Og³oszenie z dnia 2022-04-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00052594/01 - Og³oszenie z dnia 2022-02-10
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 8 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 8 IM. KAWALERÓW ORDERU USMIECHU W ¦WIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000690737
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wa³brzyska 39
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 852-29-24
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 852-29-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp8@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp8swidnica.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 8 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b0b3f15f-8a42-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00129285
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00044772/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 8 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00052594/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-1/II/22/SP8
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 155609,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego oraz fabrycznie nowego sprzêtu, wyposa¿enia i materia³ów eksploatacyjnych do nauki dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 8 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w ¦widnicy.
2. Zadanie realizowane jest w ramach programu celowego pn. „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”, wspó³finasowanego ze ¦rodków Funduszu Przeciwdzia³ania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorz±du terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadañ polegaj±cych na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we wspó³pracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
3. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. Oferowany przez Wykonawcê sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ produktami wysokiej, jako¶ci, musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane i wolne od wad materia³owych i prawnych oraz musz± spe³niaæ minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jako¶ciowych okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. Oferowany sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± pochodziæ z oficjalnego kana³u dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
7. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy:
a) instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na jêzyk polski (niekoniecznie papierowe),
b) no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie - je¿eli dotyczy,
c) licencje do oprogramowania - je¿eli dotyczy,
d) karty gwarancyjne w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na jêzyk polski - je¿eli dotyczy.
8. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych).
9. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ przedmiot zamówienia, na w³asny koszt i ryzyko oraz dokonaæ jego wniesienia, roz³adunku oraz monta¿u w budynku szko³y. Zamawiaj±cy nie ponosi ¿adnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalacjê lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
10. Dostarczone wyposa¿enie musi zostaæ z³o¿one, zamontowane, zainstalowane i uruchomione we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach/salach lekcyjnych.
11. Dostarczony sprzêt musi zawieraæ wszystkie elementy niezbêdne do funkcjonowania, uruchomienia i monta¿u, ponadto elementy w ramach zestawów musz± byæ ze sob± kompatybilne. Oprogramowanie musi mieæ mo¿liwo¶æ darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeñstwa. Dostarczone wyposa¿enie musi byæ zgodne z obowi±zuj±cymi normami i posiadaæ wymagane atesty, certyfikaty, w tym certyfikaty dopuszczaj±ce do u¿ytku w jednostkach o¶wiatowych, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci, ¶wiadectwa bezpieczeñstwa, homologacje, licencje, itp.
12. Wymagane jest, aby Wykonawca dokonuj±c instalacji/pod³±czenia sprzêtu elektronicznego bêd±cego przedmiotem zamówienia, zachowa³ wszelk± staranno¶æ chowaj±c i zabezpieczaj±c przewody, kable itp., zgodnie z zasadami BHP.
13. Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy).
14. W zakres uruchomienia wchodzi:
a. wypakowanie sprzêtu z kartonów, usuniêcie przez Wykonawcê powsta³ych odpadów przy uruchomieniu, rozstawienie we wskazanym miejscu oraz pod³±czenie urz±dzeñ peryferyjnych,
b. pod³±czenie do sieci energetycznej oraz logicznej,
c. uruchomienie urz±dzeñ, zainstalowanie wymaganego oprogramowania: system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie oraz innych programów, zainstalowanie wymaganych sterowników. Nale¿y równie¿, je¿eli bêdzie to wymagane dokonaæ aktywacji programów, dane do rejestracji programów zostan± podane przez Zamawiaj±cego.
d. wykonanie podstawowych testów sprzêtowych (pamiêæ, dysk procesor),
e. przekazanie hase³ oraz danych rejestracyjnych do zainstalowanych programów, no¶ników, licencji, instrukcji Zamawiaj±cemu.
15. Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia, dla osób wskazanych przez Zamawiaj±cego, instrukta¿u/szkolenia w zakresie korzystania z przedmiotu zamówienia.
16. Je¿eli w SWZ b±d¼ w za³±cznikach do SWZ zosta³y wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy w³asne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materia³ów lub urz±dzeñ), nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy zawsze dopuszcza rozwi±zanie równowa¿ne. Celem niniejszego postêpowania jest osi±gniêcie okre¶lonej w SWZ jako¶ci i funkcjonalno¶ci, a nie nabycie materia³ów lub urz±dzeñ konkretnej marki lub producenta. Z tych wzglêdów Zamawiaj±cy do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby przedmiot zamówienia nie zosta³ opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³yby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
17. Przekazanie przedmiotu dostawy zostanie dokonane na protokole zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony potwierdzaj±cym kompletno¶æ dostawy zgodnie z zamówieniem. Podpisanie protoko³u i odbiór sprzêtu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiaj±cego prawa do zg³aszania reklamacji z tytu³u jego jako¶ci. Zamawiaj±cy ma prawo do sk³adania reklamacji dotycz±cych jako¶ci dostarczonych przedmiotów umowy za pomoc± pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy s± wi±¿±ce dla Wykonawcy.
18. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia z³ej jako¶ci oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usuniêcia wad w terminie, do 14 dni roboczych od chwili zg³oszenia. Wówczas za datê odbioru ustala siê datê odbioru przedmiotu zamówienia bez wad.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31710000-6 - Sprzêt elektroniczny
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
37520000-9 - Zabawki
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzes³a
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 166333,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 208290,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych sp. z o.o. w Nysie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531520493
7.3.3) Ulica: S³owiañska 7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 170520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja dwóch budynków u¿yteczno¶ci publicznej Gminy Miasto ¦widnica: Urzêdu Miejskiego oraz Urzêdu Stanu Cywilnego zlokalizowanych przy ul. Armii Krajowej 47-49"
- Dostawy okulistycznych materia³ów szewnych
- Dostawy materia³ów medycznych do biopsji tkanek piersi wraz z dzier¿aw± systemu do zabiegów
- Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w ¦widnicy
- Organizacja szkoleñ/kursów/warsztatów dla nauczycieli w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przysz³o¶ci" FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 i "ekoMy" FEDS.08.01-IZ.00-0274/24"
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w ¦widnicy w latach 2025-2026.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w ¿³obku w Boles³awcu przy ulicy Szkolnej (dzia³ka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposa¿enie ¿³obka
- DOSTAWA SPRZÊTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSA¯ENIA
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Le¶nej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Le¶nej Podlaskiej"
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w czê¶ciach
- Doposa¿enie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przysz³o¶æ".
- Zakup sprzêtu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzêtu sieciowego na potrzeby Zarz±du Transportu Publicznego w Krakowie
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.