Og³oszenie z dnia 2021-12-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00056443/01 - Wynik z dnia 2022-02-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. ¦W. JANA KANTEGO W WOJNICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000718460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wojnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.wojnicz@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://jkanty.wixsite.com/spwojnicz
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7593e9eb-5818-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00307833
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/01a408e7-804f-4dc9-b4a9-dcf9834f44883.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 9.1.1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu,
który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
9.1.2. Adres skrzynki ePUAP: /SPWojnicz/SkrytkaESP
9.1.3. Adres poczty elektronicznej: sp.wojnicz@interia.pl
1.5. Strona internetowa prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/01a408e7-804f-4dc9-b4a9-dcf9834f4488
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 9.1.1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa
siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
9.1.2. Adres skrzynki ePUAP: /SPWojnicz/SkrytkaESP
9.1.3. Adres poczty elektronicznej: sp.wojnicz@interia.pl
9.1.4. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest: Anna Studencka.
9.1.5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do
nastêpuj±cych formularzy:
• „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
• „Formularza do komunikacji”.
9.1.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
9.2. Sposób sk³adania ofert:
9.2.2. Ofertê o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Uwaga! kluczowym jest opatrzenie podpisem dokumentu oferty. Nie mo¿na przyj±æ, podpisanie „Formularza z³o¿enia oferty” obejmuje ju¿ swoim zakresem ofertê.
9.2.3. Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”,
dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
9.3. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
9.3.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferty), zawiadomieñ oraz
przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza:
„Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We
wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj±
siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
9.3.2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: sp.wojnicz@interia.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 21.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
21.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiaj±cy;
21.1.2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiaj±cego: sp.wojnicz@interia.pl
21.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
21.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
21.1.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Dane te mog± byæ przechowywane przez okres d³u¿szy ni¿ wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 217 z pó¼n. zm.) i przepisów do tej ustawy.
21.1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
21.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
21.1.8. posiada Pani/Pan:
21.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
21.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania);
21.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
21.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
21.1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
21.1.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
21.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
21.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
21.2. Ponadto Zamawiaj±cy informuje, i¿:
21.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
21.2.2. wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 9
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Czê¶æ 1 – Wyposa¿enie podstawowe
3.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej czê¶ci znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w za³±czniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3.4. Sprzêt i pomocne dydaktyczne zostan± dostarczane do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do roz³adunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3.6. Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Czê¶ci. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych). Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzêty i pomoce dydaktyczne musz± byæ oznaczone znakiem CE (je¿eli dotyczy) oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych. Sprzêt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich czê¶ci) powinny byæ zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy), licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
3.9. Dla czê¶ci nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.10. Zamówienie z prawem opcji:3.10.1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do zwiêkszenia zakresu zamówienia o zakup i dostawê sprzêtu i pomocy dydaktycznych okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) po cenach wskazanych w ofercie dla zakresu podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego to zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych zgodnie z ilo¶ciami okre¶lonymi w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy). Zakres prawa opcji przewiduje, w zakresie ka¿dej czê¶ci postêpowania, zwiêkszenie ilo¶ci wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) dla ka¿dej pozycji o maksymalnie 20%.
3.10.2. Opcja, o której mowa powy¿ej zostanie zrealizowana przez Zamawiaj±cego w sytuacji, gdy cena zaoferowanych urz±dzeñ pozwoli na zakup sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ilo¶ci wiêkszej ni¿ wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ w ramach ¶rodków zabezpieczonych w bud¿ecie na realizacjê tego zadania.
