Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00551328/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8610921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a70f3f-9a52-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021474/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551328
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGL/TP/11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 353658,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I- Rozbiórka budynku przy ul. Św. Wojciecha od 3/1 do 3/29, działki nr 1907/127, 1818/179, 1816/129, 1820/180Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynków pawilonów handlowych.
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
- uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki;
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy w budynkach.
UWAGA : na terenie rozbiórki znajduje się sprawne oświetlenie uliczne, które należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem i zapewnić jego sprawność po rozbiórce budynków.
- rozbiórka 29 szt budynków pawilonów handlowych o wymiarach pojedynczego pawilonu ok 4,1m x 4,8m i wysokości ok 3m. Pawilony podzielone na w cztery skupiska ( 9 szt +9 szt +8 szt +4 szt ). Rozbiórka wraz z fundamentami
UWAGA : Rozbiórkę budynków należy prowadzić w taki sposób aby nie uszkodzić infrastruktury drogowej i chodnikowej na terenie rozbiórki. Wykonawca w przypadku stwierdzonych uszkodzeń przez inspektora nadzoru jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni. Płytki chodnikowe w dobrym stanie na terenie rozbiórki należy zdemontować ręcznie i przetransportować w miejsc wskazane przez Zamawiającego i rozładować (odległość do 3 kilometrów od miejsc rozbiórki).
- rozbiórka fundamentu po rozbiórce pawilonu na działce nr 1820/180.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu z warwowym zagęszczeniem do poziomu 10cm poniżej terenu.
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
UWAGA : Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce w odległości do 3 kilometrów od miejsca rozbiórki, gdzie Wykonawca dostarczy własnym transportem wskazane przez inspektora nadzoru stalowe elementy z rozbiórki.
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II- Rozbiórka budynku na os. Norwida, działka nr 2436/175Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
- uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki;
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy;
- rozbiórka 39 szt garaży. Budynek garaży stanowiący jedną zwartą bryłę, jednokondygnacyjny w konstrukcji murowanej, mieszanej, o powierzchni zabudowy ok 760m2 oraz wymiarach ok 60,0m x 12,6m. Rozbiórka wraz z fundamentami;
UWAGA: Wykonawca zdemontuje i przekaże Zamawiającemu ościeżnice i skrzydła bram garażowych. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce w odległości do 3 kilometrów od miejsca rozbiórki, gdzie Wykonawca dostarczy własnym transportem wskazane przez inspektora nadzoru stalowe elementy z rozbiórki.
- zasypanie ziemią powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- dostawa humusu (min 10cm) na całą działkę, ukształtowanie terenu i zasianie trawy;;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III- Rozbiórka budynku przy ul. Wolności 24, działka nr 439/53Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
- uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki;
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy w budynku.
- rozbiórka budynku jednokondygnacyjnego z poddaszem użytkowym ( wraz z dobudówkami), o wymiarach około 11,75 x 7,5m i wysokości około 5m w szczycie. Po obu stronach ściany szczytowej dobudówki o wymiarach około 5,3m x 3,15m. Rozbiórka wraz fundamentami;
- rozbiórka ogrodzenia od frontu budynku (od strony ul. Wolności);
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- dostawa humusu (min 10cm) na całą działkę, ukształtowanie terenu i zasianie trawy;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV- Rozbiórka budynku przy ul. Jana Pawła II 20a, działka nr 1191/39Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki uzgodnionego z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Katowicach ( Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej)
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
- uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki;
- rozbiórka budynku gospodarczego jednokondygnacyjnego w konstrukcji murowanej, mieszanej o wymiarach ok 4,75m x 2,5m o średniej wysokości ok 2m. Rozbiórka wraz z fundamentami;
- wykonanie izolacji pionowej z mas bitumicznych budynku głównego po rozbiórce budynków gospodarczych a przed zasypaniem;
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu– wyrównanie poziomu z murem oporowym;
- uzupełnienie tynku na budynku mieszkalnym po rozbiórce;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków i przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V - Rozbiórka budynku przy ul. Krawczyka 16, działka nr 88/33Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
- uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki;
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy.
- rozbiórka dwóch niższych segmentów budynku o wymiarach około 18,7m x 10,8m o średniej wysokości 3,5m wraz z fundamentami;
- rozbiórka muru granicznego o długości 28mb (bez bramy wjazdowej wraz z murowanymi słupkami;
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97999,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97999,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECJALISTYCZNA FIRMA WYBURZENIOWA "FOREST" WOJCIECH FORYŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862367174
7.3.3) Ulica: Alabastrowa 12
7.3.4) Miejscowość: Mirków, Kamień
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPECJALISTYCZNA FIRMA WYBURZENIOWA "FOREST" WOJCIECH FORYŚ
jakie przetargi wygrała firma
SPECJALISTYCZNA FIRMA WYBURZENIOWA "FOREST" WOJCIECH FORYŚ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97999,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa i Robót Ziemnych Lilianna Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832132778
7.3.3) Ulica: Marszowice 71
7.3.4) Miejscowość: Gdów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-420
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej
Przedsiębiorstwo Budowlane i Robót Ziemnych Wiesław Szostak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budownictwa i Robót Ziemnych Lilianna Szostak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budownictwa i Robót Ziemnych Lilianna Szostak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39747,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39747,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVELOPER I RECYKLING - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482366960
7.3.3) Ulica: Młodego Górnika 2D
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DEVELOPER I RECYKLING" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"DEVELOPER I RECYKLING" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39747,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGO-TEL ILONA OLEJNIK-TYLCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680869717
7.3.3) Ulica: Spokojna 4c
7.3.4) Miejscowość: Opatówek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-860
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENERGO - TEL Ilona Olejnik-Tylczyńska
jakie przetargi wygrała firma
ENERGO - TEL Ilona Olejnik-Tylczyńska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49888,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49888,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVELOPER I RECYKLING - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482366960
7.3.3) Ulica: Młodego Górnika 2D
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DEVELOPER I RECYKLING" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"DEVELOPER I RECYKLING" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49888,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.