eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyzdrojeŚwiadczenie obsługi prawnej dla Gminy Międzyzdroje



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063444 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie obsługi prawnej dla Gminy Międzyzdroje

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Książąt Pomorskich 5

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913275631

1.5.8.) Numer faksu: 913275630

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie obsługi prawnej dla Gminy Międzyzdroje

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd01fbe0-a26e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001454/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie obsługi prawnej dla Gminy Międzyzdroje

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037069/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.6.2021.AR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330568,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu obsługi prawnej.
1. Obsługa prawna obejmuje w szczególności:
1) udzielanie porad prawnych w formie ustnej, pisemnej, e-mailowej i telefonicznej,
2) sporządzanie opinii prawnych,
3) opiniowanie pod względem prawnym projektów umów, porozumień, wewnętrznych aktów prawnych: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, uchwał, procedur itp.
4) obsługę prawna posiedzeń Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, a w razie konieczności zgłoszonej przez Gminę, także posiedzeń komisji Rady,
5) opracowywanie koncepcji organizacyjno-prawnych i prawnych (rozwiązań, procedur postępowania, projektów aktów prawnych, formularzy itp.) w zakresie zleconych tematów,
6) uczestniczenie w prowadzonych przez Zleceniodawcę rokowaniach lub negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana, rozwiązanie stosunku prawnego lub zawarcie ugody,
7) występowanie w imieniu Zleceniodawcy do instytucji z wnioskami, zapytaniami etc.
8) reprezentowanie Zleceniodawcy przed instytucjami i organami administracji publicznej w zakresie pełnionej obsługi prawnej,
9) opiniowanie pod względem prawnym dokumentacji przetargowej i procedur dotyczących zamówień publicznych w tym umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia postępowania i w sprawach związanych z wykonywaniem tych umów,
10) doradztwo prawne w zakresie prawa pracy i spraw pracowniczych z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych,
11) udział w pozasądowym rozwiązywaniu sporów (mediacje i negocjacje),
12) współpracę z komórkami organizacyjnymi i personelem Zleceniodawcy w sprawach dotyczących obsługi prawnej,
13) zastępstwo procesowe Zleceniodawcy przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi i Sądem Najwyższym oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego w sprawach wszczętych i przekazanych do obsługi w czasie obowiązywania umowy, które obejmuje m.in.:
a) analizę przekazanej dokumentacji pod względem zasadności wystąpienia do sądu z pozwem lub wnioskiem,
b) wzywanie dłużników do zapłaty,
c) sformułowanie w oparciu o przekazaną dokumentację i informacje pozwu lub wniosku wraz z wniesieniem go do właściwego sądu lub organu,
d) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem postępowania wraz z formułowaniem i kierowaniem do sądu lub innego organu pism lub wniosków,
e) udział w terminach rozpraw lub posiedzeń oraz innych czynnościach procesowych,
f) sporządzanie w razie konieczności środków zaskarżenia od orzeczeń wydanych przez sąd lub inny organ,
g) składanie do sądu po uprawomocnieniu się orzeczenia wniosku o nadanie klauzuli wykonalności celem skierowania sprawy na drogę postępowania egzekucyjnego,
h) składanie wniosków o wszczęcie postępowania egzekucyjnego celem wyegzekwowania należności przyznanych na mocy tytułu wykonawczego,
i) zastępstwo w postępowaniu egzekucyjnym,
j) udział w razie konieczności w czynnościach egzekucyjnych ,
k) informowanie o przebiegu postępowań zgodnie z regulacjami zawartymi w dalszej części umowy,
l) inne czynności związane z pełnieniem zastępstwa procesowego.

2. Wykonawca zobowiązuje się, iż w ramach realizacji umowy będzie świadczyć obsługę prawną w sposób następujący:
1) Czynności stanowiące przedmiot umowy Wykonawca będzie wykonywał w sposób ciągły, wg potrzeb Zamawiającego: w siedzibie własnej Wykonawcy, przy pomocy środków porozumiewania się na odległość, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, bądź w siedzibie Zamawiającego, przy czym Zamawiający wymaga gotowości do pełnienia przez Wykonawcę dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze średnio 12 godzin tygodniowo w formie minimum dwóch 6-godzinnych dyżurów od poniedziałku do piątku w terminach uzgodnionych z Przedstawicielem Zleceniodawcy.
2) Wykonawca zapewni ciągłość obsługi prawnej w okresie realizacji niniejszego zamówienia.
3) Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług przez podwykonawców, z uwagi na konieczność zapewnienia stałego składu prawników prowadzących obsługę prawną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312912

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312912

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312912

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skotarczak Dąbrowski Olech i Partnerzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320166046

7.3.3) Ulica: Narutowicza 12

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-240

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312912

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.