eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla pacjentów Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla pacjentów Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ OPOLSKIE CENTRUM ONKOLOGII IM. PROF. TADEUSZA KOSZAROWSKIEGO W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531420768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 66A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-061

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@onkologia.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowa.onkologia.opole.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla pacjentów Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6af12ef7-8b23-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/onkologia_opole/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/onkologia_opole/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zapytania, wnioski, zawiadomienia i inne informacje istotne dla interesariuszy postepowania należy przesyłać jako wiadomość do zamawiającego za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/onkologia_opole/proceedings
2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o udzielenie wyjaśnień wpłyną do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bez ujawniania źródła zapytania.
4. Sposób sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie, określa ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. wydane na podstawie art. 70 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
5. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także
przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych z
zachowaniem weryfikowalności podpisu elektronicznego
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej
treści na monitorze ekranowym;
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji
6.Wskazówki techniczne i instrukcje dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców"
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FAZ.2800.9.2022-TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla pacjentów Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15894220-9 - Posiłki szpitalne

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - posiadane certyfikaty

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:

1.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Wykonawca winien posiadać aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającego, ze zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów
spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalającej na prowadzenie w/w działalności oraz aktualnej
decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno - sanitarnych.
1.2 Zdolności technicznej i zawodowej
Warunek spełnią Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania usług o podobnym charakterze, polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji.
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty składania ofert):
• Usługi polegającej na przygotowywaniu i dostarczaniu codziennych posiłków składających się ze śniadania, obiadu i kolacji - dla co najmniej 2 różnych podmiotów leczniczych, przez minimum 12 miesięcy w ilości minimum 2000 osobodni /miesiąc dla każdego podmiotu (potwierdzone referencjami)
lub
• co najmniej 3 letniego doświadczenia w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji dla pacjentów szpitala (minimum 100 łóżek) – w przypadku , gdy Wykonawca jest podmiotem prowadzącym działalność leczniczą (Szpitalem), a kuchnia jest jednostką organizacyjną tego podmiotu.
2) Zatrudniają i w okresie realizacji zamówienia będą zatrudniać minimum 1 wykwalifikowanego dietetyka
3) Dysponują przynajmniej 2 (dwoma) samochodami przystosowanymi do wykonywania przedmiotowej usługi, posiadającymi decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno – sanitarnych,
lub
- w przypadku, gdy odległość kuchni przygotowującej posiłki od miejsca dostawy nie przekracza 300 metrów w linii prostej (wskazanie mapy Google)Wykonawca może przedstawić dowód dysponowania innymi środkami transportu (np. 2 wózki ) spełniającym wymogi sanitarne w zakresie transportu artykułów spożywczych.
4) Zamawiający wymaga, by kuchnia w której przygotowywane będą posiłki dla Zamawiającego znajdowała się w odległości nie większej niż 90 km od siedziby Zamawiającego (przynajmniej jedna trasa samochodowa wskazywana przez mapę google), przy czym dopuszcza się zwiększenie tej odległości do 100 km, pod warunkiem, że Wykonawca będzie przewoził posiłki w termosach typu „BLU BOX” lub równoważnych - do aktywnej i pasywnej izolacji cieplnej przewożonych wewnątrz pojemników GN. Za równoważny uznany zostanie termos z pokrywą i z listwa grzewczą – przystosowany do zakresu temperatur od -20 °C do +100 °C.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Aktualna decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego,
potwierdzająca, że zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie
produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalającej na prowadzenie w/w działalności oraz aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno-sanitarnych
2) Wykaz wykonanych usług o podobnym charakterze, polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji, w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty składania ofert) ze wskazaniem średniej ilości posiłków wydawanych dziennie i
miesięcznie dla każdego ze wskazanych usługobiorców, potwierdzony referencjami
3) Kserokopia dyplomu dietetyka, potwierdzająca uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub licencjata na kierunku dietetyka lub tytułu dietetyka uzyskanego w Medycznym Studium Zawodowym lub
ukończenie studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra lub inżyniera na tym kierunku.
4) oświadczenie wykonawcy (wykaz środków transportu)
5) oświadczenie Wykonawcy – formularz oferty

