Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307833/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ŚW. JANA KANTEGO W WOJNICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000718460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 10
1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.wojnicz@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jkanty.wixsite.com/spwojnicz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/01a408e7-804f-4dc9-b4a9-dcf9834f44881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7593e9eb-5818-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – Wyposażenie podstawowe3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 14588,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 – Wyposażenie stanowisk3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 53651,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 – Narzędzia3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
4.5.5.) Wartość części: 12338,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4 – Robotyka3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 85476,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część 5 – AGD3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 21773,09 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część 6 – Materiały eksploatacyjne3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.5.) Wartość części: 2107,97 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Część 7 – Audio-video3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 10718,62 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) Część 8 – Pomoce projektowe3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 2289,43 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9) Część 9 - BHP3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 4471,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20042,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41278,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20042,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20042,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44502,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123504,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44502,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912
7.3.3) Ulica: ul. Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44502,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20292,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32939,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20292,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141
7.3.3) Ulica: ul. Ordona 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20292,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
II. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 4 – Robotyka – na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, z uwagi na fakt, iż cena oferty z najniższą ceną, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć z braku środków.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52709,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52709,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52709,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141
7.3.3) Ulica: ul. Ordona 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52709,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 6 – Materiały eksploatacyjne na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP albowiem wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13812,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13812,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13812,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141
7.3.3) Ulica: ul. Ordona 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13812,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2664,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2664,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2664,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141
7.3.3) Ulica: ul. Ordona 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2644,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4239,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9114,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4239,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4239,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI WOJNICZ
więcej: przetargi WOJNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania remontu 5 pomostów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.