Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464732/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00488802/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych
w Michałowie w podziale na cztery zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NIEZAPOMINAJKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385545416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Michałowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniazp2@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niezapominajka.michalowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae12c219-7340-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna Sp. z o.o
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowychw Michałowie w podziale na cztery zadania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae12c219-7340-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych w Michałowie w podziale na cztery zadania.2. Roboty budowlane będą polegały na budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, teletechniczną oraz budową miejsc postojowych w 4 lokalizacjach, lokalizacja nr 1: 4 budynki na działkach 709 i 710;
3. W ramach niniejszego zamówienia dla zadania nr 1 należy wykonać między innymi w lokalizacji nr 1,
tj. Dz. Nr 709 i 710:
1) 4 budynki mieszkalne jednorodzinne dwulokalowe w zabudowie bliźniaczej - „Szarotka VI”, w skład których wchodzi:
a) 8 lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej 89,23 m2,
b) miejsca postojowe dla projektowanej inwestycji,
c) zagospodarowanie terenu.
2) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Powiatu Białostockiego Nr 2188 z dnia 22.12.2022 roku wg. Projektu opracowanego przez mgr. inż. arch. Daniela Dąbrowskiego oraz w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia,
a także w przepisach, w tym techniczno-budowlanych i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
7. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu
i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót (dla zadania nr 1):
1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
2) betonowanie,
3) roboty murarskie i murowe,
4) roboty izolacyjne fundamentów,
5) wykonywanie pokryć dachowych,
6) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
7) kładzenie i wykładanie podłóg,
8) tynkowanie,
9) roboty malarskie,
10) instalowanie wyrobów metalowych,
11) roboty przy wznoszeniu rusztowań,
12) roboty elewacyjne,
13) roboty w zakresie kształtowania terenu,
14) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
15) wykonanie przyłączy sanitarnych zewnętrznych do obiektu:
a) zewnętrzna instalacja kanalizacji,
b) zewnętrzna instalacja ciepłociągu,
c) zewnętrzna instalacja sieci i przyłącza wodociągowego,
d) zewnętrzna instalacja elektryczna,
16) wykonanie instalacji wewnętrznych w obiekcie:
a) instalacja z.w. i c.w.u.,
b) instalacja kanalizacji sanitarnej,
c) instalacja ogrzewania,
d) węzeł cieplny:
- armatura i osprzęt dla c.o.,
- armatura i osprzęt dla c.w.u.,
- wentylacja,
- uruchomienie kotłowni,
17) wentylacja.
8. Kolorystyka i rodzaj zamawianych materiałów wykończeniowych, winna być uzgadniana na bieżąco
z zamawiającym. Wszelkie wątpliwości pojawiające się w trakcie realizacji zadania, należy rozstrzygać przed ich realizacją z zamawiającym. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dla zadania nr 1).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 7 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 3131340,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych w Michałowie w podziale na cztery zadania.2. Roboty budowlane będą polegały na budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, teletechniczną oraz budową miejsc postojowych w 4 lokalizacjach, lokalizacja nr 2: 6 budynków na działce nr 165;
4. W ramach niniejszego zamówienia dla zadania nr 2 należy wykonać między innymi w lokalizacji nr 2,
tj. Dz. Nr 165:
1) 6 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie bliźniaczej, 4 budynki „Szarotka VI”, 2 budynki „Koniczynka 2”, w skład których wchodzi:
a) 4 lokale mieszkalne o powierzchni użytkowej 59,04 m2,
b) 8 lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej 89,32 m2,
c) miejsca postojowe dla projektowanej inwestycji,
d) zagospodarowanie terenu,
2) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Powiatu Białostockiego Nr 635 z dnia 22.04.2022 roku wg. Projektu opracowanego przez mgr. inż. arch. Daniela Dąbrowskiego oraz w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia,
a także w przepisach, w tym techniczno-budowlanych i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
7. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu
i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót (dla zadania nr 2):
1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
2) betonowanie,
3) roboty murarskie i murowe,
4) roboty izolacyjne fundamentów,
5) wykonywanie pokryć dachowych,
6) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
7) kładzenie i wykładanie podłóg,
8) tynkowanie,
9) roboty malarskie,
10) instalowanie wyrobów metalowych,
11) roboty przy wznoszeniu rusztowań,
12) roboty elewacyjne,
13) roboty w zakresie kształtowania terenu,
14) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
15) wykonanie przyłączy sanitarnych zewnętrznych do obiektu:
a) zewnętrzna instalacja kanalizacji,
b) zewnętrzna instalacja ciepłociągu,
c) zewnętrzna instalacja sieci i przyłącza wodociągowego,
d) zewnętrzna instalacja elektryczna,
16) wykonanie instalacji wewnętrznych w obiekcie:
a) instalacja z.w. i c.w.u.,
b) instalacja kanalizacji sanitarnej,
c) instalacja ogrzewania,
d) węzeł cieplny:
- armatura i osprzęt dla c.o.,
- armatura i osprzęt dla c.w.u.,
- wentylacja,
- uruchomienie kotłowni,
17) wentylacja.
