eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo"Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości" - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych w Michałowie w podziale na cztery zadania.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych
w Michałowie w podziale na cztery zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NIEZAPOMINAJKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385545416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Michałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniazp2@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niezapominajka.michalowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae12c219-7340-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminna Sp. z o.o

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych
w Michałowie w podziale na cztery zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae12c219-7340-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych w Michałowie w podziale na cztery zadania.
2. Roboty budowlane będą polegały na budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, teletechniczną oraz budową miejsc postojowych w 4 lokalizacjach, lokalizacja nr 1: 4 budynki na działkach 709 i 710;
3. W ramach niniejszego zamówienia dla zadania nr 1 należy wykonać między innymi w lokalizacji nr 1,
tj. Dz. Nr 709 i 710:
1) 4 budynki mieszkalne jednorodzinne dwulokalowe w zabudowie bliźniaczej - „Szarotka VI”, w skład których wchodzi:
a) 8 lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej 89,23 m2,
b) miejsca postojowe dla projektowanej inwestycji,
c) zagospodarowanie terenu.
2) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Powiatu Białostockiego Nr 2188 z dnia 22.12.2022 roku wg. Projektu opracowanego przez mgr. inż. arch. Daniela Dąbrowskiego oraz w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia,
a także w przepisach, w tym techniczno-budowlanych i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
7. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu
i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót (dla zadania nr 1):
1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
2) betonowanie,
3) roboty murarskie i murowe,
4) roboty izolacyjne fundamentów,
5) wykonywanie pokryć dachowych,
6) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
7) kładzenie i wykładanie podłóg,
8) tynkowanie,
9) roboty malarskie,
10) instalowanie wyrobów metalowych,
11) roboty przy wznoszeniu rusztowań,
12) roboty elewacyjne,
13) roboty w zakresie kształtowania terenu,
14) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
15) wykonanie przyłączy sanitarnych zewnętrznych do obiektu:
a) zewnętrzna instalacja kanalizacji,
b) zewnętrzna instalacja ciepłociągu,
c) zewnętrzna instalacja sieci i przyłącza wodociągowego,
d) zewnętrzna instalacja elektryczna,
16) wykonanie instalacji wewnętrznych w obiekcie:
a) instalacja z.w. i c.w.u.,
b) instalacja kanalizacji sanitarnej,
c) instalacja ogrzewania,
d) węzeł cieplny:
- armatura i osprzęt dla c.o.,
- armatura i osprzęt dla c.w.u.,
- wentylacja,
- uruchomienie kotłowni,
17) wentylacja.
8. Kolorystyka i rodzaj zamawianych materiałów wykończeniowych, winna być uzgadniana na bieżąco
z zamawiającym. Wszelkie wątpliwości pojawiające się w trakcie realizacji zadania, należy rozstrzygać przed ich realizacją z zamawiającym. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dla zadania nr 1).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 7 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 3131340,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych w Michałowie w podziale na cztery zadania.
2. Roboty budowlane będą polegały na budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, teletechniczną oraz budową miejsc postojowych w 4 lokalizacjach, lokalizacja nr 2: 6 budynków na działce nr 165;
4. W ramach niniejszego zamówienia dla zadania nr 2 należy wykonać między innymi w lokalizacji nr 2,
tj. Dz. Nr 165:
1) 6 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie bliźniaczej, 4 budynki „Szarotka VI”, 2 budynki „Koniczynka 2”, w skład których wchodzi:
a) 4 lokale mieszkalne o powierzchni użytkowej 59,04 m2,
b) 8 lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej 89,32 m2,
c) miejsca postojowe dla projektowanej inwestycji,
d) zagospodarowanie terenu,
2) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Powiatu Białostockiego Nr 635 z dnia 22.04.2022 roku wg. Projektu opracowanego przez mgr. inż. arch. Daniela Dąbrowskiego oraz w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia,
a także w przepisach, w tym techniczno-budowlanych i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
7. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu
i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót (dla zadania nr 2):
1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
2) betonowanie,
3) roboty murarskie i murowe,
4) roboty izolacyjne fundamentów,
5) wykonywanie pokryć dachowych,
6) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
7) kładzenie i wykładanie podłóg,
8) tynkowanie,
9) roboty malarskie,
10) instalowanie wyrobów metalowych,
11) roboty przy wznoszeniu rusztowań,
12) roboty elewacyjne,
13) roboty w zakresie kształtowania terenu,
14) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
15) wykonanie przyłączy sanitarnych zewnętrznych do obiektu:
a) zewnętrzna instalacja kanalizacji,
b) zewnętrzna instalacja ciepłociągu,
c) zewnętrzna instalacja sieci i przyłącza wodociągowego,
d) zewnętrzna instalacja elektryczna,
16) wykonanie instalacji wewnętrznych w obiekcie:
a) instalacja z.w. i c.w.u.,
b) instalacja kanalizacji sanitarnej,
c) instalacja ogrzewania,
d) węzeł cieplny:
- armatura i osprzęt dla c.o.,
- armatura i osprzęt dla c.w.u.,
- wentylacja,
- uruchomienie kotłowni,
17) wentylacja.
8. Kolorystyka i rodzaj zamawianych materiałów wykończeniowych, winna być uzgadniana na bieżąco
z zamawiającym. Wszelkie wątpliwości pojawiające się w trakcie realizacji zadania, należy rozstrzygać przed ich realizacją z zamawiającym. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dla zadania nr 2).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 7 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 4331879,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych w Michałowie w podziale na cztery zadania.