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie wskazanych podstaw wykluczenia
z postępowania

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Jadłospisy na podstawie których, usługa została wyceniona i będzie realizowana, wraz z gramaturą posiłków i wartością odżywczą (kcal, tłuszcz, białko, węglowodany), obliczoną na każdy dzień – w postaci wydruku z programu dietetycznego dla:

a. Diety podstawowej oraz
b. Diety łatwostrawnej.
c. Dodatkowo, przy opracowywaniu diety łatwostrawnej, proszę wskazać zamienniki dla diety łatwo-strawnej z ograniczeniem tłuszczu (zastosowane zamienniki nie będą podlegały przeliczeniu w programie dietetycznym, mają natomiast pokazać umiejętność prawidłowego doboru produktów w tych 2 dietach oraz ich urozmaicania przez Wykonawcę).

Jadłospis ma być przedstawiony w postaci oryginalnego dokumentu z programu dietetycznego autoryzowanym przez dietetyka bądź osobę go sporządzającą i podpisanym w sposób wymagany dla oferty przez Wykonawcę, zawierającym nazwę/ wersje programu lub jeśli dokument nie zawiera takich informacji, Wykonawca musi wskazać z jakiego programu dietetycznego dokument pochodzi. Jadłospis musi zawierać szczegółowe informacje na każdy dzień, a więc: listę wykorzystanych produktów, ich gramaturę oraz podsumowanie wartości odżywczej jak wyżej. Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować szczegóły (zupa jarzynowa – z jakich warzyw, bukiet jarzyn do II dania – jakich, bitki – rodzaj mięsa i sposób jego przyrządzenia, sałatka ryżowa – z jakich składników, zupa mleczna z jakim dodatkiem, itd.).

Zamawiający dokona oceny załączonych do oferty jadłospisów pod względem zgodności z wymogami opisanymi w załącznikach
1 i 1a, przy wykorzystaniu programu dietetycznego Opolskiego Centrum Onkologii.

W przypadku niespełnienia wymogów przez załączone jadłospisy, oferta zostanie odrzucona.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z postanowieniami SWZ, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
2. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie.
3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązującego mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę)
b) w przypadku, gdy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy,
c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, organizacyjnych niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
d) w przypadku działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych.
e) w przypadku konieczności zmian o których mowa w ust.6, 7 i 9
f) w przypadku wystąpienia siły wyższej jeśli ma wpływ na realizację postanowień niniejszej umowy
4. Zmiany mogą zostać wprowadzone w przypadku, gdy obie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych usług i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia pomieszczeń w których udzielane są świadczenia na rzecz pacjentów (budynków) z eksploatacji. Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym ustępie nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia zakresu (powierzchni), na której wykonywana jest usługa.
6. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w ust. 5 z 7-dniowym wyprzedzeniem.
7. Zmiana w zakresie potencjału osobowego oraz technicznego Wykonawcy wykazanego dla wykonania przedmiotu niniejszej umowy o warunkach nie gorszych aniżeli określone w ogłoszeniu o zamówieniu nie stanowi zmiany umowy. Wykonawca powiadomi Zamawiającego każdorazowo o zmianie na piśmie.
8. Zmiana umowy w zakresie dotyczącym zmiany formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy w trakcie trwania umowy wymaga zawarcia aneksu. Dla ww. czynności wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego.
9. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu po rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/onkologia_opole/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

2. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie
w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o ich prowadzeniu, do negocjacji zostanie zaproszonych trzech Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu i zawierają najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert, o których mowa w pkt XVIII SWZ. Po przeprowadzonych negocjacjach Zamawiający zaprosi Wykonawców do składania ofert dodatkowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.