8. Kolorystyka i rodzaj zamawianych materiałów wykończeniowych, winna być uzgadniana na bieżąco
z zamawiającym. Wszelkie wątpliwości pojawiające się w trakcie realizacji zadania, należy rozstrzygać przed ich realizacją z zamawiającym. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dla zadania nr 2).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 7 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 4331879,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych w Michałowie w podziale na cztery zadania.2. Roboty budowlane będą polegały na budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, teletechniczną oraz budową miejsc postojowych w 4 lokalizacjach, lokalizacja nr 3: 10 budynków na działce nr 198/5, 198/6, 199/4, 199/6, 200/1;
5. W ramach niniejszego zamówienia dla zadania nr 3 należy wykonać między innymi w lokalizacji nr 3,
tj. Dz. Nr 198/5, 198/6, 199/4, 199/6, 200/1:
1) 10 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie bliźniaczej, 6 budynków „Szarotka VI”, 4 budynki „Koniczynka 2”, w skład których wchodzi:
a) 12 lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej 89,23 m2,
b) 8 lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej 59,04 m2,
c) miejsca postojowe dla projektowanej inwestycji,
d) zagospodarowanie terenu,
2) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Powiatu Białostockiego Nr 2200 z dnia 27.12.2022 roku wg. Projektu opracowanego przez mgr. inż. arch. Daniela Dąbrowskiego oraz w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia,
a także w przepisach, w tym techniczno-budowlanych i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
7. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu
i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót (dla zadania nr 3):
1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
2) betonowanie,
3) roboty murarskie i murowe,
4) roboty izolacyjne fundamentów,
5) wykonywanie pokryć dachowych,
6) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
7) kładzenie i wykładanie podłóg,
8) tynkowanie,
9) roboty malarskie,
10) instalowanie wyrobów metalowych,
11) roboty przy wznoszeniu rusztowań,
12) roboty elewacyjne,
13) roboty w zakresie kształtowania terenu,
14) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
15) wykonanie przyłączy sanitarnych zewnętrznych do obiektu:
a) zewnętrzna instalacja kanalizacji,
b) zewnętrzna instalacja ciepłociągu,
c) zewnętrzna instalacja sieci i przyłącza wodociągowego,
d) zewnętrzna instalacja elektryczna,
16) wykonanie instalacji wewnętrznych w obiekcie:
a) instalacja z.w. i c.w.u.,
b) instalacja kanalizacji sanitarnej,
c) instalacja ogrzewania,
d) węzeł cieplny:
- armatura i osprzęt dla c.o.,
- armatura i osprzęt dla c.w.u.,
- wentylacja,
- uruchomienie kotłowni,
17) wentylacja.
8. Kolorystyka i rodzaj zamawianych materiałów wykończeniowych, winna być uzgadniana na bieżąco
z zamawiającym. Wszelkie wątpliwości pojawiające się w trakcie realizacji zadania, należy rozstrzygać przed ich realizacją z zamawiającym. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dla zadania nr 3 ).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 7 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 6973057,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Z myślą o rodzinach i ich komfortowej przyszłości” - budowa 32 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych w Michałowie w podziale na cztery zadania.2. Roboty budowlane będą polegały na budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, teletechniczną oraz budową miejsc postojowych w 4 lokalizacjach; lokalizacja nr 4: 12 budynków na działce nr 686/4;
6. W ramach niniejszego zamówienia dla zadania nr 4 należy wykonać między innymi w lokalizacji nr 4, tj. dz. Nr. 686/4:
1) 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie bliźniaczej, 12 budynków „Szarotka VI”, w skład których wchodzi:
a) 24 lokale mieszkalne o powierzchni użytkowej 89,23 m2,
b) miejsca postojowe dla projektowanej inwestycji,
c) zagospodarowanie terenu,
2) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z: projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Powiatu Białostockiego Nr 767 z dnia 12.05.2022 roku wg. Projektu opracowanego przez mgr. inż. arch. Daniela Dąbrowskiego oraz w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia,
a także w przepisach, w tym techniczno-budowlanych i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
7. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu
i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót (dla zadania nr 4):
1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
2) betonowanie,
3) roboty murarskie i murowe,
4) roboty izolacyjne fundamentów,
5) wykonywanie pokryć dachowych,
6) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
7) kładzenie i wykładanie podłóg,
8) tynkowanie,
9) roboty malarskie,
10) instalowanie wyrobów metalowych,
11) roboty przy wznoszeniu rusztowań,
12) roboty elewacyjne,
13) roboty w zakresie kształtowania terenu,
14) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
15) wykonanie przyłączy sanitarnych zewnętrznych do obiektu:
a) zewnętrzna instalacja kanalizacji,
b) zewnętrzna instalacja ciepłociągu,
c) zewnętrzna instalacja sieci i przyłącza wodociągowego,
d) zewnętrzna instalacja elektryczna,
16) wykonanie instalacji wewnętrznych w obiekcie:
a) instalacja z.w. i c.w.u.,
b) instalacja kanalizacji sanitarnej,
c) instalacja ogrzewania,
d) węzeł cieplny:
- armatura i osprzęt dla c.o.,
- armatura i osprzęt dla c.w.u.,
- wentylacja,
- uruchomienie kotłowni,
17) wentylacja.
8. Kolorystyka i rodzaj zamawianych materiałów wykończeniowych, winna być uzgadniana na bieżąco
z zamawiającym. Wszelkie wątpliwości pojawiające się w trakcie realizacji zadania, należy rozstrzygać przed ich realizacją z zamawiającym. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dla zadania nr 4).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 7 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 8942122,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4584026,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442373765
7.3.3) Ulica: Sejneńska 57
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4320000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6518239,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4320000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442373765
7.3.3) Ulica: Sejneńska 57
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4320000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10547190,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442373765
7.3.3) Ulica: Sejneńska 57
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12898089,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442373765
7.3.3) Ulica: Sejneńska 57
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.