eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZiębiceDostawa wielofunkcyjnej zamiatarki chodnikowej w formie leasingu operacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040048 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wielofunkcyjnej zamiatarki chodnikowej w formie leasingu operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Ziębicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022112680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Ziębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 0 74 81 91 580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zukziebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.ziebice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wielofunkcyjnej zamiatarki chodnikowej w formie leasingu operacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea7f2312-858f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017832/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej lub używanej nie starszej niż wyprodukowanej w 2017 roku wielofunkcyjnej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem do zamiatania, myjką ciśnieniową, ręcznym wężem ssawnym w formie leasingu operacyjnego. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 niniejszej SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg

34144431-8 - Zamiatarki zasysające

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku postępowania o udzielenie zamówienia zaistniały problemy techniczne zakłócające proces kierowania pytań do SWZ oraz składania ofert. Wobec niemożności usunięcia problemu technicznego w terminie niezakłócającym prawidłowego przebiegu niniejszego postępowania dalsze jego prowadzenie rodzi ryzyko naruszenia praw wykonawców udziału w postępowania. Wskazane problemy techniczne uniemożliwiają dalsze prowadzenie postępowania, przy czym nie jest możliwe określenie terminu usunięcia tych przeszkód.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.