eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i segregowanych pochodzących z codziennej działalności 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnia SP ZOZ w Szczecinie.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037854 z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i segregowanych pochodzących z codziennej działalności 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnia SP ZOZ w Szczecinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810200960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotra Skargi 9-11

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-965

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 261455982

1.5.8.) Numer faksu: 261455982

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@109szpital.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/109szpital

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i segregowanych pochodzących z codziennej działalności 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnia SP ZOZ w Szczecinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a1e725-80b2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003381/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wywóz odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015044/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPoZP 6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330770,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i segregowanych pochodzących z codziennej działalności w 109 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią w Szczecinie przy ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin o kodach: 15 01 01 – opakowania z papieru i makulatury, 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 07 – opakowania ze szkła, 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz pochodzących z codziennej działalności Rejonowej Bazy Zaopatrzenie Medycznego przy ul. Narutowicza 18 , 70-231 Szczecin o kodach: 15 01 01 – opakowania z papieru i kultury, 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych, Wg bieżących potrzeb Zamawiającego użyczenie i odbiór kontenerów/ pojemników na odpady stałe o kodach; 160211*, 160213*, 160214, 160215*, 160216, 160604, 160605, 170101, 170405, 170904. Dokładne rozmieszczenie oraz ilość pojemników i kontenerów na odpady komunalne, a także opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku nr 1 do SWZ ilości pojemników i kontenerów są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, wobec czego Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp dla niniejszego postępowania dla każdej pozycji dopuszczając możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości asortymentu wskazanego w tymże załączniku. Największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji wynosi 20%. Wykorzystanie prawa opcji będzie zależało od bieżących potrzeb wynikających z działalności ZamawiającegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195001,44

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241408,56

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195001,44

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Szczecin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810452985

7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej ps. "Jachna" 35

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-005

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195001,44

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

2021-04-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.