Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00649237/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy
ul. Strażacka 8 na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZELCACH OPOLSKICH Z FILIĄ W SZYMISZOWIE I FILIĄ W LEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 8
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dps.strzelceop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceop.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-092b8dec-c5e2-4a13-b0e2-7c709ca29e9e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicyul. Strażacka 8 na rok 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-092b8dec-c5e2-4a13-b0e2-7c709ca29e9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00038969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067049/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.2995.ZP.263.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I artykuły nabiałowe w ilościach: deser mleczny śmietankowo-czekoladowy 130g - 4800szt, jogurt owocowy kubek nie mniej niż 150g – 10 000szt, jogurt naturalny kubek nie mniej niż 150g -800szt, kefir 2% kubek 400g - 600szt, kefir 2% kubek 200g – 8 000szt, margaryna mleczna w kostkach 250g - 450kg, margaryna do smarowania pieczywa - 500g o zawartości tłuszczu co najmniej 60% np. Śniadaniowa, Roślinna lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo– 5 400szt, masło w kostce 200g o zawartości tłuszczu min. 82% nie solone – 5 300szt, mleko UHT 10l, o zawartości tłuszczu min. 1,5% - 2 300szt, ser smażony z kminkiem 200g kubek– 600szt, ser twaróg półtłusty 1kg – 2200kg, ser żółty twardy typu gouda lub edamski lub inny o łagodnym smaku, nie gorszy jakościowo i smakowo – 1 100kg, ser topiony kostka, różne smaki 100g – 950kg, serek śmietanowy ziarnisty (wiejski) 150g - 3 500szt, śmietana w pojemniku 180ml -200ml o zawartości tłuszczu 30% – 2 500szt, śmietana w pojemniku 330ml-400ml o zawartości tłuszczu 18% - 630szt, serek kanapkowy 125g - 3 000szt.Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami artykuły nabiałowe:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1448),
b) dostawy mleka w folii pasteryzowane spożywcze o zawartości tłuszczu min. 2% odbywać się będą trzy razy w tygodniu w godz. 500 – 630 ,
c) asortyment zamawianej dostawy mleka będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
d) dostawy mleka na niedzielę lub święto powinny następować w dniu bezpośrednio poprzedzającym niedzielę lub święto,
e) dostawy artykułów nabiałowych odbywać się będą trzy razy w tygodniu w godzinach 500 – 630
f) asortyment zamawianej dostawy artykułów nabiałowych będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
g) dostawy artykułów nabiałowych, innych niż mleko, na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto albo w terminie wskazanym przez Zamawiającego telefonicznie,
h) przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze mleka i artykułów nabiałowych lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie, sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.),
i) dostarczane sukcesywnie mleko musi mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 5 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), a pozostałe artykuły nabiałowe muszą mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 30 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia),
j) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji (przydatności do spożycia), odpowiednio oznakowany,
k) wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu,
l) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy,
ł) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości,
m) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), Zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy,
n) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie,
o) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych asortymentów artykułów nabiałowych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego:
1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie.
2)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15511210-8 - Mleko UHT
15512000-0 - Śmietana
15544000-3 - Ser twardy
15542100-0 - Ser twarogowy
15551300-8 - Jogurt
15431100-9 - Margaryna
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
15530000-2 - Masło
4.5.5.) Wartość części: 306087,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II artykuły spożywcze w ilościach: budyń o różnych smakach 1kg np. śmietankowy, waniliowy, wiśniowy – 130kg, chrzan tarty słoik 180g – 350szt, cukier 1kg – 3500kg, cukier puder 500g – 100szt, cukier waniliowy 16g – 600szt, cynamon 20g – 150szt, czosnek granulowany 20g – 2000szt, dżem bez cukru słoik 250g różne smaki np. wiśnia, czarna porzeczka, truskawka - 900szt, dżem owocowy niskosłodzony słoik 280g różne smaki np. Łowicz lub inny o podobnej konsystencji i smaku -1600szt, fasola Jaś pakowany po 5kg – 200kg, fasolka czerwona konserwowa puszka 400g- 40szt, galaretka owocowa różne smaki 1kg np. truskawkowa, agrestowa – 80kg, groch łuskany połówki 500g – 200szt, groszek konserwowy puszka 400g – 150szt, herbata ekspresowa czarna 50szt w paczce np. typu Lipton lub inna o podobnych właściwościach smakowych w przedziale torebka od 1,4g do 1,5g – 50opak., herbata granulowana 100g czarna – 2100paczek, kakao ciemne 200g – 200szt, kasza jęczmienna 1kg – 250kg, kasza gryczana 1kg – 150kg, kminek 100g – 20szt, kasza manna błyskawiczna 500g – 750szt, kawa zbożowa rozpuszczalna 150g np. inka lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo – 200szt, kawa naturalna mielona 250g np. Jacobs lub inna o podobnym smaku i aromacie – 50szt, kawa naturalna rozpuszczalna 100g np. Jacobs lub inna o podobnym smaku i aromacie – 40szt, kisiel różne smaki 1kg np. cytrynowy, wiśniowy, truskawkowy – 70kg, koncentrat pomidorowy 30% 