Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053758/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00054952/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00055534/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00122902/01 - Wynik z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047473 z dnia 2021-05-06 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji: „Budowa/ przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin – Przeworsk – Grabownica Starzeńska na odcinku od DK 4 do miasta Kańczuga – etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji: „Budowa/ przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin – Przeworsk – Grabownica Starzeńska na odcinku od DK 4 do miasta Kańczuga – etap I”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c9b5ad3-ad82-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w pkt 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zamieszcza poniżej Klauzulę informacyjną z art.13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej „RODO”. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2„RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jestWojewództwo Podkarpackie - Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. T. Boya Żeleńskiego 19a,35-105Rzeszów;2. Inspektorem ochrony danych osobowych w PZDW jest Pan Jakub Baraniewski(email:iod@pzdw.pl);3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;4.Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą Pzp5. Dane osobowe Wykonawcybędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Wykonawcędanych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniudo danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosownie do art. 22 RODO;8. Wykonawca posiada:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych dotyczących Wykonawcy;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniadanych osobowych Wykonawcy;(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników.)- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2RODO; (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celuochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUnii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowychdotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;9. Wykonawcy nie przysługuje:- w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowychWykonawcy jest art. 6ust. 1 lit. c RODO. 10. Zamawiający, jako administrator danych osobowych w rozumieniu Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych, przewiduje powierzenieprzetwarzania danych osobowych wykonawcy, na podstawie postanowień umownych zawartych wprojektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostanąwprowadzone do treści te umowy i wymaga od wykonawcy przestrzegania tych postanowień.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/3052/243/WFU/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji:„Budowa/ przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin – Przeworsk – Grabownica Starzeńska na odcinku od DK 4 do miasta Kańczuga – etap I”Zadanie jest planowane do współfinansowania projektu z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.Wykonawca w ramach usługi zarządza, pełni kontrolę i nadzór inwestorski, a także współpracuje ze służbami Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości i promocji realizowanego projektu unijnego. W zakresie niniejszego zamówienia, Wykonawca ma zapewnić płynne wdrożenie Kontraktu w zakresie przygotowania, projektowania i realizacji robót budowlanych, sprawny i terminowy odbiór dokumentów i robót oraz prawidłowe przyszłe funkcjonowanie i obsługę robót przez Zamawiającego.Kontrakty na roboty budowlane będą realizowane zgodnie z „Warunkami Kontraktu na urządzenia i budowę z projektowaniem dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Wykonawcę” (tzw. „żółta książka FIDIC”). Wykonawca w ramach Umowy będzie wykonywał czynności przypisane Inżynierowi w wyżej wymienionych Warunkach Kontraktowych.Inżynier Kontraktu nadzorując roboty uwzględni realizację PZDW zadania pn.: „Budowa/ przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin – Przeworsk – Grabownica Starzeńska na odcinku od DK 4 do miasta Kańczuga – etap I”Wykonawca zobowiązany jest dysponować inspektorami nadzoru branżowego (m.in. sanitarnego, elektrycznego, teletechnicznego) zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty. Wykonawca zobowiązany jest dysponować archeologiem zgodnie z wymaganiami Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ.Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności: Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego Formularzem cenowym ( FC) Tam, gdzie w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Każdemu odwołaniu do norm krajowych przywołanych w niniejszej SWZ wraz z załącznikami towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych , użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis/specyfikację, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, do wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego.Zamawiający wskazuje zakres tych usług lub oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone:Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu nad:1. Opracowaniem dokumentacji projektowej/technicznej – budowlanej;2. Robotami budowlanymi w zakresie:• robót przygotowawczych,• robót ziemnych,• robót rozbiórkowych i wyburzeniowych,• odwodnienia korpusu drogowego, • konstrukcji nawierzchni,• robót wykończeniowych,• elementów ulic,• budowy/przebudowy zjazdów indywidualnych i publicznych,• elementów ochrony środowiska ,• oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,• zieleni drogowej,• obiektów inżynierskich (m.in. mostów, przepustów),• budowy/przebudowy/zabezpieczenia infrastruktury uzbrojenia podziemnego i naziemnego,3. Zapewnienie nadzorów specjalistycznychZamówienie zostanie udzielone na warunkach zamówienia podstawowego określonych w SWZ, jeżeli zostaną spełnione przesłanki określone w ustawie Pzp.Zamówienie takie jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 PLN.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniaa) Doświadczenie wykonawcy Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał: I) min. 1 usługę polegającą na nadzorze nad wykonaniem dokumentacji projektowej (PB,PW) budowy/rozbudowy/przebudowy drogi minimum klasy Z o długości minimum 2 kmiII) min. 1 usługę polegającą na nadzorze nad wykonaniem dokumentacji projektowej (PB,PW) budowy/rozbudowy/przebudowy obiektu mostowego o klasie nośności min. B (wg PN-85/S-10030 lub równoważnej)oraz III) min. 1 usługę polegającą na nadzorze nad wykonaniem budowy/rozbudowy/przebudowy drogi minimum klasy Z o długości minimum 2 kmiIV) min. 1 usługi polegającej na nadzorze nad wykonaniem budowy/rozbudowy/przebudowy obiektu mostowego o klasie nośności min. B (wg PN-85/S-10030 lub równoważnej)lub V) min. 1 usługę polegającą na nadzorze nad wykonaniem dokumentacji projektowej (PB,PW) i wykonaniem budowy/ rozbudowy/ przebudowy drogi min klasy Z o długości minimum 2 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.iVI) min. 1 usługę polegającą na nadzorze nad wykonaniem dokumentacji projektowej (PB,PW) i wykonaniem budowy/rozbudowy/przebudowy obiektu mostowego o klasie nośności min B (wg PN-85/S-10030 lub równoważnej), w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.Zamawiający nie wymaga, aby zakres o którym mowa w punkcie I,II,III,IV był wykonany w ramach jednego zadania/ zlecenia/ zamówienia/inwestycji.Zamawiający dopuszcza aby doświadczenie o którym mowa w punkcie I,II,III,IV było uzyskane podczas realizacji kontraktów w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.Zamawiający nie wymaga, aby zakres o którym mowa w punkcie V i VI był wykonany w ramach jednego zadania/ zlecenia/ zamówienia/inwestycji.Zamawiający uzna doświadczenie Wykonawcy polegające na pełnieniu usługi polegającej na nadzorze nad opracowywaniem dokumentacji projektowej przez odrębną (inną) jednostkę projektową. Zamawiający nie uzna doświadczenia Wykonawcy polegającego na świadczeniu nadzoru autorskiego oraz weryfikacji (sprawdzenia) dokumentacji projektowej w ramach własnej jednostki (weryfikator sprawdzający).Wykonane usługi winny być poparte dowodami, że zostały wykonane należycie (np. referencje). b) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniaWykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami: 1. Inżynier Kontraktu (1 osoba) Doświadczenie: min. 5 lat w pełnieniu funkcji na stanowisku kierowniczym tj.: Kierownik Budowy, Dyrektor, Dyrektor Kontraktu, Inżynier Kontraktu lub Inżynier Rezydent w bezpośrednim zarządzaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanej.Uprawnienia: nie wymagane2. Weryfikator dla projektów Drogowych i Mostowych – (1 osoba) lub oddzielnie Weryfikator dla projektów Drogowych – (1 osoba) i Weryfikator dla projektów Mostowych – (1 osoba) Doświadczenie: nie wymaganeUprawnienia: do projektowania w specjalności odpowiednio drogowej i mostowej.3. Inspektor nadzoru branży drogowej (1 osoba) :Doświadczenie: a) minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe (okres ten musi zawierać się w okresie posiadania uprawnień)ib) doświadczenie minimum 18 miesięcy w realizacji jako kierownik budowy lub kierownik