Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00043486/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
- 2025/BZP 00063199/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-24
- 2025/BZP 00139862/01 - Wynik z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
5/TP/ZP/D/2025 Dostawa serwerów z oprogramowaniem oraz instalacja .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471208164
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żeromskiego 113
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-549
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: msawicka@usk2.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usk2.lodz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047293
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00043486
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania należytego wykonania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należytego wykonywania w okresie ostatnich trzech lat *, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzech dostaw towaru odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zgodnym z tym, na który Wykonawca składa ofertę w niniejszym postępowaniu, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 000,00 zł łącznie.
* Okres wyrażony w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert
Po zmianie:
a) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania należytego wykonania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należytego wykonywania w okresie ostatnich trzech lat *, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzech dostaw towaru odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zgodnym z tym, na który Wykonawca składa ofertę w niniejszym postępowaniu, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł łącznie.
* Okres wyrażony w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-27 09:00
Po zmianie:
2025-01-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-27 10:00
Po zmianie:
2025-01-28 10:00
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Ciosny Południe przy autostradzie A2 woj. łódzkie
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa asortymentu umundurowania munduru codziennego i wyjściowego - koszule.
- Termomodernizacja niskiej części budynku A - 10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
- SZP.281.24.2025 Dostawa wierteł i ostrzy do kraniotomii dla Instytutu "CZMP"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa do Urzędu Miasta Kamienna Góra urządzeń zaplecza serwerowego wraz z oprogramowaniem oraz przeprowadzenie szkolenia wraz z wykonaniem audytu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Budzów
- Zadanie 1 Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem Zadanie 2 Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych Zadanie 3 Zakup i dostawa systemu do wykonywania kopii zapasowych i ich odzyskiwania
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach w ramach projektu "BEZPIECZNA W CYBEPRZESTRZENI" - realizowanego w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Warta Bolesławiecka - etap II
- Zakup wyposażenia w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd" - zakup sprzętu
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.