Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bliżej Domu- szkolenie dla wychowanków pieczy zastępczej .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811768934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914183860
1.5.8.) Numer faksu: 914183860
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprgoleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pcprgoleniow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bliżej Domu- szkolenie dla wychowanków pieczy zastępczej .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebc62b96-b617-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00313891/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Projekt "Bliżej Domu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Bliżej Domu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, jeżeli ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego.
Postępowanie podstawowe zostało unieważnione z uwagi na brak oferentów.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2022/BZP/000377105
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.BD.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9440 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór osoby/podmiotu do przeprowadzenia szkolenia dla usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej w zakresie:
1) prawnych aspektów procesu usamodzielnienia, obejmujących: prawa i obowiązki osoby usamodzielnianej, zakres współpracy z opiekunem procesu usamodzielnienia oraz PCPR, formy pomocy przysługujące osobom usamodzielnianym, sporządzanie IPU oraz jego weryfikacji,
2) edukacji finansowej, tj.: nauki racjonalnego rozporządzania posiadanymi zasobami finansowymi, umiejętności prowadzenia gospodarstwa domowego i zarządzania budżetem, planowania i kontroli wydatków oraz oszczędzania,
3) nabycia umiejętności poruszania się w przestrzeni instytucji tj.: załatwiania spraw urzędowych, składania wniosków o wydanie dowodu osobistego, wnioskowania o egzekucję alimentów, składania pozwów o alimenty, zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego, wnioskowania o przydział lokalu socjalnego, ubiegania się o przyznawanie świadczeń z pomocy społecznej oraz świadczeń rodzinnych, zakładania profilu zaufanego, korzystania z usługi e-pacjent, usług bankowych, podatków, e-PIT, zadłużenia oraz wiarygodności finansowej,
4) trening umiejętności prospołecznych, tj.: nabycia prawidłowych kompetencji interpersonalnych, umiejętności radzenia sobie z rodzącymi się trudnościami w procesie usamodzielnienia, stresem, brakiem motywacji do realizacji zamierzonych planów, budowania motywacji wychowanka w zakresie zdobycia wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, realizacji życiowych planów.
Przedmiot dotyczy 2 grup usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej - każda grupa po 10 osób (łącznie 20 osób). Każda z grup musi odbyć łącznie 32 godziny dydaktyczne (1 h = 45 minut) – 4 moduły po 8 godzin dydaktycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMOC PSYCHOLOGICZNA EDUKACYJNO-SZKOLENIOWA mgr Małgorzata Modrzejewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551414794
7.3.3) Ulica: PORONIŃSKA 8A
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.5) Kod pocztowy: 71-023
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
POMOC PSYCHOLOGICZNA I EDUKACYJNO-SZKOLENIOWA MAŁGORZATA MODRZEJEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 5 w Goleniowie
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 10B/4 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.