Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016063/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045379 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa budynku socjalnego wielorodzinnego przy ul. Batorego w Andrychowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 842 99 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa budynku socjalnego wielorodzinnego przy ul. Batorego w Andrychowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c1ca99a-8238-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000693/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa budynków socjalnych wielorodzinnych przy ul. Batorego w Andrychowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016063/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 24390,24
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa budynku socjalnego wielorodzinnego przy ul. Batorego w Andrychowie”.Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie pełnić w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane nadzór inwestorski nad realizacją ww. zadania. Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski, obejmuje w szczególności: a) przygotowanie terenu;b) wykonanie przyłączy wody i kanalizacji;c) wykonanie elementów zagospodarowania terenu;d) wykonanie robót budowlanych;e) wykonanie instalacji wewnętrznych: wod.-kan., co.;f) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych;g) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż;h) zapewnienie przez okres jednego miesiąca (30 dni), licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych, profesjonalnego wsparcia technicznego w zakresie uruchomienia i działania obiektu; i) wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta;j)pomiar geodezyjny inwentaryzacji powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót;k) uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacjii urządzeń);l) uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane;m) uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego lub uzyskanie innego dokumentu PINB, na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji;n) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót,- organizację zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy,- wytyczenie geodezyjne,- organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,- zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień,- wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót,- wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia,- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,- badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni,- bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,- przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych,- testowe uruchomienie wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z przeprowadzeniem szkolenia instruktażowego obsługi tych urządzeń, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanychw projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118695,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29900,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UDB USŁUGI DLA BUDOWNICTWA Grzegorz Graca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122557573
7.3.3) Ulica: Racławicka
7.3.4) Miejscowość: Sułkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-125
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UDB USŁUGI DLA BUDOWNICTWA Grzegorz Graca
jakie przetargi wygrała firma
UDB USŁUGI DLA BUDOWNICTWA Grzegorz Graca
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29900,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. "Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1 go Maja 105 (....)"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa metropolitalnego układu dróg pieszo-rowerowych wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę w Czerwonaku"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.