robót drogowych lub w nadzorowaniu jako inspektor nadzoru branży drogowej min. 1 zadania dot. budowy/rozbudowy /przebudowy drogi klasy Z lub wyższej. Uprawnienia: do kierowania robotami w specjalności drogowej. Zamawiający nie wymaga aby Inspektor nadzoru branży drogowej zdobył wymagane doświadczenie pełniąc funkcję w sposób ciągły od rozpoczęcia do zakończenia zadania/ zlecenia/ zamówienia/inwestycji.Zamawiający nie wymaga aby doświadczenie Inspektora nadzoru branży drogowej było zdobyte w ramach jednego zadania/ zlecenia/ zamówienia/inwestycji.4. Inspektor nadzoru branży mostowej (1 osoba) :Doświadczenie: a) minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe (okres ten musi zawierać się w okresie posiadania uprawnień), ib) doświadczenie minimum 18 miesięcy w realizacji jako kierownik budowy lub kierownik robót mostowych lub w nadzorowaniu jako inspektor nadzoru branży mostowej min. 1 zadania dot. budowy/ rozbudowy/przebudowy obiektu mostowego o klasie nośności min B (wg PN-85/S-10030 lub równoważnej). Uprawnienia: do kierowania robotami w specjalności mostowej wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane.Zamawiający nie wymaga aby Inspektor nadzoru branży mostowej zdobył wymagane doświadczenie pełniąc funkcję w sposób ciągły od rozpoczęcia do zakończenia zadania/ zlecenia/ zamówienia/inwestycji.Zamawiający nie wymaga aby doświadczenie Inspektora nadzoru branży mostowej było zdobyte w ramach jednego zadania/ zlecenia/ zamówienia/inwestycji.Uwaga: Okresy pełnienia wszystkich wymienionych funkcji, na różnych inwestycjach prowadzonych w tym samym czasie nie podlegają sumowaniu.5. Specjalista do spraw rozliczeń(1 osoba) :Doświadczenie: doświadczenie w zakresie rozliczeń finansowych i płatności z tytułu realizacji co najmniej dwóch inwestycji dotyczących dróg publicznych.Uprawnienia: nie wymagane6. Geodeta (1 osoba) :Doświadczenie: nie wymaganeUprawnienia: uprawnienie zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.7. Osoba prowadząca nadzór nad realizacją zaleceń decyzji środowiskowej oraz przestrzeganiem obowiązujących przepisów ochrony środowiska (1 osoba) : Wykształcenie: kierunkowe z zakresu ochrony środowiska/ przyrodnicze.Uprawnienia: nie wymaganeDoświadczenie: nie wymagane8. Osoba prowadząca nadzór nad ratowniczymi badaniami archeologicznymi zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi znak: AZP-I.5152.20.2019.MP z dnia 06.06.2019 r. (1 osoba) Wykształcenie: kierunkowe z zakresu archeologiiUprawnienia: nie wymaganeDoświadczenie: nie wymaganeUWAGA! – Zamawiający nie dopuszcza łączenia ze sobą następujących funkcji: a) Inżynier Kontraktu, b) Inspektor nadzoru branży drogowej, c) Specjalista do spraw rozliczeń, d) Geodeta.Inżynier Kontraktu zapewni pozostały personel niezbędny do prawidłowej realizacji zadania.Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, które pozwalać będą na pełnienie przedmiotowej funkcji w zakresie objętym umową;5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywa-nych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamidokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia3. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
NIE DOTYCZY5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp),b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o którym mowa w art. 125 ust. 2 Pzp);c) formularz cenowy, d) formularz „kryteria Pozacenowe”e) dowód wniesienia wadium f) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w SWZ (jeżeli dotyczy);g) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4 000,00 PLN6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jestprzedmiotem postępowania) wykonają poszczególni wykonawcy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ. Zamawiający nie przewiduje zmian które modyfikowałyby ogólny charakter umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - zamówienie z podziałem na 4 zadania
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych na potrzeby Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie w 2025 roku
- Prace remontowe pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2.
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż: MONTAŻ OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- "Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej inwestycji pn.: "Budowa szkoły podstawowej w Kunowie, Gmina Kobylanka" oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: "Projekt ul. Jesionowej 470 095S w Kłobucku" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich".
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Połomskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.