Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ubezpieczenia komunikacyjnego MSPiR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192634129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hryniewickiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpub@sar.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
poszukiwanie i ratownictwo na morzu, zwalczanie zanieczyszczeń na morzu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ubezpieczenia komunikacyjnego MSPiR
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d849382-3a3a-43cf-9346-a3dc37ab4a9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sar.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sar.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://sar.ezamawiajacy.pl/, z
zastrzeżeniem ust. 3.
2. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
3. W przypadku awarii platformy zakupowej lub przerwy technicznej platformy zakupowej dopuszcza się, aby komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcą, za wyjątkiem składania ofert, odbywała się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:
zam.pub@sar.gov.pl. 4. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z
Platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa
Morskiej Stacji Poszukiwania i Ratownictwa, tel. +48 22 257-22-23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00),
email: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający.
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Agnieszka Feil, e-mail: ido@sar.gov.pl;
2) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
3) Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom
świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne
oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas (art. 78)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
7. możliwe jest zgłoszenie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, żądania do nich dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania oraz przeniesienia z zastrzeżeniem pkt 1 i 2 poniżej
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Całość klauzuli informacyjnej w dokumentacji postępowania: www.sar.ezamawiajacy.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ-ET/I/TP/1/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ubezpieczenia komunikacyjnego w następującym zakresie:
1) Ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów
2) Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od uszkodzeń Autocasco i od kradzieży
3) Ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego
4) Ubezpieczenie assistance
4.2.6.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą może zmienić ilość przedmiotów objętych ochroną ubezpieczeniową, w trakcie obowiązywania Umowy, na poniższych warunkach:1) zmniejszenie ilości pojazdów objętych ubezpieczeniem (np. sprzedaż, likwidacja). W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o składkę ubezpieczeniową za każdy dzień niewykorzystanego okresu ubezpieczenia,
2) zwiększenie ilości pojazdów objętych ubezpieczeniem - Zamawiający przewiduje opcjonalny zakres zamówienia w postaci ubezpieczenia, w zakresie wskazanym w zał. nr 1 do Umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy za usługę ubezpieczenia wskazanych pojazdów zostanie zwiększone o składkę ubezpieczeniową za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej liczoną od dnia zgłoszenia do końca obowiązywania umowy (zgodnie z klauzulą wyrównania okresu ubezpieczenia w ubezpieczeniach obowiązkowych oraz dobrowolnych). Wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wprowadzenia powyższej zmiany nie może wynosić więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.
2. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest możliwe przez cały okres obowiązywania Umowy i nastąpi poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z uprawnienia. Potwierdzenie realizacji prawa opcji nastąpi poprzez wręczenie Zamawiającemu polisy ubezpieczeniowej.
3. W przypadku skorzystania z prawa opcji początkiem okresu ubezpieczenia pojazdów jest data zgłoszenia do Wykonawcy, a końcem data obowiązywania umowy.
wartość opcji zamówienia: 40 000,00 PLN
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2026-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule dodatkowe
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że posiada odpowiednie zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 895 z późn. zm.), w Dziale II w grupach 3,10 – ubezpieczenie komunikacyjne
Zagraniczny zakład ubezpieczeń mający siedzibę w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, może złożyć ofertę w ramach swobody świadczenia usług, po złożeniu otrzymanego od organów nadzorczych państwa, w którym znajduje się siedziba zagranicznego zakładu ubezpieczeń zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający za właściwe uzna przedłożenie zaświadczenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, potwierdzającego zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w wymaganych grupach
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do prowadzenia działalności objętej ubezpieczeniem, wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw wykluczenia wg załącznika do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa może ulec zmianie na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówieńpublicznych z późniejszymi zmianami.
2. Zamawiający nadto przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących okolicznościach:
1) w zakresie terminu realizacji Umowy:
a. w razie wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych, wyroków sądowych
lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów– odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji Umowy
wynikającej z tych okoliczności,
b. okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
2) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy:
a. w razie zmiany ustawowej stawki podatku VAT – stosownie do zmiany tej stawki;
b. w razie zmiany ustawowej stawki podatku akcyzowego –stosownie do zmiany tej stawki oraz wpływu na koszty wykonania
Umowy przez Wykonawcę;
c. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
d. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o
których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego https://sar.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-22
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Świadczenie usługi ubezpieczenia komunikacyjnego MSPiR
- Dostawa ambulansu typu B o DMC do 3,5 tony wraz z wyposażeniem medycznym
- Sztuczne zasilanie brzegu morskiego na wysokości miejscowości Ustka km 229,000-233,500
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego Szpitala Św. Wincentego a Paulo - Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. .."
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ubezpieczenia komunikacyjnego MSPiR
- Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie Powiatu Jasielskiego
- Ubezpieczenia majątku i innych interesów Gminy Sławków
- Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów miejskich jednostek organizacyjnych oraz Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 01.04.2025 - 31.03.2028
- ŚWIADCZENIE OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ POWIATU OPOLSKIEGO W ZAKRESIE UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIA MIENIA, POJAZDÓW, NNW KASJERÓW ORAZ DRONA NA OKRES 36 MIESIĘCY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.