3.10.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie skorzystania z prawa opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiaj±cego w formie pisemnej lub elektronicznie (mailowo), ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ i w jakim zakresie. Zawiadomienie zostanie z³o¿one wykonawcy w terminie najdalej do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia w tym deklarowany okres gwarancji na oferowany sprzêt oraz termin realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Czê¶æ 2 – Wyposa¿enie stanowisk
3.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej czê¶ci znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w za³±czniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3.4. Sprzêt i pomocne dydaktyczne zostan± dostarczane do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do roz³adunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3.6. Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Czê¶ci. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych). Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzêty i pomoce dydaktyczne musz± byæ oznaczone znakiem CE (je¿eli dotyczy) oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych. Sprzêt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich czê¶ci) powinny byæ zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy), licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
3.9. Dla czê¶ci nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.10. Zamówienie z prawem opcji:3.10.1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do zwiêkszenia zakresu zamówienia o zakup i dostawê sprzêtu i pomocy dydaktycznych okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) po cenach wskazanych w ofercie dla zakresu podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego to zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych zgodnie z ilo¶ciami okre¶lonymi w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy). Zakres prawa opcji przewiduje, w zakresie ka¿dej czê¶ci postêpowania, zwiêkszenie ilo¶ci wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) dla ka¿dej pozycji o maksymalnie 20%.
3.10.2. Opcja, o której mowa powy¿ej zostanie zrealizowana przez Zamawiaj±cego w sytuacji, gdy cena zaoferowanych urz±dzeñ pozwoli na zakup sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ilo¶ci wiêkszej ni¿ wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ w ramach ¶rodków zabezpieczonych w bud¿ecie na realizacjê tego zadania.
3.10.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie skorzystania z prawa opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiaj±cego w formie pisemnej lub elektronicznie (mailowo), ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ i w jakim zakresie. Zawiadomienie zostanie z³o¿one wykonawcy w terminie najdalej do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia w tym deklarowany okres gwarancji na oferowany sprzêt oraz termin realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Czê¶æ 3 – Narzêdzia
3.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej czê¶ci znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w za³±czniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3.4. Sprzêt i pomocne dydaktyczne zostan± dostarczane do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do roz³adunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3.6. Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Czê¶ci. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych). Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzêty i pomoce dydaktyczne musz± byæ oznaczone znakiem CE (je¿eli dotyczy) oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych. Sprzêt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich czê¶ci) powinny byæ zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy), licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
3.9. Dla czê¶ci nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43830000-0 - Narzêdzia rêczne z napêdem mechanicznym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.10. Zamówienie z prawem opcji:3.10.1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do zwiêkszenia zakresu zamówienia o zakup i dostawê sprzêtu i pomocy dydaktycznych okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) po cenach wskazanych w ofercie dla zakresu podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego to zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych zgodnie z ilo¶ciami okre¶lonymi w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy). Zakres prawa opcji przewiduje, w zakresie ka¿dej czê¶ci postêpowania, zwiêkszenie ilo¶ci wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) dla ka¿dej pozycji o maksymalnie 20%.
3.10.2. Opcja, o której mowa powy¿ej zostanie zrealizowana przez Zamawiaj±cego w sytuacji, gdy cena zaoferowanych urz±dzeñ pozwoli na zakup sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ilo¶ci wiêkszej ni¿ wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ w ramach ¶rodków zabezpieczonych w bud¿ecie na realizacjê tego zadania.
3.10.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie skorzystania z prawa opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiaj±cego w formie pisemnej lub elektronicznie (mailowo), ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ i w jakim zakresie. Zawiadomienie zostanie z³o¿one wykonawcy w terminie najdalej do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia w tym deklarowany okres gwarancji na oferowany sprzêt oraz termin realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Czê¶æ 4 – Robotyka
3.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej czê¶ci znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w za³±czniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3.4. Sprzêt i pomocne dydaktyczne zostan± dostarczane do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do roz³adunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3.6. Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Czê¶ci. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych). Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzêty i pomoce dydaktyczne musz± byæ oznaczone znakiem CE (je¿eli dotyczy) oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych. Sprzêt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich czê¶ci) powinny byæ zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy), licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
3.9. Dla czê¶ci nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.10. Zamówienie z prawem opcji:3.10.1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do zwiêkszenia zakresu zamówienia o zakup i dostawê sprzêtu i pomocy dydaktycznych okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) po cenach wskazanych w ofercie dla zakresu podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego to zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych zgodnie z ilo¶ciami okre¶lonymi w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy). Zakres prawa opcji przewiduje, w zakresie ka¿dej czê¶ci postêpowania, zwiêkszenie ilo¶ci wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) dla ka¿dej pozycji o maksymalnie 20%.
