Ogłoszenie z dnia 2024-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457411/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
- 2024/BZP 00267837/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00268021/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00349178/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRODY PRZELEWICE - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM KULTURY OBSZARÓW WIEJSKICH I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387595737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17
1.5.2.) Miejscowość: Przelewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ogrodprzelewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ogrodprzelewice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ogrodprzelewice.ezamawiajacy.pl/pn/ogrodprzelewice/demand/133707/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a8807a4-71aa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078922/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice (biurka, szafy, regały, tablice, lampki, szafki, stolików,, lustra).
2.2.2 Zakup i sukcesywna dostawa mebli hotelowych wraz z wyposażeniem na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice (AGD, łóżka, tekstylia, szafy, ręczniki, zasłony, pościel, telewizory)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WZ 2014-2020pn. „Realizacja prac konserwatorskich i restauratorskich w instytucji kultury samorządu województwa: Ogrody Przelewice - Zachodniopomorskie Centrum Kultury Obszarów Wiejskich i Edukacji Ekologicznej, wraz z dostosowaniem obiektów do celów użytkowych oraz do ich udostępnienia mieszkańcom regionu i turystom, etap 1”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej dzielności przez Ogrody Przelewice ”. Meble muszą być produktami fabrycznie nowymi, bez uszkodzeń i wad, należytej jakości, dostarczonymi bezpośrednio od producenta lub dystrybutora, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na produkty będące przedmiotem zamówienia wynosi 24 miesiące (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
Dostawa i montaż zostaną zrealizowane na rzecz Ogrodów Przelewice – Zachodniopomorskie Centrum Kultury Obszarów Wiejskich i Edukacji Ekologicznej. Adres dostawy wraz z montażem: Przelewice 17, 74-210 Przelewice, powiat: pyrzycki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39140000-5 - Meble domowe
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 592915,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 821116,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592915,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454
7.3.3) Ulica: Wileńska 59b/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592915,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31INNE PRZETARGI PRZELEWICE
więcej: przetargi PRZELEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Bobrowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.