Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016273/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053313 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa klatek schodowych w ramach dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej, dróg ewakuacyjnych Pawilonu szpitalnego C oraz Termomodernizacja pawilonów szpitalnych 1-D i C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceramiczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@szpital.chelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spwsschelm.e-bip.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa klatek schodowych w ramach dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej, dróg ewakuacyjnych Pawilonu szpitalnego C oraz Termomodernizacja pawilonów szpitalnych 1-D i C2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e916e73-817a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006373/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i przebudowa klatek schodowych w ramach dostosowania do wymagań ochrony p/poż., dróg ewakuacyjnych pawilonu C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użytkowych na potrzeby działalności leczniczej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej 5 EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA I GIOSPODARKA NISKOEMISYJNA, działania 5.2. Efektywność energetyczna sektora publicznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016273/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 3311/15/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5819468,20 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i przebudowa klatek schodowych [roboty częściowo wykonane zgodnie z opisem do SWZ – opis zrealizowanych robót];4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45410000-4 - Tynkowanie
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 588269,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja pawilonu szpitalnego C4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261410-1 - Izolowanie dachu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 3956401,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku Przychodni Przyszpitalnej 1-D4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1941963,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 968115,85
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 968115,85
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 968115,85
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JUREX PIOTR JUREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060352672
7.3.3) Ulica: WOJSŁAWSKA 15
7.3.4) Miejscowość: GRABOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 22-425
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JUREX" Piotr Jurek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JUREX" Piotr Jurek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 968115,85
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3764806,15
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3930000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3764806,15
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JUREX PIOTR JUREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060352672
7.3.3) Ulica: WOJSŁAWSKA 15
7.3.4) Miejscowość: GRABOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 22-425
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JUREX" Piotr Jurek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JUREX" Piotr Jurek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3764806,15
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1708420,0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2638443,47
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1708420,0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDMAT Spółka JawnaTadeusz Rozmus, Józef Małysz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950337942
7.3.3) Ulica: Namysłowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji elektrycznej Wykonanie ślusarki i stolarki okiennej i drzwiowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BUDMAT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BUDMAT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1708420,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.