3.10.2. Opcja, o której mowa powy¿ej zostanie zrealizowana przez Zamawiaj±cego w sytuacji, gdy cena zaoferowanych urz±dzeñ pozwoli na zakup sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ilo¶ci wiêkszej ni¿ wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ w ramach ¶rodków zabezpieczonych w bud¿ecie na realizacjê tego zadania.
3.10.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie skorzystania z prawa opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiaj±cego w formie pisemnej lub elektronicznie (mailowo), ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ i w jakim zakresie. Zawiadomienie zostanie z³o¿one wykonawcy w terminie najdalej do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia w tym deklarowany okres gwarancji na oferowany sprzêt oraz termin realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Czê¶æ 5 – AGD
3.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej czê¶ci znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w za³±czniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3.4. Sprzêt i pomocne dydaktyczne zostan± dostarczane do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do roz³adunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3.6. Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Czê¶ci. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych). Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzêty i pomoce dydaktyczne musz± byæ oznaczone znakiem CE (je¿eli dotyczy) oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych. Sprzêt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich czê¶ci) powinny byæ zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy), licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
3.9. Dla czê¶ci nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.10. Zamówienie z prawem opcji:3.10.1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do zwiêkszenia zakresu zamówienia o zakup i dostawê sprzêtu i pomocy dydaktycznych okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) po cenach wskazanych w ofercie dla zakresu podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego to zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych zgodnie z ilo¶ciami okre¶lonymi w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy). Zakres prawa opcji przewiduje, w zakresie ka¿dej czê¶ci postêpowania, zwiêkszenie ilo¶ci wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) dla ka¿dej pozycji o maksymalnie 20%.
3.10.2. Opcja, o której mowa powy¿ej zostanie zrealizowana przez Zamawiaj±cego w sytuacji, gdy cena zaoferowanych urz±dzeñ pozwoli na zakup sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ilo¶ci wiêkszej ni¿ wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ w ramach ¶rodków zabezpieczonych w bud¿ecie na realizacjê tego zadania.
3.10.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie skorzystania z prawa opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiaj±cego w formie pisemnej lub elektronicznie (mailowo), ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ i w jakim zakresie. Zawiadomienie zostanie z³o¿one wykonawcy w terminie najdalej do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia w tym deklarowany okres gwarancji na oferowany sprzêt oraz termin realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Czê¶æ 6 – Materia³y eksploatacyjne
3.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej czê¶ci znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w za³±czniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3.4. Sprzêt i pomocne dydaktyczne zostan± dostarczane do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do roz³adunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3.6. Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Czê¶ci. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych). Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzêty i pomoce dydaktyczne musz± byæ oznaczone znakiem CE (je¿eli dotyczy) oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych. Sprzêt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich czê¶ci) powinny byæ zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy), licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
3.9. Dla czê¶ci nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materia³y budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyj±tkiem aparatury elektrycznej)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.10. Zamówienie z prawem opcji:3.10.1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do zwiêkszenia zakresu zamówienia o zakup i dostawê sprzêtu i pomocy dydaktycznych okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) po cenach wskazanych w ofercie dla zakresu podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego to zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych zgodnie z ilo¶ciami okre¶lonymi w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy). Zakres prawa opcji przewiduje, w zakresie ka¿dej czê¶ci postêpowania, zwiêkszenie ilo¶ci wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) dla ka¿dej pozycji o maksymalnie 20%.
