Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457411/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
- 2024/BZP 00267837/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00349178/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00072006/01 - Wynik z dnia 2024-01-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: OGRODY PRZELEWICE - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM KULTURY OBSZARÓW WIEJSKICH I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387595737
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 17
1.4.2.) Miejscowość: Przelewice
1.4.3.) Kod pocztowy: 74-210
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ogrodprzelewice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ogrodprzelewice.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268021
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00072006
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Dnia 15 grudnia 2023 r. podpisano aneks nr 1 do umowy nr 58/2023 z dnia 29 listopad 2023 r. , gdyż w trakcie wykonywania Umowy wystąpiła konieczność zmiany sposobu jej realizacji w związku z wystąpieniem niezależnych od Stron okoliczności, polegających na utracie przez Zamawiającego możliwości przechowania mebli stanowiących Przedmiot Umowy po ich dostarczeniu przez Wykonawcę do czasu montażu. Konieczne zatem stała się zmiana sposobu realizacji Umowy polegająca na zmianie miejsca ich przechowania, na miejsce przechowania po stronie Wykonawcy.
Zmiana ta zostaje wprowadzona do umowy na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). zgodnie z tym przepisem dopuszcza się zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości ceny, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należyta starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza wartości pierwotnej umowy:
Strony postanowiły zmienić łącząca je Umowę w następujący sposób:
1. W Umowie zmienia się sposób przechowania mebli dla Zadania nr 1 i nr 2 po ich dostawie, w taki sposób, że meble po ich dostawie będą przechowywane do czasu ich transportu do Zamawiającego w celu montażu - przez Wykonawcę u niego w siedzibie lub innym miejscu.
2. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednie miejsce do przechowania mebli, uniemożliwiające ich uszkodzenie lub zniszczenie.
3. Na czas przechowania mebli przez Wykonawcę odpowiedzialność za ryzyko ich utraty lub uszkodzenia przechodzi na Wykonawcę.
4. Odbiór dostarczonych mebli zostanie dokonany w siedzibie Wykonawcy. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru częściowego, będący podstawą do wystawienia faktury.
5. Po otrzymaniu wezwania do montażu mebli, Wykonawca przetransportuje meble do siedziby Zamawiającego oraz dokona ich montażu.
6. Za przechowanie mebli u Wykonawcy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy stałe miesięczne wynagrodzenie w wysokości 200,00 zł brutto. W przypadku niepełnego miesiąca przechowywania mebli, wynagrodzenie to zostanie obliczone w sposób proporcjonalny.
7. W pozostałym zakresie Umowa nie ulega zmianom.
Po zmianie:
Dnia 12 marca 2024 r. podpisano aneks nr 2 do umowy nr 53/2023 z dnia 29 listopada 2023 r., poprzez rozszerzenie zakresu asortymentu, który ma zostać dostarczony Zamawiającemu jest dopuszczalna na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2024 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zgodnie z którym to przepisem dopuszczalne są zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy w przypadku zamówień na dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. Wysokość zmiany stanowi 3,64% wartości pierwotnej umowy.
Strony postanowiły zmienić łączącą je Umowę w następujący sposób:
§ 1.
1. Zamawiający zamawia a Wykonawca dostarczy dodatkowo ponad zakres wynikający z Umowy następujące meble:
a) Szafa drewniana szerokość 90 cm - 2 sztuki w cenie łącznej 8 796,00 zł brutto (cena jednostkowa 4 398,00 zł brutto)
b) Witryna drewniana 2,0x0,4x2,0m – Q8 1 sztukę po cenie 12 792,00 zł brutto (dalej „Przedmiot Aneksu”)
2. Przedmiot Aneksu zostanie dostarczony i zamontowany w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 31 maja 2024 r.
3. Po dostarczeniu i odebraniu Przedmiotu Aneksu Wykonawca wystawi odrębną fakturę dotyczącą zrealizowania Przedmiotu Aneksu.
4. W związku z zawarciem Aneksu cena określona w § 5 ust. 1 Umowy zmienia się w następujący sposób: (i) Cena Łączna: 614 305,35 zł brutto, w tym: Zadanie nr 1 kwota 452 111,10 zł brutto, Zadanie nr 2 kwota 140 804,25 zł brutto oraz Przedmiot Aneksu kwota 21 588,00 zł brutto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
594515,35
Po zmianie:
614305,35
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pokojach na budynku F Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie
- Zakup mebli biurowych i tapicerowanych dla Domów Studenckich Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5-9 w Krakowie.
- "Doposażenie szkoły w sprzęt w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.