALFREDA JESIONEK
jakie przetargi wygrała firma
"DUO" WYROBY GARMAŻERYJNE S.C. JOANNA JESIONEK, ALFREDA JESIONEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krępiecka) w miejscowości Świdnik i Krępiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej C 69 B3 PU (K1-70), grysów bazaltowych frakcji 2÷5 oraz farb drogowych (biała, czerwona, niebieska, rozpuszczalnik, mikrokule)
- Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
więcej: przetargi w Świdniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.