Og³oszenie z dnia 2022-02-14
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Przygotowanie i wydawanie posi³ków uczniom w Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W ¦WIDNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004164916
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 468 69 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@poczta.e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://cus.e-swidnik.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydawanie posi³ków uczniom w Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7f16437-68ef-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00056690
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00315175/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Przygotowanie i wydawanie posi³ków uczniom w Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00337010/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:
Podstawow± przes³ank± zastosowania trybu zamówienia z wolnej rêki jest fakt, i¿ us³uga mo¿e byæ ¶wiadczona tylko przez jednego wykonawcê z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku wykonawca (podmiot prywatny) jest zwi±zany umow± cywilnoprawn± z Dyrektorem placówki na dzier¿awê/najem pomieszczeñ pod prowadzenie sto³ówki, w zwi±zku z czym CUS w ¦widniku nie ma mo¿liwo¶ci przeprowadzenia innego, konkurencyjnego trybu celem wy³onienia i wprowadzenia dodatkowego wykonawcy.
Ponadto, bior±c pod uwagê art. 100 ustawy o pomocy spo³ecznej, który mówi, i¿ w postêpowaniu w sprawie ¶wiadczeñ z pomocy spo³ecznej nale¿y kierowaæ siê przede wszystkim dobrem osób korzystaj±cych z pomocy spo³ecznej i ochron± ich dóbr, niewskazane by³oby wprowadzenie innego wykonawcy dostarczaj±cego posi³ki, poniewa¿ mog³oby to prowadziæ do podzia³u, stygmatyzacji, a w konsekwencji do dyskryminacji tych uczniów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.V.A.2610.5.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 91890,74 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 29537,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga przygotowania i wydawania obiadów uczniom uczêszczaj±cym do Szko³y Podstawowej nr 5 w ¦widniku oraz do Oddzia³u Przedszkolnego Szko³y Podstawowej nr 5 w ¦widniku, uprawnionym do otrzymania obiadu w ramach rz±dowego programu „Posi³ek w szkole i w domu”, w okresie od 10.01.2022r. do 30.06.2022r. Posi³ki powinny byæ przygotowane i wydawane na zasadach dotycz±cych ogó³u dzieci uczêszczaj±cych do w/w placówki, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w posiadanej przez Wykonawcê umowie na dzier¿awê/najem sto³ówki.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 31900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 31900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DUO" WYROBY GARMA¯ERYJNE S.C. J.JESIONEK, A.JESIONEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123147282
7.3.3) Ulica: DOMINÓW 78
7.3.4) Miejscowo¶æ: ME£GIEW
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DUO" WYROBY GARMA¯ERYJNE S.C. JOANNA JESIONEK, ALFREDA JESIONEK
jakie przetargi wygra³a firma
"DUO" WYROBY GARMA¯ERYJNE S.C. JOANNA JESIONEK, ALFREDA JESIONEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 31900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dostawa warzyw, owoców, mro¿onek, jajek, artyku³ów spo¿ywczych, mleka, miêsa i pieczywa
- Budowa o¶wietlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kana³u technologicznego oraz o¶wietlenia przej¶cia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w ¦widniku
- Modernizacja istniej±cego o¶wietlenia na energooszczêdne w Gminie Miejskiej ¦widnik - etap II
- Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w ¦widniku nale¿±cych do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianê fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie ¶widnickim"
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.