Og³oszenie z dnia 2022-02-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00164595/01 - Wynik z dnia 2022-05-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Dawnego Kupiectwa w ¦widnicy” – etap I"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748562800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Dawnego Kupiectwa w ¦widnicy” – etap I"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b83b2b4-961d-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00068305
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017393/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Dawnego Kupiectwa w ¦widnicy – etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umswidnica.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umswidnica.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Ofertê oraz o¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.14. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
15. Instrukcja korzystania z Platformy:
w przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;
w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego.
16. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
17. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 mb/s,
komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
w³±czona obs³uga JavaScript,
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”.
18. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
19. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
19.1. pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
19.2. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas , znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
20. Dokumentacja przedmiotowego postêpowania dostêpna jest na Platformie w zak³adce „Za³±czniki”. Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
21. Ofertê i o¶wiadczenia wymienione w ust. 3, pkt 3.1 i 3.2 sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
22. Zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale XI ust. 3 i 4 sporz±dza siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
23. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w rozdz. X ust. 7 – odpowiednio Wykonawca, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub Podwykonawca w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±.
24. Po¶wiadczenie zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, nastêpuje przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Ofertê, o¶wiadczenia, dokumenty i o¶wiadczenia nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta ¦widnicy,
ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto ¦widnica kontakt:
adres e-mail: iod@um.swidnica.pl , telefon 74 856-28-23*;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Dawnego Kupiectwa w ¦widnicy – etap I”, nr P-22/III/22 prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji”
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
________________
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-22/III/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 160901,21 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje etap I robót budowlanych polegaj±cych na wymianie stolarki okiennej w ramach zadania pn.:
„Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Dawnego Kupiectwa w ¦widnicy” – etap I
2. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, sporz±dzony przez Autorskie Biuro Projektów „a” s.c. mgr in¿. Anna Baran, mgr in¿. Witold Baran, z siedzib± w ¦widnicy przy ul. Bystrzyckiej 19A.
Projekt budowlany w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Inwestycji Miejskich – pok. 218.
3. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w ¦widnicy przy ulicy Rynek 37 w obrêbie geodezyjnym 0004 ¦ródmie¶cie, na dzia³ce nr 1998.
4. Zakres prac obejmuje:
1) Wymianê okien znajduj±cych siê na pierwszym i drugim piêtrze (bez parteru), w klasie RC1 odporno¶ci na w³amanie zgodnie z PN-EN 1627, z szybami P2A zgodnie z PN-EN 356.
Zgodnie z wymogami Rozporz±dzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 wrze¶nia 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed po¿arem, kradzie¿± i innym niebezpieczeñstwem gro¿±cym ich zniszczeniem lub utrat± (Dz. U. 2014 poz. 1240).
2) Wymianê podokienników zewnêtrznych i wewnêtrznych,
3) Uzupe³nienie tynków po wykonanych pracach.
5. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ roboty budowlane, które nie zosta³y wyszczególnione, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci ustaw± Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz.2351 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniami powi±zanymi.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych zgodnie z wiedz± techniczn±, decyzj± zatwierdzaj±c± projekt budowlany i udzielaj±c± pozwolenia na budowê nr 126/2021 z dnia 27.01.2021 r. oraz wytycznymi i decyzj± Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wroc³awiu nr 64/2021 z dnia 18.01.2021 roku.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow± w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w niniejszym rozdziale.
8. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) Sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony robót (plan BIOZ) przez Kierownika Budowy, ze szczególnym uwzglêdnieniem przeznaczenia obiektu, w terminie do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowê.
2) Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy, dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi przepisami w szczególno¶ci techniczno – budowlanymi, normami oraz zaleceniami zawartymi w protokole przekazania placu budowy.
3) Zapewnienia sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby, posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
4) Zapewnienia w³a¶ciwych warunków bezpieczeñstwa i higieny pracy w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BIOZ.
5) Zapewnienia przestrzegania przepisów bhp i ppo¿. oraz przepisów o ochronie ¶rodowiska we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach sk³adowania materia³ów, zgodnie z przepisami i dokumentacj± projektow± oraz zapewnienie nale¿ytego porz±dku na terenie budowy i w jego otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych, usuwanie na swój koszt wszelkich ¶mieci, odpadów, opakowañ i innych pozosta³o¶ci po zu¿ytych materia³ach. W przypadku zaniechana, czynno¶ci porz±dkowe mog± zostaæ wykonane przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy.
