Og³oszenie z dnia 2022-05-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00068305/01 - Og³oszenie z dnia 2022-02-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Dawnego Kupiectwa w ¦widnicy” – etap I"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748562800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Dawnego Kupiectwa w ¦widnicy” – etap I"2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b83b2b4-961d-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00164595
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017393/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Dawnego Kupiectwa w ¦widnicy – etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00068305/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-22/III/22
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 160901,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje etap I robót budowlanych polegaj±cych na wymianie stolarki okiennej w ramach zadania pn.:
„Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Dawnego Kupiectwa w ¦widnicy” – etap I
2. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, sporz±dzony przez Autorskie Biuro Projektów „a” s.c. mgr in¿. Anna Baran, mgr in¿. Witold Baran, z siedzib± w ¦widnicy przy ul. Bystrzyckiej 19A.
Projekt budowlany w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Inwestycji Miejskich – pok. 218.
3. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w ¦widnicy przy ulicy Rynek 37 w obrêbie geodezyjnym 0004 ¦ródmie¶cie, na dzia³ce nr 1998.
4. Zakres prac obejmuje:
1) Wymianê okien znajduj±cych siê na pierwszym i drugim piêtrze (bez parteru), w klasie RC1 odporno¶ci na w³amanie zgodnie z PN-EN 1627, z szybami P2A zgodnie z PN-EN 356.
Zgodnie z wymogami Rozporz±dzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 wrze¶nia 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed po¿arem, kradzie¿± i innym niebezpieczeñstwem gro¿±cym ich zniszczeniem lub utrat± (Dz. U. 2014 poz. 1240).
2) Wymianê podokienników zewnêtrznych i wewnêtrznych,
3) Uzupe³nienie tynków po wykonanych pracach.
5. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ roboty budowlane, które nie zosta³y wyszczególnione, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci ustaw± Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz.2351 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniami powi±zanymi.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych zgodnie z wiedz± techniczn±, decyzj± zatwierdzaj±c± projekt budowlany i udzielaj±c± pozwolenia na budowê nr 126/2021 z dnia 27.01.2021 r. oraz wytycznymi i decyzj± Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wroc³awiu nr 64/2021 z dnia 18.01.2021 roku.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow± w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w niniejszym rozdziale.
8. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) Sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony robót (plan BIOZ) przez Kierownika Budowy, ze szczególnym uwzglêdnieniem przeznaczenia obiektu, w terminie do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowê.
2) Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy, dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi przepisami w szczególno¶ci techniczno – budowlanymi, normami oraz zaleceniami zawartymi w protokole przekazania placu budowy.
3) Zapewnienia sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby, posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
4) Zapewnienia w³a¶ciwych warunków bezpieczeñstwa i higieny pracy w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BIOZ.
5) Zapewnienia przestrzegania przepisów bhp i ppo¿. oraz przepisów o ochronie ¶rodowiska we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach sk³adowania materia³ów, zgodnie z przepisami i dokumentacj± projektow± oraz zapewnienie nale¿ytego porz±dku na terenie budowy i w jego otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych, usuwanie na swój koszt wszelkich ¶mieci, odpadów, opakowañ i innych pozosta³o¶ci po zu¿ytych materia³ach. W przypadku zaniechana, czynno¶ci porz±dkowe mog± zostaæ wykonane przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy.
6) Umieszczenia na placu budowy w widocznym miejscu og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia.
7) Zabezpieczenia i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
8) Bie¿±cego wywóz materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie, o ile bêdzie to konieczne.
9) Wykonawca zobowi±zany jest do sk³adowania, we wskazanym przez Inwestora miejscu, zdemontowanych czê¶ci skrzyde³ okiennych wraz z okuciami i klamkami, zgodnie z Decyzj± nr 64/2021 z dnia 18.01.2021 r. na pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku.
10) We w³asnym zakresie i na w³asny koszt zrealizowaæ tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty organizacji terenu budowy i zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów, i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz innych nak³adów, niestanowi±cych warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym organizacji doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót.
11) Przed przyst±pieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca wykona dokumentacjê fotograficzn± terenu inwestycji oraz terenów s±siednich celem oddalenia ewentualnych roszczeñ dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami.
