Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037641/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065961 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku -Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz ze zmianą źródeł ciepła z podziałemnazadania:Zad.1-Andersa40,Zad.2-Andersa40a,Zad.3-Andersa40b,Zad.4-Andersa42
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +32 42 948 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zgm.rybnik.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku -Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz ze zmianą źródeł ciepła z podziałemnazadania:Zad.1-Andersa40,Zad.2-Andersa40a,Zad.3-Andersa40b,Zad.4-Andersa422.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f697ee-a125-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002916/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku -Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz ze zmianą źródeł ciepła z podziałemnazadania:Zad.1-Andersa40,Zad.2-Andersa40a,Zad.3-Andersa40b,Zad.4-Andersa42
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku-Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz z wymianą źródeł ciepła, nr POIS.01.07.01-00-0009/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037641/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0004.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 21505933,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 432030,57 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych w Rybniku – Niedobczycach wraz z wymianą źródeł ciepła.Zadanie 1: Termomodernizacja wraz z podłączeniem do sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego przy ul. Gen. Andersa 40 w Rybniku.
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie docieplenia stropu drewnianego,
2) wykonanie docieplenia stropu nad piwnicą,
3) wykonanie docieplenia zewnętrznych ścian fundamentowych,
4) wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
5) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
6) adaptacja pomieszczenia piwnicznego na stację wymiennika ciepła,
7) montaż rur stalowych wewnętrznie,
8) montaż grzejników stalowych płytowych,
9) montaż zaworów odpowietrzających,
10) montaż elektronicznych ciepłomierzy,
11) izolacja cieplna przewodów,
12) próba szczelności,
13) roboty wykończeniowe i porządkowe.
2. Informacja i promocja
Wykonawca zamontuje dostarczoną przez Zamawiającego tablicę informacyjną dotyczącą dofinansowania zadania ze środków zewnętrznych w widocznym miejscu w bezpośrednim sąsiedztwie zamontowanej przez Wykonawcę tablicy informacyjnej dotyczącej prowadzenia budowy i zadba o jej stan techniczny przez okres prowadzenia robót budowlanych.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie robót instalacyjnych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania,
2) wykonanie robót izolacyjnych w zakresie docieplenie stropów,
3) wykonanie robót elektrycznych w zakresie instalacji elektrycznej w stacji wymiennika ciepła,
4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 110198,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych w Rybniku – Niedobczycach wraz z wymianą źródeł ciepła.Zadanie 2: Termomodernizacja wraz z podłączeniem do sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego przy ul. Gen. Andersa 40a w Rybniku.
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie docieplenia stropu drewnianego,
2) wykonanie docieplenia stropu nad piwnicą,
3) wykonanie docieplenia zewnętrznych ścian fundamentowych,
4) wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
5) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
6) adaptacja pomieszczenia piwnicznego na stację wymiennika ciepła,
7) montaż rur stalowych wewnętrznie,
8) montaż grzejników stalowych płytowych,
9) montaż zaworów odpowietrzających,
10) montaż elektronicznych ciepłomierzy,
11) izolacja cieplna przewodów,
12) próba szczelności,
13) roboty wykończeniowe i porządkowe.
2. Informacja i promocja
Wykonawca zamontuje dostarczoną przez Zamawiającego tablicę informacyjną dotyczącą dofinansowania zadania ze środków zewnętrznych w widocznym miejscu w bezpośrednim sąsiedztwie zamontowanej przez Wykonawcę tablicy informacyjnej dotyczącej prowadzenia budowy i zadba o jej stan techniczny przez okres prowadzenia robót budowlanych.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie robót instalacyjnych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania,
2) wykonanie robót izolacyjnych w zakresie docieplenie stropów,
3) wykonanie robót elektrycznych w zakresie instalacji elektrycznej w stacji wymiennika ciepła,
4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 110606,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych w Rybniku – Niedobczycach wraz z wymianą źródeł ciepła.Zadanie 3: Termomodernizacja wraz z podłączeniem do sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego przy ul. Gen. Andersa 40b w Rybniku.