6) Umieszczenia na placu budowy w widocznym miejscu og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia.
7) Zabezpieczenia i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
8) Bie¿±cego wywóz materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie, o ile bêdzie to konieczne.
9) Wykonawca zobowi±zany jest do sk³adowania, we wskazanym przez Inwestora miejscu, zdemontowanych czê¶ci skrzyde³ okiennych wraz z okuciami i klamkami, zgodnie z Decyzj± nr 64/2021 z dnia 18.01.2021 r. na pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku.
10) We w³asnym zakresie i na w³asny koszt zrealizowaæ tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty organizacji terenu budowy i zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów, i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz innych nak³adów, niestanowi±cych warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym organizacji doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót.
11) Przed przyst±pieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca wykona dokumentacjê fotograficzn± terenu inwestycji oraz terenów s±siednich celem oddalenia ewentualnych roszczeñ dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami.
12) Uporz±dkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem.
13) Organizacja doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót le¿y po stronie Wykonawcy.
14) Niezw³oczne zawiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót.
15) Organizacja narad koordynacyjnych z udzia³em Zamawiaj±cego.
9. Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronê robót i za wszelkie materia³y i narzêdzia u¿ywane do robót od dnia rozpoczêcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru.
11. Wszelkie materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê. Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi i ¶rodków transportu.
12. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, powinny byæ nowe i posiadaæ odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem nale¿y przed³o¿yæ do akceptacji Nadzorowi Inwestorskiemu.
13. Akceptacja materia³ów przez Zamawiaj±cego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci za skutki wynikaj±ce z zastosowania niew³a¶ciwych materia³ów, niespe³niaj±cych wymogów norm obowi±zuj±cych w miejscu realizacji przedmiotu umowy.
14. Wykonawca zobowi±zany jest do okazania Nadzorowi Inwestorskiemu oraz Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w ust. 13 na ka¿dym etapie realizacji robót.
15. Je¿eli Zamawiaj±cy za¿±da badañ jako¶ci wykonanych robót, Wykonawca obowi±zany jest zleciæ przeprowadzenie stosownych badañ lub ekspertyz niezale¿nemu ekspertowi. Je¿eli w rezultacie tych badañ lub ekspertyz oka¿e siê, ¿e zastosowane materia³y, urz±dzenia lub roboty s± niezgodne z umow±, koszt tych badañ lub ekspertyz obci±¿y Wykonawcê. W przeciwnym wypadku, Zamawiaj±cy zwróci Wykonawcy poniesione przez niego koszty badañ lub ekspertyz. Przed zleceniem badañ lub ekspertyzy Wykonawca jest obowi±zany uzyskaæ od Zamawiaj±cego pisemn± akceptacjê osoby lub firmy eksperta.
16. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy, znajduj±ce siê na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
17. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci.
18. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e ³±czny udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym u¿ywanych przy wykonywaniu niniejszej umowy wynosiæ bêdzie co najmniej 10% - zgodnie z art. 68 ust. 3 Ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych.
19. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika CPV:
- 45111300-1 Roboty rozbiórkowe,
- 45421132-8 Instalowanie okien,
- 45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e.
20. Gwarancja
1. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty stanowi±ce przedmiot umowy zgodnie ze z³o¿on± ofert±.
2. Szczegó³owe warunki gwarancji o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 1 do umowy, Wykonawca wyda Zamawiaj±cemu w dniu odbioru koñcowego robót.
3. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna siê:
a) w dniu nastêpnym, licz±c od daty potwierdzenia usuniêcia wad stwierdzonych przy odbiorze koñcowym przedmiotu umowy,
b) w przypadku nie stwierdzenia wad przy odbiorze koñcowym przedmiotu umowy - w dniu nastêpnym po odbiorze koñcowym przedmiotu umowy.
4. Minimalny okres gwarancji za wykonane roboty budowlane, który Wykonawca musi udzieliæ Zamawiaj±cemu wynosi 36 miesiêcy.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie do
5 miesiêcy od podpisania umowy.
