Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i obsługa logistyczna konferencji w ramach projektu pn. „Projekt Doradztwa Energetycznego”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100804793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dubois 118
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-465
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wfosigw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa osoba prawna w rozumieniu art. 9 pkt 14 Ustawy o finansach publicznych.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i obsługa logistyczna konferencji w ramach projektu pn. „Projekt Doradztwa Energetycznego”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5fd347c-42ad-4b7e-a002-863521dee1d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00052337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680857/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Organizacja konferencji w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Projekt Doradztwa Energetycznego”, działanie „Efektywność energetyczna” priorytet „Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności” w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (PDE 2.0).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/wfosigwlodz/demand/190879/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl (dalej jako:
„PlatformaZakupowa”). Korzystanie z Platformy Zakupowej Zamawiającego jest bezpłatne.
2. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające
pracę na Platformie Zakupowej , dopuszczalne formaty przesyłanych danych , informacje na temat kodowania i czasu odbioru
danych oraz inne szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej
zostały określone w SWZ - w szczególności w rozdz. XIII SWZ.
3.Korespondencja z Wykonawcą odbywać się będzie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, na której prowadzone jest
przedmiotowe postępowanie.
4. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Nazwa Jednostki tel. +48 22 257 22 23
(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
5. Szczegółowe informacje w tym zakresie określa SWZ , w szczególności rozdz. XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO określone zostały w Rozdziale II SWZ oraz w Załączniku nr 3 i 7 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO określone zostały w Rozdziale II SWZ oraz w Załączniku nr 3 i 7 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DE/U/TP/184/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa logistyczna konferencji w ramach projektu pn. „Projekt Doradztwa Energetycznego”, działanie „Efektywność energetyczna” priorytet „Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności” w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (PDE 2.0), odbywających się w siedzibie WFOŚiGW w Łodzi - wg Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik Nr 1 do umowy.
Zasady realizacji zamówienia w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 4 do SIWZ - projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna konferencji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić rolę Opiekuna konferencji i która posiada doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna z ramienia Wykonawcy (nadzorowała/koordynował) za organizację min. 2 spotkań (przy czym przez spotkanie rozumie się: spotkania grupowe dla firm, instytucji lub innych podmiotów), każde dla co najmniej 50 uczestników i każde z nich obejmowało co najmniej wyżywienie.
Szczegółowe informacje w zakresie warunków udziału w postępowaniu określa SWZ, w szczególności rozdz. VIII SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie przedmiotowych usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zaleca się sporządzić wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ).
Szczegółowe informacje w zakresie środków dowodowych określa SWZ, w szczególności rozdz. X SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegółowo określa SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Szczegółowe informacje w tym zakresie określono w SWZ w szczególności w rozdz. XII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454 - 455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Pełna nazwa zamówienia brzmi :Organizacja i obsługa logistyczna konferencji w ramach projektu pn. „Projekt Doradztwa Energetycznego”, działanie „Efektywność energetyczna” priorytet „Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności” w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (PDE 2.0).2. Zamówienie wspófinansowane w ramach projektu pn. „Projekt Doradztwa Energetycznego”, działanie „Efektywność energetyczna” priorytet „Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności” w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 16/TP/ZP/D/2025 Dostawa sprzętu do pomiaru rzutu serca wraz z dzierżawą.
- 2/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy wyposażenia dla potrzeb szpitala
- Świadczenie sukcesywnych usług w zakresie redakcji merytorycznej, składu i łamania tekstów, skanowania, przygotowania wersji online oraz do druku książek i czasopism naukowych
- Zawarcie umowy ramowej na wymianę stolarki drzwiowej i okiennej.
- Wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem wraz z obsługą cateringową, zapleczem hotelowym na potrzeby przeprowadzenia szkolenia podstawowego dla Energetyków Gminnych w ramach Projektu PDE
- Organizacja i obsługa logistyczna konferencji w ramach projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego", w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i obsługa logistyczna konferencji w ramach projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego", w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.
- Kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowego edukacyjnego wydarzenia konferencyjno-pokazowego pt. "Nowy wymiar doradztwa zawodowego w aspekcie rynek pracy 4.0".
- Organizacja II Forum Czystego Powietrza"
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie Forum Ekologicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.