eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MykanówModernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach
projektu pn. "Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach
projektu pn. "Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6de5ed5d-f342-4ad9-836c-2bdb2487ec2d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022571/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja serwerowni w ramach projektu Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

grant o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2375/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655286

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Serwery do wirtualizacji – 2 sztuki
2) Serwerowy system operacyjny (SSO)
3) Macierz dyskowa - 1 sztuka-
4) Oprogramowanie do Backupu wraz ze wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy
5) Przełącznik sieciowy – 1 sztuka
6) Wdrożenie
Szczegółowy zakres oraz parametry zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ
Wykonawcy przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się i weryfikacji załączonych do SWZ załączników ,
gdzie zostały określone wymagane parametry przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji dla:
1) Serwerów do wirtualizacji – 2 sztuki
2) Macierzy dyskowej - 1 sztuka
UWAGA!!!!
Okres gwarancji jest jednym z kryteriów wyboru.
4.Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z
obszaru Unii Europejskiej,
Niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych oraz pochodzących z
programów wyprzedażowych producenta. Urządzenia nie mogą się znajdować się na liście „end-of-sale” oraz „end-ofsupport”
producenta.
5.Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed
ich dostarczeniem) oraz by nie były używane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i
uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia, przy
czym jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo
inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem);
6.Przedmiot zamówienia obejmuje również swoim zakresem: - dostawę z transportem, rozładunek, wniesienie w miejsce
wskazane przez zamawiającego (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy). Miejsce dostawy: Urząd Gminy w Mykanowie
ul. Samorządowa 1; 4-233 Mykanów
7.Parametry i wymagania wskazane w OPZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe
i funkcjonalne, jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia.
9. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi
obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we Wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby
w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z
art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia
pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą
odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez
zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy
przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie
wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań
zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie
charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy
opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach
użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych
lub lepszych parametrach.
11. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania
określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że materiał lub produkt jest równoważny w stosunku do
wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub produkty lub urządzenia
zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w OPZ, w świetle przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych
materiałów.
13. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia
oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
14.Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z
przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostawy będące przedmiotem zamówienia nie jest zamówieniem dla osób
fizycznych a stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie Zamawiającego który nie wskazuje szczególnych potrzeb w zakresie
dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wobec powyższego odstępuje się od uwzględnienia wymagań w zakresie
dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ustawy Pzp.
15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia
kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
16. Zamawiający nie wymaga ani przeprowadzenia wizji lokalnej, ani sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji
zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
17. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych
wraz z ofertą oraz wykazu oferowanego sprzętu i usługi w celu potwierdzenia spełniania określonych parametrów, cech lub
innych wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza ich uzupełnienia! Informacje o przedmiotowych środkach dowodowych zawarte są w Rozdziale XII pkt. 11 SWZ.
18. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95
Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego
podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o
pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi w zakresie
instalacji i konfigurowanie elementów systemów, kopii zapasowych oraz innych niezbędnych do wykonania zamówienia .
Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy
podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności..
W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić
Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie tych osób na umowę o pracę. Zgodnie z art. 438 ust. 2 pkt. 1
ustawy Pzp mogą to być w szczególności:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika lub
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę lub
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika lub
4) inne dokumenty zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrud-nienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
Pracodawcą osób zatrudnionych na umowę o pracę musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszony zgodnie z przepisami ustawy Pzp, podwykonawca lub dalszy podwykonawca Bez przedstawienia Zamawiającemu jednego z dokumentów, o których mowa powyżej– osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę - nie będą mogły
wykonywać pracy z winy wyko-nawcy. Jeżeli z naruszeniem powyższych wymogów roboty budowlane będzie dokonywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez zamawiającego lub jego przedstawicie-li, osoba taka będzie musiała opuścić teren budowy, a wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne zgodnie z postanowieniami
umowy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnia-nia przez Wykonawcę
wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu nie-spełnienia tych wymagań zawarto we wzorze
umowy – załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48821000-9 - Serwery sieciowe

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

48219400-0 - Pakiety oprogramowania do serwera transakcji

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322937,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322937,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322937,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System-IT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522621165

7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-435

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322937,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.