2. Za termin zakoñczenia uwa¿a siê termin podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
L.p Kryterium oceny ofert Waga kryterium
w %
1) Cena ofertowa brutto – C 60
2) Okres gwarancji za wykonane roboty budowlane – G 40
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji za wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
1.2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 50.000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych) oraz, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 150.000,00 z³ (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: kierownikiem budowy – w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ
• liczba osób: 1,
• uprawnienia budowlane:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ
Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2021 poz. 2351) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220, z pó¼n. zm.) do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
• minimalne do¶wiadczenie (*):
- minimum 3 lata do¶wiadczenia w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadanie minimum 24 miesiêcy do¶wiadczenia polegaj±cego na pe³nieniu funkcji kierownika robót przy robotach budowlanych, prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury, o których mowa w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2021 poz. 710).
- wykszta³cenie wy¿sze.
(*)Przez do¶wiadczenie nale¿y rozumieæ okres pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami budowlanymi, liczony od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych bez ograniczeñ w odpowiedniej specjalno¶ci (nale¿y podaæ lata, a w przypadku niepe³nych lat - pe³ne miesi±ce i pe³ne lata).
b) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek dotycz±cy posiadania wiedzy i do¶wiadczenia zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ (zakoñczy³): co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: sto tysiêcy z³otych), polegaj±ce na wymianie stolarki okiennej, jedna w budynku znajduj±cym siê w miejskim obszarze chronionym wpisanym do Gminnej lub Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków i jedna w budynku wpisanym do Rejestru zabytków.
2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt. 1.2.4 niniejszej SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
1) warunek, o którym mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt.1.2.4lit. b SWZ, tj. warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e albo Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych robót albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych robót (warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie bêdzie spe³niony je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie dwóch robót ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych dwóch robót) albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego do¶wiadczenia (nie ma wymaganych dwóch robót) polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazaæ zrealizowanie dwóch wymaganych robót,
2) warunki, o których mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt. 1.2.3 i 1.2.4 lit. a SWZ, tj. warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz warunek dotycz±cy dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia podlegaj± sumowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa wy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, wymaganych do z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, tj:
1) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
2) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
7. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
8. W zakresie nieuregulowanym ustaw± PZP lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
9. Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
4. Ponadto do oferty nale¿y do³±czyæ:1) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 000 z³ PLN (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce z³otych)2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê gwarancji,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
d) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
e) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego,
f) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie ¿±dania zap³aty oraz terminu na dostarczenie ¿±dania nie pó¼niej ni¿ do 3 dni po up³ywie terminu wa¿no¶ci wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci).
5. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa.
7. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PeKaO SA oddzia³ I w ¦widnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu nr P-22/III/22 pn.: „Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Dawnego Kupiectwa w ¦widnicy – etap I”
8. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 7, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
9. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata.
10. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy PZP.
11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w X ust. 2 pkt 2.1. i 2.2.SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze wzglêdu na ograniczenia techniczne, zwi±zane z ilo¶ci± znaków mo¿liwych do wprowadzenia w punkcie "Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia" Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci zgodnie z Rozdzia³em XXIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umswidnica.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-12
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie.2. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 t.j.).
3. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych w art. 450 ust. 2 ustawy PZP.
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
6. Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
7. Z tre¶ci zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/porêczenia winno wynikaæ, ¿e bank/ubezpieczyciel/porêczyciel zap³aci, na rzecz Zamawiaj±cego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego ¿±dania kwotê zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego, bez odwo³ania, bez warunku, niezale¿nie od kwestionowania czy zastrze¿eñ Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiaj±cego jest uzasadnione czy nie.
8. W przypadku, gdy zabezpieczenie, bêdzie wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.
9. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
10. 30% z wniesionego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zostanie przeznaczone na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady, za¶ pozosta³e 70% wniesionego zabezpieczenia zostanie przeznaczone na zabezpieczenie zgodnego z umow± wykonania zadania.
11. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane.
12. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady (30% kwoty zabezpieczenia) jest zwracana nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Oczyszczanie mechaniczne i uzupe³niaj±co rêczne wybranych jezdni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie miasta ¦widnica w 2025 roku"
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego S±cza
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostêpno¶ci dla osób ze szczególnymi potrzebami do ¶wiadczeñ podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Zaprojektowanie i budowa szklarni do¶wiadczalnej Bia³owieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- Remont czê¶ci p³yty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIÑSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.