3.10.2. Opcja, o której mowa powy¿ej zostanie zrealizowana przez Zamawiaj±cego w sytuacji, gdy cena zaoferowanych urz±dzeñ pozwoli na zakup sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ilo¶ci wiêkszej ni¿ wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ w ramach ¶rodków zabezpieczonych w bud¿ecie na realizacjê tego zadania.
3.10.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie skorzystania z prawa opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiaj±cego w formie pisemnej lub elektronicznie (mailowo), ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ i w jakim zakresie. Zawiadomienie zostanie z³o¿one wykonawcy w terminie najdalej do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia w tym deklarowany okres gwarancji na oferowany sprzêt oraz termin realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Czê¶æ 7 – Audio-video
3.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej czê¶ci znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w za³±czniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3.4. Sprzêt i pomocne dydaktyczne zostan± dostarczane do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do roz³adunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3.6. Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Czê¶ci. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych). Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzêty i pomoce dydaktyczne musz± byæ oznaczone znakiem CE (je¿eli dotyczy) oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych. Sprzêt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich czê¶ci) powinny byæ zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy), licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
3.9. Dla czê¶ci nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.10. Zamówienie z prawem opcji:3.10.1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do zwiêkszenia zakresu zamówienia o zakup i dostawê sprzêtu i pomocy dydaktycznych okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) po cenach wskazanych w ofercie dla zakresu podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego to zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych zgodnie z ilo¶ciami okre¶lonymi w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy). Zakres prawa opcji przewiduje, w zakresie ka¿dej czê¶ci postêpowania, zwiêkszenie ilo¶ci wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) dla ka¿dej pozycji o maksymalnie 20%.
3.10.2. Opcja, o której mowa powy¿ej zostanie zrealizowana przez Zamawiaj±cego w sytuacji, gdy cena zaoferowanych urz±dzeñ pozwoli na zakup sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ilo¶ci wiêkszej ni¿ wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ w ramach ¶rodków zabezpieczonych w bud¿ecie na realizacjê tego zadania.
3.10.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie skorzystania z prawa opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiaj±cego w formie pisemnej lub elektronicznie (mailowo), ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ i w jakim zakresie. Zawiadomienie zostanie z³o¿one wykonawcy w terminie najdalej do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia w tym deklarowany okres gwarancji na oferowany sprzêt oraz termin realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) Czê¶æ 8 – Pomoce projektowe
3.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej czê¶ci znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w za³±czniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3.4. Sprzêt i pomocne dydaktyczne zostan± dostarczane do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do roz³adunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3.6. Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Czê¶ci. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych). Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzêty i pomoce dydaktyczne musz± byæ oznaczone znakiem CE (je¿eli dotyczy) oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych. Sprzêt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich czê¶ci) powinny byæ zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy), licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
3.9. Dla czê¶ci nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1.1. Zamówienie z prawem opcji:1.1.1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do zwiêkszenia zakresu zamówienia o zakup i dostawê sprzêtu i pomocy dydaktycznych okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) po cenach wskazanych w ofercie dla zakresu podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego to zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych zgodnie z ilo¶ciami okre¶lonymi w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy). Zakres prawa opcji przewiduje, w zakresie ka¿dej czê¶ci postêpowania, zwiêkszenie ilo¶ci wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) dla ka¿dej pozycji o maksymalnie 20%.
1.1.2. Opcja, o której mowa powy¿ej zostanie zrealizowana przez Zamawiaj±cego w sytuacji, gdy cena zaoferowanych urz±dzeñ pozwoli na zakup sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ilo¶ci wiêkszej ni¿ wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ w ramach ¶rodków zabezpieczonych w bud¿ecie na realizacjê tego zadania.
