Og³oszenie z dnia 2022-02-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00129285/01 - Wynik z dnia 2022-04-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 8 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 8 IM. KAWALERÓW ORDERU USMIECHU W ¦WIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000690737
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wa³brzyska 39
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 852-29-24
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 852-29-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp8@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp8swidnica.edupage.org/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 8 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b0b3f15f-8a42-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00052594
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00044772/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 8 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umswidnica.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umswidnica.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://umswidnica.eb2b.com.pl/. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
2. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
3. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy,
2) w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie - nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego.
4. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
2) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
5. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 mb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
7. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
8. Dokumentacja przedmiotowego postêpowania dostêpna jest na Platformie w zak³adce „Za³±czniki”. Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 8 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w ¦widnicy ul. Wa³brzyska 39, 58-100 ¦widnica, tel./fax 74 852-29-24, w imieniu której dzia³a Dyrektor Szko³y - Ma³gorzata Gryñ - Chlebicka,
• administrator powo³a³ inspektora danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: krzysztof.olejniczak@comars.pl, telefon 609 010 402,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 8 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” nr sprawy P-1/II/22/SP8 prowadzonej w trybie udzielania zamówienia podstawowego bez negocjacji,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 PZP oraz ustawy z dnia 11.09.2019 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 1129),
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
- przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-1/II/22/SP8
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 155609,65 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego oraz fabrycznie nowego sprzêtu, wyposa¿enia i materia³ów eksploatacyjnych do nauki dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 8 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w ¦widnicy.
2. Zadanie realizowane jest w ramach programu celowego pn. „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”, wspó³finasowanego ze ¦rodków Funduszu Przeciwdzia³ania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorz±du terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadañ polegaj±cych na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we wspó³pracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
3. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. Oferowany przez Wykonawcê sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ produktami wysokiej, jako¶ci, musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane i wolne od wad materia³owych i prawnych oraz musz± spe³niaæ minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jako¶ciowych okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. Oferowany sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± pochodziæ z oficjalnego kana³u dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
7. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy:
a) instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na jêzyk polski (niekoniecznie papierowe),
b) no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie - je¿eli dotyczy,
c) licencje do oprogramowania - je¿eli dotyczy,
d) karty gwarancyjne w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na jêzyk polski - je¿eli dotyczy.
8. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych).
9. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ przedmiot zamówienia, na w³asny koszt i ryzyko oraz dokonaæ jego wniesienia, roz³adunku oraz monta¿u w budynku szko³y. Zamawiaj±cy nie ponosi ¿adnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalacjê lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
10. Dostarczone wyposa¿enie musi zostaæ z³o¿one, zamontowane, zainstalowane i uruchomione we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach/salach lekcyjnych.
11. Dostarczony sprzêt musi zawieraæ wszystkie elementy niezbêdne do funkcjonowania, uruchomienia i monta¿u, ponadto elementy w ramach zestawów musz± byæ ze sob± kompatybilne. Oprogramowanie musi mieæ mo¿liwo¶æ darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeñstwa. Dostarczone wyposa¿enie musi byæ zgodne z obowi±zuj±cymi normami i posiadaæ wymagane atesty, certyfikaty, w tym certyfikaty dopuszczaj±ce do u¿ytku w jednostkach o¶wiatowych, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci, ¶wiadectwa bezpieczeñstwa, homologacje, licencje, itp.
12. Wymagane jest, aby Wykonawca dokonuj±c instalacji/pod³±czenia sprzêtu elektronicznego bêd±cego przedmiotem zamówienia, zachowa³ wszelk± staranno¶æ chowaj±c i zabezpieczaj±c przewody, kable itp., zgodnie z zasadami BHP.
13. Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy).
14. W zakres uruchomienia wchodzi:
a. wypakowanie sprzêtu z kartonów, usuniêcie przez Wykonawcê powsta³ych odpadów przy uruchomieniu, rozstawienie we wskazanym miejscu oraz pod³±czenie urz±dzeñ peryferyjnych,
b. pod³±czenie do sieci energetycznej oraz logicznej,
c. uruchomienie urz±dzeñ, zainstalowanie wymaganego oprogramowania: system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie oraz innych programów, zainstalowanie wymaganych sterowników. Nale¿y równie¿, je¿eli bêdzie to wymagane dokonaæ aktywacji programów, dane do rejestracji programów zostan± podane przez Zamawiaj±cego.
d. wykonanie podstawowych testów sprzêtowych (pamiêæ, dysk procesor),
e. przekazanie hase³ oraz danych rejestracyjnych do zainstalowanych programów, no¶ników, licencji, instrukcji Zamawiaj±cemu.
15. Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia, dla osób wskazanych przez Zamawiaj±cego, instrukta¿u/szkolenia w zakresie korzystania z przedmiotu zamówienia.
16. Je¿eli w SWZ b±d¼ w za³±cznikach do SWZ zosta³y wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy w³asne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materia³ów lub urz±dzeñ), nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy zawsze dopuszcza rozwi±zanie równowa¿ne. Celem niniejszego postêpowania jest osi±gniêcie okre¶lonej w SWZ jako¶ci i funkcjonalno¶ci, a nie nabycie materia³ów lub urz±dzeñ konkretnej marki lub producenta. Z tych wzglêdów Zamawiaj±cy do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby przedmiot zamówienia nie zosta³ opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³yby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
17. Przekazanie przedmiotu dostawy zostanie dokonane na protokole zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony potwierdzaj±cym kompletno¶æ dostawy zgodnie z zamówieniem. Podpisanie protoko³u i odbiór sprzêtu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiaj±cego prawa do zg³aszania reklamacji z tytu³u jego jako¶ci. Zamawiaj±cy ma prawo do sk³adania reklamacji dotycz±cych jako¶ci dostarczonych przedmiotów umowy za pomoc± pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy s± wi±¿±ce dla Wykonawcy.
18. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia z³ej jako¶ci oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usuniêcia wad w terminie, do 14 dni roboczych od chwili zg³oszenia. Wówczas za datê odbioru ustala siê datê odbioru przedmiotu zamówienia bez wad.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31710000-6 - Sprzêt elektroniczny
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
37520000-9 - Zabawki
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzes³a
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert.
Lp. Kryterium oceny ofert Waga kryterium
1 Cena ofertowa brutto - C 60%
2 Okres gwarancji d³u¿szy ni¿ gwarancja wymagana przez Zamawiaj±cego - G 40%
2. Sposób obliczenia punktów w kryterium cena ofertowa brutto.
cena najtañszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = ---------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena badanej oferty
3. Sposób obliczenia punktów w kryterium okres gwarancji d³u¿szy ni¿ gwarancja wymagana przez Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy wskaza³ w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) minimaln± wymagan± gwarancjê w ka¿dej z pozycji wyposa¿enia.
Wykonawca sk³adaj±c ofertê zobowi±zany jest zagwarantowaæ co najmniej gwarancjê wskazan± przez Zamawiaj±cego.
W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje wyd³u¿enie minimalnej gwarancji dla ka¿dej pozycji wyposa¿enia o kolejne 12 miesiêcy, otrzyma 40,00 pkt w przedmiotowym kryterium.
4. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji d³u¿szy ni¿ gwarancja wymagana”
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, czyli przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji d³u¿szy ni¿ gwarancja wymagana przez Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
9. Ponadto Wykonawca musi do oferty do³±czyæ:1) o¶wiadczenie o powierzeniu wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom (Za³±cznik nr 3 do SWZ), o ile dotyczy,
2) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
3) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
4) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. XVIII ust. 7 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia ka¿dego z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na podstawie art. 454 i art. 455 ustawy PZP oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w §9 ust. 2 wzoru umowy.3. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci:
1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
3) odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci zamówienia i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowa³oby dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych,
4) wprowadzenia zmian w stosunku do SWZ w zakresie wykonywania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczno¶ci usprawnienia procesu realizacji zamówienia.
4. W przypadku, gdy w umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ umowy, w których wystêpuj± takie oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian i uzupe³nieñ nieistotnych umowy (nie stanowi±cych zmian istotnych niniejszej umowy), w szczególno¶ci:
1) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umswidnica.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-23 10:40
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-24
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
- "Utrzymanie sprawno¶ci urz±dzeñ o¶wietlenia miejskiego stanowi±cego maj±tek Gminy Miasto ¦widnica w 2025 roku"
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniê¿nie
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wy¶wietlaczy interaktywnych z uchwytem ¶ciennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urz±dzeñ sieciowych oraz przeno¶nej kamery.
- Dostawa sprzêtu informatycznego i elektronicznego dla skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu, gm. Kosakowo
- Wyposa¿enie, doposa¿enie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa bran¿owego w nowoczesny sprzêt, materia³y dydaktyczne zapewniaj±ce wysok± jako¶æ kszta³cenia
- Dostawa systemów edukacyjnych do fizjologii i farmakologii, znak sprawy AEZ/S-153/2024
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.