Og³oszenie z dnia 2024-12-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00631183/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Udzielenie kredytu d³ugoterminowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Horod³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368799
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jurydyka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Horod³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-523
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846515402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz.jezyna@horodlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.horodlo.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu d³ugoterminowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-79f56316-40e7-4148-aae8-aa4c7a213577
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00629107
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035430/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Udzielenie kredytu d³ugoterminowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://horodlo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://horodlo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony
postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji elektronicznie na adres e-mail:
ug@horodlo.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://horodlo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”. 2. O¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu (godziny pracy
Zamawiaj±cego: 7:00 -15:00 w dni robocze). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ
oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia
wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na
Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 11.8 niniejszego Rozdzia³u:
a) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://horodlo.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl; b) Wykonawca po
wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do
za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego,
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”; c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni
roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na
rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem
z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia
konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; d) Po
za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w
formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz
informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
3. Sporz±dzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi byæ zgodne z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie. 4. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami
s±: Grzegorz Je¿yna - kierownik referatu rozwoju gospodarczego i ochrony ¶rodowiska, 846515402 oraz Marta Maciejewska - Skarbnik Gminy, 846515446.
Pozosta³e informacje zawarte s± w rozdziale 11 SWZ
Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie
komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem
niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania
publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których
mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³
w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie
podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –
Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania
umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio
go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia
2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której
dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani
zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku
danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych,
prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania
skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGO.7013.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie kredytu d³ugoterminowego
4.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci – 1 650 000,00 z³ (s³ownie: milion sze¶æset piêædziesi±t tysiêcy z³ 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu bud¿etu oraz sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych kredytów i po¿yczek Gminy Horod³o.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66113000-5 - Us³ugi udzielania kredytu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Us³ugi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em 17 SWZ. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt. Maksymalna ilo¶æ punktów wed³ug kryterium „Cena” to 100 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” – (C) zostanie obliczona wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Cmin C = ------- x 100 pkt Cb gdzie, C- ilo¶æ punktów za kryterium cena, Cmin - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych, Cb – cena oferty ocenianej. Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów C w ustalonym kryterium. Punktacja zostanie ustalona do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii
umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z rozdzia³em 21.5 SWZ Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ejwymienionych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie,
której dokonano wyboru wykonawcy, w oparciu o katalog okoliczno¶ci których zaistnienie mo¿e
oznaczaæ konieczno¶æ zmiany postanowieñ umowy. Katalog okoliczno¶ci obejmuje zmianê
terminu przewidzianego na zakoñczenie umowy:
- zmiany okresu sp³aty kapita³u i odsetek,
- zmianê wysoko¶ci sp³at kredytu oraz terminów sp³at,
- zmiana mo¿e byæ inicjowana na wniosek Banku b±d¼ Kredytobiorcy, strona wnioskuj±ca
zobowi±zana jest do jej szczegó³owego uzasadnienia oraz wskazania podstawy prawnej i
umownej
- zmiana musi uzyskaæ aprobatê obu stron umowy,
- zmiana musi byæ wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci,
- zmiana nie mo¿e spowodowaæ wykroczenia us³ugi poza przedmiot zamówienia opisany w
SWZ,
- wysoko¶æ i termin sp³aty kredytu/raty kredytu mog± byæ, w szczególnie uzasadnionym
przypadku, zmienione, w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek kredytobiorcy z³o¿ony
wraz z odpowiednim uzasadnieniem na 15 dni przed terminem p³atno¶ci raty kapita³owej.
Oznaczony czas przesuniêcia raty kapita³owej nie mo¿e wykraczaæ poza okres 1 roku kalendarzowego
w poszczególnych latach kredytowania. Rata kapita³owa, której termin sp³aty zosta³ przesuniêty,
wchodzi w sk³ad niesp³aconej czê¶ci kapita³u i jest oprocentowana na zasadach okre¶lonych w
umowie kredytu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-11 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://horodlo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-09
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca sk³ada Ofertê poprzez: wype³nienie Formularza Oferty (informacje zawarte w SWZ), dodanie w zak³adce „OFERTY" dokumentów (za³±czników) okre¶lonych w niniejszej SWZ, - podpisanych podpisem elektronicznym przez osoby umocowane. Czynno¶ci realizowane s± poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostaæ wczytany. 2. Oferta winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim i z³o¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem https://powiathrubieszow.ezamawiajacy.pl. 3. Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu skladania ofert. 4. Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w pkt 8.1 SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê. Og³oszenie nr 2021/BZP 00150612/01 z dnia 2021-08-17 2021-PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obs³uga kredytu d³ugoterminowego na sfinansowanie czê¶ci planowanego deficytu bud¿etu oraz sp³atê wcze¶niej zaci±ganych zobowi±zañ z tytu³u kredytów i po¿yczek
- UDZIELENIE GMINIE BAKA£ARZEWO KREDYTU D£UGOTERMINOWEGO W WYSOKO¦CI 1.100.000,00 Z£
- UDZIELENIE I OBS£UGA KREDYTU D£UGOTERMINOWEGO NA SP£ATÊ WCZE¦NIEJ ZACI¡GNIÊTYCH KREDYTÓW I PO¯YCZEK W KWOCIE DO 500 000,00 Z£ (S£OWNIE: PIÊÆSET TYSIÊCY Z£OTYCH 00/100)
- UDZIELENIE KREDYTU D£UGOTERMINOWEGO W WYSOKO¦CI 2.530.000,00 Z£ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUD¯ETU GMINY RUDNIK W 2024 ROKU ORAZ SP£ATÊ WCZE¦NIEJ ZACI¡GNIÊTYCH ZOBOWI¡ZAÑ Z TYTU£U KREDYTÓW
- Zaci±gniêcie kredytu d³ugoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz na sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych zobowi±zañ
- Udzielenie i obs³uga kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci 3 000 000,00 z³
wiêcej: (3) Us³ugi udzielania kredytu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.