1.1.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie skorzystania z prawa opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiaj±cego w formie pisemnej lub elektronicznie (mailowo), ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ i w jakim zakresie. Zawiadomienie zostanie z³o¿one wykonawcy w terminie najdalej do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia w tym deklarowany okres gwarancji na oferowany sprzêt oraz termin realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9) Czê¶æ 9 - BHP
3.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej czê¶ci znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w za³±czniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3.4. Sprzêt i pomocne dydaktyczne zostan± dostarczane do Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do roz³adunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3.6. Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Czê¶ci. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych). Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzêty i pomoce dydaktyczne musz± byæ oznaczone znakiem CE (je¿eli dotyczy) oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych. Sprzêt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich czê¶ci) powinny byæ zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy), licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
3.9. Dla czê¶ci nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesiêcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowi±zkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w jêzyku polskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35113400-3 - Odzie¿ ochronna i zabezpieczaj±ca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.10. Zamówienie z prawem opcji:3.10.1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do zwiêkszenia zakresu zamówienia o zakup i dostawê sprzêtu i pomocy dydaktycznych okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) po cenach wskazanych w ofercie dla zakresu podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego to zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych zgodnie z ilo¶ciami okre¶lonymi w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy). Zakres prawa opcji przewiduje, w zakresie ka¿dej czê¶ci postêpowania, zwiêkszenie ilo¶ci wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz asortymentowo cenowy) dla ka¿dej pozycji o maksymalnie 20%.
3.10.2. Opcja, o której mowa powy¿ej zostanie zrealizowana przez Zamawiaj±cego w sytuacji, gdy cena zaoferowanych urz±dzeñ pozwoli na zakup sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ilo¶ci wiêkszej ni¿ wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ w ramach ¶rodków zabezpieczonych w bud¿ecie na realizacjê tego zadania.
3.10.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie skorzystania z prawa opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiaj±cego w formie pisemnej lub elektronicznie (mailowo), ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ i w jakim zakresie. Zawiadomienie zostanie z³o¿one wykonawcy w terminie najdalej do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia w tym deklarowany okres gwarancji na oferowany sprzêt oraz termin realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
6.2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:6.2.1. Szczególny sposób spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - nie dotyczy.
6.2.2. Szczególny sposób okre¶lenia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – nie dotyczy.
6.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.2.4. Do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie stosuje siê odpowiednio przepisy dotycz±ce Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 9ZMIANY UMOWY
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartych w umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie poni¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
2. Dopuszcza siê zmiany w umowie w zakresie zmiany cen jednostkowych na korzystniejsze dla Zamawiaj±cego.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci, na postawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany sposobu konfekcjonowania artyku³ów objêtych umow± w przypadku zmiany wielko¶ci opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow±, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy,
2) wstrzymania lub zakoñczenia produkcji artyku³ów bêd±cych przedmiotem dostawy,
3) mo¿liwo¶æ dostarczenia odpowiedników artyku³ów objêtych umow±, o parametrach nie gorszych ni¿ artyku³y objête umow±, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego artyku³u, na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy,
4) zmiany w zakresie lokalizacji, do których nastêpowaæ bêd± dostawy przedmiotu zamówienia okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do umowy w przypadku przejêcia lub uruchomienia przez Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy nowych lokalizacji,
5) przesuniêcia ilo¶ciowego pomiêdzy pozycjami asortymentowymi, przy zachowaniu maksymalnej warto¶ci brutto umowy,
6) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
7) w sytuacjach, w zakresie i na warunkach, o jakich mowa w art. 15r ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych.
8) zmiany stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia lub jego czê¶æ,
9) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
10) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
11) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± aneksu w formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-17 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniportal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-15
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
4.1. Zamówienie nale¿y wykonaæ w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.INNE PRZETARGI WOJNICZ
wiêcej: przetargi WOJNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposa¿enie/wyposa¿enie pracowni/warsztatów w Zespole Szkó³ Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Ja¶le."
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu TIK dla szkó³ podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzêtu informatycznego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa wraz z licencjami, dostaw± i monta¿em, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urz±d"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzêdu Miasta w Redzie i jednostek podleg³ych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jako¶æ edukacji przedszkolnej w Gminie Stê¿yca"
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.