12) Uporz±dkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem.
13) Organizacja doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót le¿y po stronie Wykonawcy.
14) Niezw³oczne zawiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót.
15) Organizacja narad koordynacyjnych z udzia³em Zamawiaj±cego.
9. Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronê robót i za wszelkie materia³y i narzêdzia u¿ywane do robót od dnia rozpoczêcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru.
11. Wszelkie materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê. Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi i ¶rodków transportu.
12. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, powinny byæ nowe i posiadaæ odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem nale¿y przed³o¿yæ do akceptacji Nadzorowi Inwestorskiemu.
13. Akceptacja materia³ów przez Zamawiaj±cego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci za skutki wynikaj±ce z zastosowania niew³a¶ciwych materia³ów, niespe³niaj±cych wymogów norm obowi±zuj±cych w miejscu realizacji przedmiotu umowy.
14. Wykonawca zobowi±zany jest do okazania Nadzorowi Inwestorskiemu oraz Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w ust. 13 na ka¿dym etapie realizacji robót.
15. Je¿eli Zamawiaj±cy za¿±da badañ jako¶ci wykonanych robót, Wykonawca obowi±zany jest zleciæ przeprowadzenie stosownych badañ lub ekspertyz niezale¿nemu ekspertowi. Je¿eli w rezultacie tych badañ lub ekspertyz oka¿e siê, ¿e zastosowane materia³y, urz±dzenia lub roboty s± niezgodne z umow±, koszt tych badañ lub ekspertyz obci±¿y Wykonawcê. W przeciwnym wypadku, Zamawiaj±cy zwróci Wykonawcy poniesione przez niego koszty badañ lub ekspertyz. Przed zleceniem badañ lub ekspertyzy Wykonawca jest obowi±zany uzyskaæ od Zamawiaj±cego pisemn± akceptacjê osoby lub firmy eksperta.
16. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy, znajduj±ce siê na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
17. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci.
18. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e ³±czny udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym u¿ywanych przy wykonywaniu niniejszej umowy wynosiæ bêdzie co najmniej 10% - zgodnie z art. 68 ust. 3 Ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych.
19. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika CPV:
- 45111300-1 Roboty rozbiórkowe,
- 45421132-8 Instalowanie okien,
- 45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e.
20. Gwarancja
1. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty stanowi±ce przedmiot umowy zgodnie ze z³o¿on± ofert±.
2. Szczegó³owe warunki gwarancji o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 1 do umowy, Wykonawca wyda Zamawiaj±cemu w dniu odbioru koñcowego robót.
3. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna siê:
a) w dniu nastêpnym, licz±c od daty potwierdzenia usuniêcia wad stwierdzonych przy odbiorze koñcowym przedmiotu umowy,
b) w przypadku nie stwierdzenia wad przy odbiorze koñcowym przedmiotu umowy - w dniu nastêpnym po odbiorze koñcowym przedmiotu umowy.
4. Minimalny okres gwarancji za wykonane roboty budowlane, który Wykonawca musi udzieliæ Zamawiaj±cemu wynosi 36 miesiêcy.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie do
5 miesiêcy od podpisania umowy.
2. Za termin zakoñczenia uwa¿a siê termin podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 138389,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 140000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138389,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOS s.c. Dariusz Moskowski, Katarzyna Moskowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021258720
7.3.3) Ulica: Braniborska 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 53-680
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOS S.C. DARIUSZ MOSKOWSKI KATARZYNA MOSKOWSKA
jakie przetargi wygra³a firma
REMOS S.C. DARIUSZ MOSKOWSKI KATARZYNA MOSKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 138389,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ¶cieków w Bia³ej Drugiej
- Przebudowa budynku g³ównego biblioteki publicznej w ramach przedsiêw. Prace budowlane, dostawa i monta¿ platformy/podno¶nika dla niepe³nospraw. i matek z dzieæmi w budynku g³ównym WiMP w Gdañsku.
- Modernizacja budynku sali æwiczeñ na terenie Twierdzy Boyen w Gi¿ycku
- ADAPTACJA I WYPOSA¯ENIE POMIESZCZEÑ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPO£U SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W R¡BINIE
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.