Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270565/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00278100/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
- 2021/BZP 00286397/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji nadzoru nad realizacją robót dla inwestycji: „Poprawa połączenia południowej części Woj. Opol. z autostradą A4. Rozbudowa drogi woj.. nr 416 w m. Kietrz do granicy woj.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800
1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja samorząodwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji nadzoru nad realizacją robót dla inwestycji: „Poprawa połączenia południowej części Woj. Opol. z autostradą A4. Rozbudowa drogi woj.. nr 416 w m. Kietrz do granicy woj.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2456680b-41f8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Nadzór inwestorski dla zadania „Poprawa połączenia południowej części Województwa Opolskiego z autostradą A4. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Kietrz do granicy województwa”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane jest ze środków będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu. Zamówienie współfinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270565/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.6021.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276133,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru nad realizacją robót dla inwestycji: „Poprawa połączenia południowej części Województwa Opolskiego z autostradą A4. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Kietrz do granicy województwa” zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego; 71.24.70.00-1 – nadzór nad robotami budowlanymi.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi oraz kontrola rozliczeń finansowych zadania w branżach:
a) drogowej,
b) mostowej,
c) sanitarnej (kanalizacja deszczowa, wodociąg, kanalizacja sanitarna),
d) elektroenergetycznej, w tym sieci nN, SN i oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych,
e) telekomunikacyjnej,
f) gazowej
oraz wykonanie badań laboratoryjnych kontrolnych, zgodnie z załączonym wykazem badań.
Wykonawca zobowiązany będzie powołać „Zespół nadzoru inwestorskiego”, w skład którego wejdą zapewnieni przez wykonawcę inspektorzy branżowi, w szczególności:
a) Inspektor branży drogowej,
b) Inspektor branży mostowej,
c) Specjalista technolog,
d) obsługa laboratoryjna,
e) inspektor branży elektroenergetycznej,
f) inspektor branży telekomunikacyjnej,
g) inspektor branży sanitarnej,
h) inspektor branży gazowej,
i) specjalista ds. geodezyjnych,
j) specjalista geotechnik,
k) specjalista ds. rozliczeń.
Koordynatorem obowiązków umownych będzie Inżynier Rezydent.
Ponadto wykonawca zobowiązuje się, w przypadku gdy skład „Zespołu Nadzoru Inwestorskiego” będzie niewystarczający dla kompleksowej realizacji usług, do zapewnienia i powołania innych niezbędnych branżystów w celu prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia, w ramach wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Obsługi Inwestycji INTECH Bogusław Musioł
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pronako Paweł Musioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541672246
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 2B
7.3.4) Miejscowość: Prószków
7.3.5) Kod pocztowy: 46-060
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej oraz gazowej - „PIWIS” Zakład Projektowania i Wykonawstwa Zdzisław Czuczwara
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogusław Musioł Biuro Obsługi Inwestycji INTECH
jakie przetargi wygrała firma
Bogusław Musioł Biuro Obsługi Inwestycji INTECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych i Alergologii V piętro w meble medyczne - łóżka szpitalne.
- Zadanie nr 3 -Dostawa opon zimowych do pojazdów służbowych dla KWP w Opolu
- D/42/2024 - Zakup i dostawa specjalistycznych foteli na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.5.2024 - Roboty budowlane w zakresie remontu podłogi w serwerowni w budynku "A" WIW Opole
- D/43/2024 - Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby dziekanatu Wydziału Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego
- Usługa zorganizowania naboru i przeprowadzenia kursów branżowego języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców spoza UE
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową, nadbudową i rozbudową centralnej części budynku S-1 na terenie AGH - DE-dzp.272-240/24
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól - Bytom Odrzański.
- "Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynków użyteczności publicznej".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z wykonaniem parkingu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bieżyce, gmina Gubin"
- "Przebudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Galewice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.