Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00625077/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00635145/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730199025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 34
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48438276980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@dpssieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa223817-1480-4d01-b248-e04f52cb15a91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa223817-1480-4d01-b248-e04f52cb15a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053515/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 ENERGIA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP.ZP.GiO.271.09.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 763666,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763666,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 763666,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE OBRÓT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-02-68-082
7.3.3) Ulica: ul. 8-go Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 763666,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1725E na ul. Oksińskiego w Sieradzu oraz 1708E na ul. Sieradzkiej w Brąszewicach
- Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek
- Budowa wybiegu dla psów
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WÓLKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Gmina Papowo Biskupie. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku KW PSP w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 40.
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Wielkopolskich w Bodzewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.