Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00021689/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00049082/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00049021/02 - Wynik z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: Poprawa warunków życia mieszkańców regionu poprzez rozbudowę systemu wodnokanalizacyjnego w Gminie Kępice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6
1.5.2.) Miejscowość: Kępice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kepice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kepice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: Poprawa warunków życia mieszkańców regionu poprzez rozbudowę systemu wodnokanalizacyjnego w Gminie Kępice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55fa6b40-7770-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338351/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycynego pn.: Poprawa warunków życia mieszkańców regionu poprzez rozbudowę systemu wodnokanalizacyjnego w Gminie Kępice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021689/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Poprawa warunków życia mieszkańców regionu poprzez rozbudowę systemu wodnokanalizacyjnego w Gminie Kępice”.
3.2. Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wymienioną inwestycją. Inwestycja realizowana będzie zgodnie z dokumentacją projektową dostępna w siedzibie Zamawiającego: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, pok. nr 100 oraz na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/kepice
3.3. Zakres robót objętych nadzorem:
1) Etap I – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Korzybie
Zadanie polega na budowie sieci wodociągowej w miejscowości Korzybie.
W ramach zadania należy wykonać:
- budowę sieci wodociągowej
- 17 szt. studni wodomierzowych
- budowę 23 przyłączy wodociągowych
- budowę 4 odcinków sieci wodociągowej metodą przewiertu sterowanego
- 9 hydrantów nadziemnych.
2) Etap II – Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej i wodociągowej w miejscowości Łużki
Zadanie polega na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej i wodociągowej w miejscowości Łużki. W ramach zadania należy wykonać budowę:
- sieci wodociągowej
- kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej
- kanalizacji sanitarnej tłoczonej wraz z pompownią ścieków
- przyłącza kanalizacji sanitarnej
3) Etap III – Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompowni ścieków wraz z kanalizacją tłoczoną w miejscowości Obłęże
Zadanie polega na budowie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompowni ścieków wraz z kanalizacją tłoczoną w miejscowości Obłęże.
W ramach zadana należy wykonać:
- budowę sieci wodociągowej;
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz tłocznej
- przyłącza kanalizacji sanitarnej
- przepompownię ścieków
4) Etap IV – Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w miejscowości Osowo i Warcino
Zadanie polega na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w miejscowości Osowo i Warcino. W ramach zadania należy wykonać:
- kanalizację sanitarną grawitacyjną
- kanalizację sanitarną tłoczną wraz z pompownią ścieków
- przyłącza kanalizacji sanitarnej
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - zawiera załącznik nr 8 do SWZ oraz załącznik nr 7 do SWZ – Wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172987,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa SJ-SYSTEM Jerzy Sajek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391029347
7.3.3) Ulica: Krasińskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "SJ-SYSTEM" Jerzy Sajek
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "SJ-SYSTEM" Jerzy Sajek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. "Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1 go Maja 105 (....)"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa metropolitalnego układu dróg pieszo-rowerowych wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę w Czerwonaku"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.