870-900g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo- 600szt, kukurydza konserwowa w puszkach 400g – 120szt, kwasek cytrynowy 20g – 800szt, liść laurowy 6g– 300szt, mak niebieski nie mielony 200g – 40szt, przyprawa w płynie maggi 1l – 110szt, majeranek 10g – 500szt, majonez 260g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo – 400szt, majonez 620g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo – 120szt, marmolada 1kg – 10szt, mąka pszenna 1kg typ 500np. wrocławska lub inna o podobnych parametrach – 1550kg, mąka ziemniaczana 1kg– 350kg, miód naturalny słoik 370g – 35szt, musztarda 210g łagodna – 300szt, musztarda 1000g łagodna - 110szt, ocet spirytusowy 10% 1l butelka – 220l, olej spożywczy w przedziale od 0,9l do 1l butelka plastikowa np. rzepakowy lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo– 1400l, papryka ostra mielona 20g – 20szt, papryka słodka mielona 20g- 800szt, imbir mielony 20g – 40szt, gałka muszkatołowa mielona 20g – 40szt, pasztet drobiowy 130g w foremkach aluminiowych zamkniętych np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo – 200szt, pasztet drobiowy 200g słoik np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo 300szt, pieprz czarny mielony 50g – 600szt, płatki owsiane błyskawiczne 500g – 450szt, proszek do pieczenia 36g – 300szt, przyprawa do flaków 20g – 200szt, przyprawa do pierników 20g – 40szt, rodzynki 200g – 50szt, ryż 1kg – 800kg, seler konserwowy słoik 290g-300g – 60szt, soda oczyszczona 35g – 120szt, sok owocowy różne smaki np. typu Kubuś lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo w przedziale 0,25l-0,33l - 3000szt, sól spożywcza 1kg – 750kg, suchary bezcukrowe 225g – 200szt , szynka konserwowa mielona 110g foremka jednorazowa – 250szt, kucharek lub wegeta 1kg – 119kg, wiórki kokosowe 200g – 30szt, woda mineralna niegazowana 1,5l – 400szt, woda mineralna niegazowana 1,5l (bhp) – 2340szt, woda mineralna gazowana 1,5l (bhp) – 2340szt, ziele angielskie 15g – 300szt, Żelatyna spożywcza 50g – 400szt, suszony lubczyk liść 10g – 200szt, oregano suszone 10g – 100szt, tymianek suszony 10g – 20szt, bazylia suszona 10g – 100szt, makaron co najmniej 4 –jajeczny nitki 5kg - 600kg , makaron co najmniej 4 –jajeczny gruby: świderki, kolanka, łazanki 5kg - 600kg, syrop malinowy 420ml – 150szt.Realizacja zamówienia - będzie następować zgodnie z zasadami – artykuły spożywcze:
a) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sukcesywnie artykuły spożywcze własnym transportem z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych do budynku DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2 w godz. 800- 1400. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1448),
b) dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą co najmniej trzy razy w miesiącu,
c) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
d) dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto,
e) dostarczany sukcesywnie przedmiot zamówienia musi mieć aktualną w dniu dostawy
co najmniej 6 miesięczną gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia),
f) wykonawca wydaje dostarczane artykuły spożywcze przedstawicielowi odbiorcy, który je przelicza, sprawdza jakość i świeżość oraz zgodność z zamówieniem,
g) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć makaron w początkowym okresie gwarancji. Zamawiany makaron na dany dzień musi być dostarczony nie kruszący się, bez grudek mąki i soli, objawów pleśnienia, psucia i zawilgocenia, odpowiednio oznakowany,
h) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy,
i) zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości,
j) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć artykuły spożywcze w początkowym okresie gwarancji. Wszystkie zamawiane artykuły na dany dzień muszą być dostarczone w stanie świeżym, nie kruszące się, objawów pleśnienia, psucia i zawilgocenia, odpowiednio oznakowane,
k) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie.
l) zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży dostawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy,
ł) zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego:
1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy dostawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie,
2) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15831200-4 - Cukier biały
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15863200-7 - Herbata czarna
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15871273-8 - Majonez
15612100-2 - Mąka pszenna
15612300-4 - Mąka i mączka warzywna
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15981000-8 - Wody mineralne
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 139900,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283153,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283153,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283153,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000437174
7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283153,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119168,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119168,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119168,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLARIS" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250450755
7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska, 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119168,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Budowa dróg i zagospodarowanie terenu wokół inwestycji "Twoje M" na ul. Bocznicowej w Strzelcach Opolskich
- Bieżące remonty dróg gminnych - remonty cząstkowe
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno _1
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Zamościu
- Artykuły sypkie ( 1 /2025 )
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.