Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00682286/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00013351/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58256de6-cc01-4d4c-9111-ff46389ce2d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682286
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.61.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia:
1. W zakresie urządzeń i systemów komputerowych:
a) Obsługa użytkowników w godz. 8.00-16.00, w tym w każdy poniedziałek w godz. 08:00-18:00 (w siedzibie urzędu – obsługa na miejscu) przez 3 osoby oddelegowane do pracy w siedzibie Zamawiającego (w tym 1 koordynator).
b) Praca w systemie Microsoft Windows Server Standard 2016-2022 – infrastrukturę teleinformatyczną zapewnia Zamawiający.
c) Wsparcie wszystkich użytkowników przy pracy na komputerach i urządzeniach drukujących (drukarkach, kserokopiarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych), identyfikacja
i rozwiązywanie ich problemów związanych z obsługą i konfiguracją sprzętu komputerowego i oprogramowania, natychmiastowa realizacja wszystkich zgłoszeń, udzielanie instruktażu dotyczącego wykorzystywania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, konfiguracja kont pocztowych.
d) Konfiguracja i instalacja sterowników drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i wymiana tonerów.
e) Identyfikacja i rozwiązywanie usterek dot. sprzętu komputerowego, oprogramowania
i połączeń sieciowych oraz zapewnienie obsługi logistyczno – organizacyjnej przy przekazywaniu sprzętu komputerowego do naprawy.
f) Identyfikacja i rozwiązywanie usterek związanych ze złośliwym oprogramowaniem oraz bezpieczeństwem komputera od strony użytkownika.
g) Dokonywanie instalacji oprogramowania i sprzętu komputerowego, jego modyfikacji, aktualizacji i konfiguracji w zależności od bieżących potrzeb i dokonywanych zakupów.
h) Przemieszczanie, przyłączanie i odłączanie sprzętu komputerowego w ramach sieci komputerowej Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami.
i) Prowadzenie dokumentacji związanej z naprawami sprzętu komputerowego.
j) Przemieszczanie instalowanych części z przyporządkowaniem do środka trwałego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów.
k) Współpraca z Zamawiającym w zakresie ewidencji wyposażenia informatycznego znajdującego się na stanie osobowym pracowników.
l) Kontakt z firmami serwisującymi sprzęt komputerowy, drukarkowy w ramach napraw gwarancyjnych i serwisowych.
m) Wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego polegających na wspieraniu użytkowników lokalnej sieci komputerowej Zamawiającego w codziennej pracy oraz prowadzeniu prac konserwacyjno – logistyczno – organizacyjnych związanych z utrzymaniem systemu.
n) Wymiana zużytych tonerów, tuszy do urządzeń drukujących (drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne), identyfikacja zgłaszanych usterek urządzeń drukujących
i usuwanie drobnych usterek (np. zacięcia papieru itp.).
o) Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT.
p) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wszystkich przekazywanych zgłoszeń (również telefonicznych, e-mailowych i ustnych). Ewidencja musi być prowadzona na bieżąco i zawierać co najmniej:
rejestrację zgłoszenia obejmującą, co najmniej: osobę zgłaszającą,
osobę przyjmującą zgłoszenie, treść zgłoszenia oraz czas przyjęcia i zamknięcia zgłoszenia,
osobę wyznaczoną przez koordynatora helpdesku do realizacji zgłoszenia oraz wszelkie zmiany osoby wyznaczonej do realizacji,
czynności podjęte przez osobę wyznaczoną do realizacji ze szczególnym uwzględnieniem: informacji identyfikujących sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie oraz opisu sposobu rozwiązania problemu,
w przypadku, gdy nie udało się rozwiązać problemu, zgłoszenie uzupełnione
o opis podjętych działań i zidentyfikowanych problemów ma być drogą elektroniczną przekazane do osoby nadzorującej pracę ze strony Zamawiającego.
2. W zakresie urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej:
a) Zabezpieczenie komunikacji z siecią Internet (współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi) oraz obsługa routerów i systemów klasy firewall.
b) Zapewnienie bezpiecznej wymiany danych w sieci wewnętrznej i bezpiecznej teletransmisji danych w sieci LAN / WAN.
c) Dbanie o poprawne funkcjonowanie systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, w tym sieci telefonicznej i światłowodowej.
d) Odpowiednie gospodarowanie sprzętem łączności Zamawiającego, w tym, przeprowadzanie konserwacji, montażu i napraw oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie.
e) Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisowe, gwarancyjne
i pogwarancyjne związane z usuwaniem awarii sprzętu i oprogramowania.
3. W zakresie branżowych systemów informatycznych:
a) Opieka nad systemem poczty e-mail (usługa dostarczana przez zewnętrzny podmiot).
b) Wsparcie techniczne dotyczące programów wykorzystywanych w Urzędzie Miasta Otwocka (m.in. Infosystem/eZD/Sage/).
c) Wsparcie techniczne dotyczące programu Microsoft Windows / Windows Server, Linux Ubuntu, Debian.
d) Wsparcie techniczne dotyczące wirtualizacji Microsoft Hyper-V / Nutanix / Proxmox.
e) Wsparcie techniczne dotyczące ePUAP.
f) Wsparcie techniczne w zakresie wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów bankowości elektronicznej.
g) Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisowe, gwarancyjne
i pogwarancyjne związane z usuwaniem awarii oprogramowania.
4. W zakresie realizacji obowiązków wynikających z pełnienia funkcji Administratora Systemu Informatycznego (ASI):
a) Sprawowanie nadzoru nad działaniem systemu informatycznego w instytucji Zamawiającego, w szczególności systemu służącego do przetwarzania danych osobowych.
b) Zarządzanie i bieżący nadzór nad systemem informatycznym i jego zabezpieczeniami.
c) Przydzielanie poszczególnym użytkownikom systemu informatycznego identyfikatora
i hasła dostępu.
d) Modyfikacja i usuwanie dostępu użytkowników zgodnie z określonymi zasadami.
e) Nadzór nad działaniem mechanizmów uwierzytelniania użytkowników oraz kontrola dostępu do danych osobowych.
f) Działania w zakresie ustalania i kontroli identyfikatorów dostępu do systemu informatycznego oraz poszczególnych stacji roboczych.
g) Bieżące monitorowanie zabezpieczeń systemu oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku stwierdzenia naruszenia tych zabezpieczeń oraz współpraca
z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w usuwaniu skutków naruszenia zabezpieczeń.
h) Wykonywanie napraw, konserwacji oraz likwidacji urządzeń komputerowych zawierających dane osobowe) wykonywanie, przechowywanie i sprawdzanie pod kątem przydatności kopii zapasowych zbiorów danych osobowych.
5. W zakresie prowadzenia dokumentacji:
a) Weryfikacja merytorycznej poprawności wykonania usług podwykonawczych związanych tematycznie z zakresem współpracy Wykonawcy z Zamawiającym, np. opisywanie faktur zakupowych sprzętu, usług telekomunikacyjnych itp.
6. Pozostałe zadania:
a) Konsultacje i doradztwo w zakresie modernizacji infrastruktury informatycznej
i usprawnienia jej działania.
b) Wsparcie w ramach prowadzonych postepowań przetargowych dotyczących IT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ablacji światłem laserowym wraz z kompatybilnymi światłowodami dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa używanego podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym.
- Dostawa myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku wraz z wymianą obejmującą demontaż starego urządzenia
- Albuminy
- "Dostawa urządzeń chłodniczych- 3 części"
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych przez okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowanie systemów cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Świadczenie kompleksowej usługi IT
- usługa audytu infrastruktury sieciowej na potrzeby 5 WSZK
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.