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie docieplenia stropu drewnianego,
2) wykonanie docieplenia stropu nad piwnicą,
3) wykonanie docieplenia zewnętrznych ścian fundamentowych,
4) wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
5) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
6) adaptacja pomieszczenia piwnicznego na stację wymiennika ciepła,
7) montaż rur stalowych wewnętrznie,
8) montaż grzejników stalowych płytowych,
9) montaż zaworów odpowietrzających,
10) montaż elektronicznych ciepłomierzy,
11) izolacja cieplna przewodów,
12) próba szczelności,
13) roboty wykończeniowe i porządkowe.
2. Informacja i promocja
Wykonawca zamontuje dostarczoną przez Zamawiającego tablicę informacyjną dotyczącą dofinansowania zadania ze środków zewnętrznych w widocznym miejscu w bezpośrednim sąsiedztwie zamontowanej przez Wykonawcę tablicy informacyjnej dotyczącej prowadzenia budowy i zadba o jej stan techniczny przez okres prowadzenia robót budowlanych.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie robót instalacyjnych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania,
2) wykonanie robót izolacyjnych w zakresie docieplenie stropów,
3) wykonanie robót elektrycznych w zakresie instalacji elektrycznej w stacji wymiennika ciepła,
4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 105206,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych w Rybniku – Niedobczycach wraz z wymianą źródeł ciepła.Zadanie 4: Termomodernizacja wraz z podłączeniem do sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego przy ul. Gen. Andersa 42 w Rybniku.
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie docieplenia stropu drewnianego,
2) wykonanie docieplenia stropu nad piwnicą,
3) wykonanie docieplenia zewnętrznych ścian fundamentowych,
4) wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
5) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
6) adaptacja pomieszczenia piwnicznego na stację wymiennika ciepła,
7) montaż rur stalowych wewnętrznie,
8) montaż grzejników stalowych płytowych,
9) montaż zaworów odpowietrzających,
10) montaż elektronicznych ciepłomierzy,
11) izolacja cieplna przewodów,
12) próba szczelności,
13) roboty wykończeniowe i porządkowe.
2. Informacja i promocja
Wykonawca zamontuje dostarczoną przez Zamawiającego tablicę informacyjną dotyczącą dofinansowania zadania ze środków zewnętrznych w widocznym miejscu w bezpośrednim sąsiedztwie zamontowanej przez Wykonawcę tablicy informacyjnej dotyczącej prowadzenia budowy i zadba o jej stan techniczny przez okres prowadzenia robót budowlanych.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie robót instalacyjnych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania,
2) wykonanie robót izolacyjnych w zakresie docieplenie stropów,
3) wykonanie robót elektrycznych w zakresie instalacji elektrycznej w stacji wymiennika ciepła,
4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 106018,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116634,59
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126111,22
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116634,59
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monomer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5771977646
7.3.3) Ulica: Poprzeczna 5
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116634,59
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117295,39
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124455,39
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117295,39
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monomer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5771977646
7.3.3) Ulica: Poprzeczna 5
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117295,39
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111350,78
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121623,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111350,78
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monomer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5771977646
7.3.3) Ulica: Poprzeczna 5
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111350,78
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112209,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119499,58
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112209,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monomer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5771977646
7.3.3) Ulica: Poprzeczna 5
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112209,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
- Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku w roku 2025
- ,,ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWAARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W RYBNIKU"
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Hallera 9, 9a, Zad. 2 ul. Hallera 11
- Dostawa rur i armatury z tworzyw sztucznych do instalacji kopalnianych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. O/KWK ROW Ruch Jankowice w ramach składów konsygnacyjnych - nr grupy 252-12
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze fontanny miejskiej "Plac Pod Skrzydłami" przy ul. Grójeckiej 107/109 w Warszawie
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Przegląd pieców gazowych, pieca na olej opałowy oraz instalacji gazowych zasilanych z butli gazowych wraz z robotami naprawczymi i usuwaniem awarii na terenie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.