Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530841/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000,00 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lisków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. W. Blizińskiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Lisków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7634114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@liskow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.liskow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000,00 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-938880c0-92b0-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00058604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047539/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000,00 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROI.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w 2023 roku w wysokości 2.400.000,00 zł
Kwota udzielonego kredytu bankowego: w kwocie 2.400.000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony czterysta tysięcy 00/100 zł)
Wypłata kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji Zamawiającego.
Wysokość i termin uruchomienia kredytu, niezbędne do opracowania porównywalnych ofert: - 29.12.2023 r. - w wysokości 2.400.000,00 zł,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wypłacanego kredytu, terminu uruchomienia bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji.
Sposób uruchomienia środków z kredytu - na rachunek bankowy zamawiającego
nr 53 8404 0006 2002 0010 3105 0001 w Banku Spółdzielczym Ziemi Kaliskiej.
Oprocentowanie kredytu będzie opierało się o zmienną stopę procentową stawki WIBOR 3M i stawkę marży banku stałą w okresie obowiązywania umowy zaproponowaną przez Wykonawcę.
Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji od kredytu.
Okres kredytowania - do 31.12.2033 r.
Spłata kredytu:
Spłata kredytu nastąpi w 40 ratach kwartalnych (do ostatniego dnia każdego kwartału roku kalendarzowego) w latach 2024- 2033 według poniższego harmonogramu:
Lp. Termin spłaty 1. Kwota kapitału
1. 31.03.2024 r. 60.000,00 zł
2. 30.06.2024 r. 60.000,00 zł
3. 30.09.2024 r. 60.000,00 zł
4. 31.12.2024 r. 60.000,00 zł
5. 31.03.2025 r. 60.000,00 zł
6. 30.06.2025 r. 60.000,00 zł
7. 30.09.2025 r. 60.000,00 zł
8. 31.12.2025 r. 60.000,00 zł
9. 31.03.2026 r. 60.000,00 zł
10. 30.06.2026 r. 60.000,00 zł
11. 30.09.2026 r. 60.000,00 zł
12. 31.12.2026 r. 60.000,00 zł
13. 31.03.2027 r. 60.000,00 zł
14. 30.06.2027 r. 60.000,00 zł
15. 30.09.2027 r. 60.000,00 zł
16. 31.12.2027 r. 60.000,00 zł
17. 31.03.2028 r. 60.000,00 zł
18. 30.06.2028 r. 60.000,00 zł
19. 30.09.2028 r. 60.000,00 zł
20. 31.12.2028 r. 60.000,00 zł
21. 31.03.2029 r. 60.000,00 zł
22. 30.06.2029 r. 60.000,00 zł
23. 30.09.2029 r. 60.000,00 zł
24. 31.12.2029 r. 60.000,00 zł
25. 31.03.2030 r. 60.000,00 zł
26. 30.06.2030 r. 60.000,00 zł
27. 30.09.2030 r. 60.000,00 zł
28. 31.12.2030 r. 60.000,00 zł
29. 31.03.2031 r. 60.000,00 zł
30. 30.06.2031 r. 60.000,00 zł
31. 30.09.2031 r. 60.000,00 zł
32. 31.12.2031 r. 60.000,00 zł
33. 31.03.2032 r. 60.000,00 zł
34. 30.06.2032 r. 60.000,00 zł
35. 30.09.2032 r. 60.000,00 zł
36. 31.12.2032 r. 60.000,00 zł
37. 31.03.2033 r. 60.000,00 zł
38. 30.06.2033 r. 60.000,00 zł
39. 30.09.2033 r. 60.000,00 zł
40. 31.12.2033 r. 60.000,00 zł
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 778575,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778575,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 778575,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000505183
7.3.3) Ulica: Pl. Wolności 6
7.3.4) Miejscowość: Koźminek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI KALISKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI KALISKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 778575,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2033-12-31INNE PRZETARGI LISKÓW
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Liskowie na rok 2025
- Zakup samochodu dostawczego dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie
więcej: przetargi LISKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mińsk Mazowiecki, gminnych jednostek organizacyjnych oraz Biblioteki Publicznej
- "Udzielenie Gminie Gaworzyce kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w kwocie 2 500 000,00 zł przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Tuliszków
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025-2026 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie (...)
- Udzielenie kredytu długoterminowego
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.