Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIERAŁTOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257848
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Roboty 48
1.5.2.) Miejscowość: Gierałtowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-186
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 3011340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gieraltowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gieraltowice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8817c60f-698c-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000642/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Wykonanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339861/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wskazuje warunki udzielenia zamówienia z wolnej ręki osobie prawnej.
W przedmiotowym zamówieniu wszystkie warunki zostały spełnione gdyż:
a) Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. jest osobą prawną, nad którą Gmina Gierałtowice sprawuje kontrolę, tj. jest jedynym udziałowcem Spółki, powołuje członków rady nadzorczej, jako jedyny wspólnik tworzy Zgromadzenie Wspólników, posiada w szczególności prawo do podejmowania uchwał w sprawach strategicznych Spółki oraz innych istotnych sprawach dotyczących działalności Spółki, nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego,
b) ponad 90% działalności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez Gminę Gierałtowice. Zasadniczą częścią działalności Spółki jest realizowanie zadania własnego Gminy Gierałtowice w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚGK/WR-2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia31.12.2022 r. zadań z zakresu gospodarki komunalnej, które obejmują:
1. Bieżące utrzymanie zieleni w gminie
2. W zakresie utrzymania dróg gminnych: koszenie poboczy oraz rowów przydrożnych, ustawianie i prostowanie znaków drogowych oraz tablic, utrzymanie progów spowalniających
3. Utrzymanie terenów sportowych: utrzymanie murawy płyt na boiskach, tj. koszenie trawy, nawożenie, wykonywanie oprysków, aeracji, piaskowania, szczotkowania, wertykulacji, odchwaszczania, utrzymanie systemów nawadniania itp.
4. Czyszczenie krat na kolektorach i wywóz osadu z osadników kanalizacji deszczowej
5. Prace konserwatorskie i naprawcze w obiektach gminnych, związane z ich bieżącym utrzymaniem: drobne naprawy instalacji c.o., elektrycznej, wod-kan, naprawy elementów wyposażenia, czyszczenie odpływów rynien
6. Sprzątanie przystanków komunikacyjnych, w tym mycie ławek i opróżnianie koszy
7. Sprzątanie koszy na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych, w parkach. Naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych
8. Mycie przystanków komunikacyjnych
9. Sprzątanie terenów zielonych, chodników i parkingów oraz terenów przy budynkach gminnych
10. Likwidacja dzikich wysypisk oraz coroczne wiosenne sprzątanie poboczy dróg gminnych
11. Zimowe utrzymanie terenów przy budynkach użyteczności publicznej
12. Obsługa 2 kotłowni węglowych w budynkach gminnych, 4 kotłowni gazowych oraz kotłowni olejowej
13. Obsługa namiotów gminnych oraz podestów scenicznych (rozkładanie, składanie). Obsługa imprez organizowanych przez Gminę i GOK (rozkładanie ławostołów, sprzątanie podczas i po imprezach)
14. Czynności związane z prowadzeniem spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i uczestnictwo w ewentualnych akcjach związanych z wystąpieniem stanów powodziowych
15. Inne zadania z zakresu gospodarki komunalnej wg zgłoszeń Gminy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia (wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 969-139-33-88
7.3.3) Ulica: Karola Miarki 1
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795122,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GIERAŁTOWICE
więcej: przetargi GIERAŁTOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zimowe oczyszczenie ulic i chodników w pasach drogowych ulic gminnych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy"
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025".
- Konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń zabawowych na placach zabaw z wymianą piasku,urządzeń do ćwiczeń na siłowniach zewn.,elementów małej architektury na wybiegach psów 2025-2027
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i ciągów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu Świdnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina Świdnik
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Prostki
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.