2. Roboty budowlane będą polegały na budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, teletechniczną oraz budową miejsc postojowych w 4 lokalizacjach, lokalizacja nr 3: 10 budynków na działce nr 198/5, 198/6, 199/4, 199/6, 200/1;
5. W ramach niniejszego zamówienia dla zadania nr 3 należy wykonać między innymi w lokalizacji nr 3,
tj. Dz. Nr 198/5, 198/6, 199/4, 199/6, 200/1:
1) 10 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie bliźniaczej, 6 budynków „Szarotka VI”, 4 budynki „Koniczynka 2”, w skład których wchodzi:
a) 12 lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej 89,23 m2,
b) 8 lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej 59,04 m2,
c) miejsca postojowe dla projektowanej inwestycji,
d) zagospodarowanie terenu,
2) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Powiatu Białostockiego Nr 2200 z dnia 27.12.2022 roku wg. Projektu opracowanego przez mgr. inż. arch. Daniela Dąbrowskiego oraz w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia,
a także w przepisach, w tym techniczno-budowlanych i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
7. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu
i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót (dla zadania nr 3):
1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
2) betonowanie,
3) roboty murarskie i murowe,
4) roboty izolacyjne fundamentów,
5) wykonywanie pokryć dachowych,
6) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
7) kładzenie i wykładanie podłóg,
8) tynkowanie,
9) roboty malarskie,
10) instalowanie wyrobów metalowych,
11) roboty przy wznoszeniu rusztowań,
12) roboty elewacyjne,
13) roboty w zakresie kształtowania terenu,
14) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
15) wykonanie przyłączy sanitarnych zewnętrznych do obiektu:
a) zewnętrzna instalacja kanalizacji,
b) zewnętrzna instalacja ciepłociągu,
c) zewnętrzna instalacja sieci i przyłącza wodociągowego,
d) zewnętrzna instalacja elektryczna,
16) wykonanie instalacji wewnętrznych w obiekcie:
a) instalacja z.w. i c.w.u.,
b) instalacja kanalizacji sanitarnej,
c) instalacja ogrzewania,
d) węzeł cieplny:
- armatura i osprzęt dla c.o.,
- armatura i osprzęt dla c.w.u.,
- wentylacja,
- uruchomienie kotłowni,
17) wentylacja.
8. Kolorystyka i rodzaj zamawianych materiałów wykończeniowych, winna być uzgadniana na bieżąco
z zamawiającym. Wszelkie wątpliwości pojawiające się w trakcie realizacji zadania, należy rozstrzygać przed ich realizacją z zamawiającym. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dla zadania nr 3 ).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 7 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 6973057,97 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych w Michałowie w podziale na cztery zadania.
2. Roboty budowlane będą polegały na budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, teletechniczną oraz budową miejsc postojowych w 4 lokalizacjach; lokalizacja nr 4: 12 budynków na działce nr 686/4;
6. W ramach niniejszego zamówienia dla zadania nr 4 należy wykonać między innymi w lokalizacji nr 4, tj. dz. Nr. 686/4:
1) 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie bliźniaczej, 12 budynków „Szarotka VI”, w skład których wchodzi:
a) 24 lokale mieszkalne o powierzchni użytkowej 89,23 m2,
b) miejsca postojowe dla projektowanej inwestycji,
c) zagospodarowanie terenu,
2) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Powiatu Białostockiego Nr 767 z dnia 12.05.2022 roku wg. Projektu opracowanego przez mgr. inż. arch. Daniela Dąbrowskiego oraz w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia,
a także w przepisach, w tym techniczno-budowlanych i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
7. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu
i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót (dla zadania nr 4):
1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
2) betonowanie,
3) roboty murarskie i murowe,
4) roboty izolacyjne fundamentów,
5) wykonywanie pokryć dachowych,
6) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
7) kładzenie i wykładanie podłóg,
8) tynkowanie,
9) roboty malarskie,
10) instalowanie wyrobów metalowych,
11) roboty przy wznoszeniu rusztowań,
12) roboty elewacyjne,
13) roboty w zakresie kształtowania terenu,
14) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
15) wykonanie przyłączy sanitarnych zewnętrznych do obiektu:
a) zewnętrzna instalacja kanalizacji,
b) zewnętrzna instalacja ciepłociągu,
c) zewnętrzna instalacja sieci i przyłącza wodociągowego,
d) zewnętrzna instalacja elektryczna,
16) wykonanie instalacji wewnętrznych w obiekcie:
a) instalacja z.w. i c.w.u.,
b) instalacja kanalizacji sanitarnej,
c) instalacja ogrzewania,
d) węzeł cieplny:
- armatura i osprzęt dla c.o.,
- armatura i osprzęt dla c.w.u.,
- wentylacja,
- uruchomienie kotłowni,
17) wentylacja.
8. Kolorystyka i rodzaj zamawianych materiałów wykończeniowych, winna być uzgadniana na bieżąco
z zamawiającym. Wszelkie wątpliwości pojawiające się w trakcie realizacji zadania, należy rozstrzygać przed ich realizacją z zamawiającym. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dla zadania nr 4).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 7 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 8942122,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4584026,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442373765

7.3.3) Ulica: Sejneńska 57

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4320000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6518239,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4320000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442373765

7.3.3) Ulica: Sejneńska 57

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4320000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10547190,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442373765

7.3.3) Ulica: Sejneńska 57

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12898089,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442373765

7.3.3) Ulica: Sejneńska 57

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.