Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00519867/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŚWIDNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004164916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleja Lotników Polskich 5
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@poczta.e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cus.e-swidnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4861f80d-86c6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053863/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DDS.2610.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jestPrzygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
a) dostarczenie max.40 zestawów obiadowych dziennie (zupa, drugie danie, kompot) dostosowanych dla osób starszych – dieta lekkostrawna, w tym:
- 30 zestawów do siedziby Dziennego Domu Seniora w Świdniku, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 5,
21-040 Świdnik;
- 10 zestawów obiadowych pod wskazane adresy na terenie miasta Świdnika;
b) dostarczenie zestawów obiadowych codziennie, tj. od poniedziałku do piątku, oprócz dni świątecznych;
c) dostarczenie zestawów obiadowych do DDS na godzinę 12.00;
d) dostarczenie zestawów obiadowych w termosach dostawcy (wydawanie w miejscu zamawiającego przez pracowników DDS) ;
e) dostarczenie zestawów obiadowych pod wskazane adresy na terenie miasta Świdnika w pojemnikach jednorazowego użytku, w godzinach od 12.15. do 13.15.
3. Zamawiający wraz z dostawcą będzie ustalał jadłospisy.
4. Przez zestawy obiadowe dostosowane dla Uczestników DDS należy rozumieć posiłki dwudaniowe wraz z napojem, obejmujące poniżej przykładowe składniki zawierające co najmniej następującą gramaturę:
1) zupa – 400 ml,
2) ziemniaki, kasza, ryż – 200g,
3) kluski – 300g,
4) mięso – 120 g,
5) gulasz – 200 g,
6) ryba – 120 g,
7) naleśniki, pierogi – 270 g,
8) surówka – 120 g,
9) warzywa na ciepło – 120 g,
10) napój – 250 ml,
Skomponowane w następujących proporcjach:
1) 5 razy w tygodniu – zupa,
2) 3 razy w tygodniu – obiady mięsne,
3) 2 razy w tygodniu – obiady jarskie.
5. Zestawy te powinny uwzględniać rację pokarmową dla osób powyżej 60 roku życia.
6. Posiłki powinny być urozmaicone, sporządzone z pełnowartościowych produktów.
7. Dany rodzaj posiłku nie powinien powtarzać się w ciągu 10 dni.
8. Dostawca zobowiązany będzie do sporządzenia jadłospisu obejmującego okres 10 dni oraz dostarczenie go zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem jego realizacji. Zmiany w dostarczonym jadłospisie wymagają zgody Zamawiającego.
9. W ramach wykonywanej usługi wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zestawy obiadowe w stanie gotowym do spożycia , własnym środkiem transportu, w termosach przeznaczonych do przewożenia żywności , gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków, do siedziby zamawiającego lub w jednorazowych opakowaniach pod wskazany adres na terenie miasta Świdnika codziennie od poniedziałku do piątku , oprócz dni świątecznych.
10. Dzienna ilość dostarczanych posiłków może być mniejsza niż 40,przy czym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.Dokładną ilość posiłków Zamawiający będzie określał każdego dnia w zamówieniu. Dokładną ilość posiłków Zamawiający będzie określał do godziny 9.00.
11. Dostawa zestawów obiadowych odbędzie się na koszt i ryzyko dostawcy.
12. Zamawiający zgodnie z art. 433 pkt. 4 określa minimalny poziom zamówienia na poziomie 50%.
13. Termin realizacji zamówienia to od 19stycznia 2023 r. do 29 grudnia 2023r. Zgodnie z art. 436 pkt. 1 Zamawiający określa termin realizacji zamówienia wskazując datę gdy jest on uzasadniony obiektywną przyczyną, tj. okres realizacji Zamówienia rozpocznie się w momencie zakończenia umowy z poprzednim wykonawcą i zakończy wraz z rokiem budżetowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło w Świdniku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369026812
7.3.4) Miejscowość: ŚWIDNIK
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO POMOCY IM. ŚW. BRATA ALBERTA KOŁO W ŚWIDNIKU
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO POMOCY IM. ŚW. BRATA ALBERTA KOŁO W ŚWIDNIKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-19 do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w Świdniku należących do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianę fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim"
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji spotkań, grup roboczych organizowanych przez komórki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.