Og³oszenie z dnia 2022-02-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00340734/01 - Og³oszenie z dnia 2021-12-31
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Rejonowy w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325305
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Okulickiego 2-4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748518454
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swidnica.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wymiar sprawiedliwo¶ci - S±d
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5d54ddf0-6a0b-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00042940
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007576/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy ul. Okulickiego 2-4 oraz mienia obiektów nie podlegaj±cych obowi±zkowej ochronie po³o¿onych w ¦widnicy ul. Inwalidów Wojennych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00340734/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) ca³odobowa ochrona obiektu, osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2 - 4 (budynek S±du nie podlega obowi±zkowej ochronie osób i mienia), realizowana w formie bezpo¶redniej i sta³ej ochrony fizycznej ¶wiadczonej przez pracowników wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony oraz polegaj±ca na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych pozostaj±cych na wyposa¿eniu S±du Rejonowego w ¦widnicy w budynku przy ul. Okulickiego 2-4,
2) ca³odobowa ochrona mienia w obiektach nie podlegaj±cych obowi±zkowej ochronie, bêd±cych w trwa³ym zarz±dzie S±du Rejonowego w ¦widnicy, znajduj±cych siê w ¦widnicy przy ulicy Inwalidów Wojennych polegaj±ca na obserwacji tych¿e obiektów oraz terenu przyleg³ego poprzez telewizjê u¿ytkow± (monitoring ca³odobowy)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 441958,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 739031,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441958,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekotrade Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Agopol-Ekotrade Sp. z o.o. Zak³ad Pracy Chronionej, Silesia Ekotrade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260207807
7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 441958,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
- "Utrzymanie sprawno¶ci urz±dzeñ o¶wietlenia miejskiego stanowi±cego maj±tek Gminy Miasto ¦widnica w 2025 roku"
- "Dostawa leków i p³ynów infuzyjnych - 5 zadañ"
- Sprz±tanie pomieszczeñ w S±dzie Rejonowym w ¦widnicy, terenu wokó³ posesji, pomieszczeñ archiwalnych w SO w ¦widnicy oraz pomieszczeñ w O¶rodkach Kuratorskich nr 1 w ¦widnicy i nr 4 w ¦wiebodzicach
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antyw³amaniowych i p.po¿ w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podleg³ych Placówek Terenowych
- ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony Terminalu Prze³adunkowo-Sk³adowego z obs³ug± portierni i obs³ug± parkingu niestrze¿onego dla samochodów ciê¿arowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elbl±gu
- Us³uga konwojowania warto¶ci pieniê¿nych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.