eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWyłonienie Wykonawców interwencji zdrowotnej - programu edukacyjnego dla uczestników programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2 obejmującej organizację warsztatów grupowych i indywidualnych



Ogłoszenie z dnia 2021-06-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073541 z dnia 2021-06-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawców interwencji zdrowotnej - programu edukacyjnego dla uczestników programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2 obejmującej organizację warsztatów grupowych i indywidualnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 7260467

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalepomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawców interwencji zdrowotnej - programu edukacyjnego dla uczestników programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2 obejmującej organizację warsztatów grupowych i indywidualnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4247ee2f-7802-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Projekt "Zdążyć przed cukrzycą" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 05.Zatrudnienie Działanie 05.04.Zdrowie na rynku pracy. Poddziałanie 05.04.02. Zdrowie na rynku pracy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016197/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D25M/252/US/3-6rj/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 1 obejmuje Obszar nr 1 - Krokowa (gmina wiejska), Gniewino (gmina wiejska ), Choczewo,(gmina wiejska) Łęczyce (gmina wiejska), Linia (gmina wiejska )

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 45200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 2 obejmuje Obszar nr 2 - Chmielno (gmina wiejska), Sierakowice (gmina wiejska), Stężyca (gmina wiejska), Sulęczyno (gmina wiejska )

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 47000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 3 obejmuje Obszar nr 3 - Morzeszczyn (gmina wiejska), Gniew (gmina miejsko-wiejska), Pelplin, (gmina miejsko-wiejska) Subkowy (gmina wiejska)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 45200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 4 obejmuje Obszar nr 4 - Sztutowo (gmina wiejska), Nowy Dwór Gdański (gmina miejsko-wiejska), Ostaszewo( gmina wiejska),Krynica Morska (gmina miejska)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 28200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 5 obejmuje Obszar nr 5 - powiat lęborski - cały powiat

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 90200,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 6 obejmuje Obszar nr 6 - powiat bytowski - cały powiat

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 84800,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 7 obejmuje Obszar nr 7 - powiat słupski - cały powiat

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 203600,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 8 obejmuje Obszar nr 8 - powiat sztumski - cały powiat

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 45800,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 9 obejmuje Obszar nr 9 - powiat malborski - cały powiat

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 68800,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 10 obejmuje Obszar nr 10 - powiat kościerski - cały powiat

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 78200,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 11 obejmuje Obszar nr 11 - powiat kwidzyński - cały powiat

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 12 obejmuje Obszar nr 12 - powiat starogardzki - cały powiat

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 138200,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 13 obejmuje Obszar nr 13 - powiat chojnicki - cały powiat

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 84800,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 14 obejmuje Obszar nr 14 - powiat człuchowski - cały powiat

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 61200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41350,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41350,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41350,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Ciechanowski Psychodietetyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921620303

7.3.3) Ulica: J. Słowackiego 11

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41350,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26916,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26916,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26916,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wema Krzysztof Juśko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791958215

7.3.3) Ulica: Kanałowa 8

7.3.4) Miejscowość: Sztutowo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26916,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKIsuple Daria Kreft

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421599872

7.3.3) Ulica: S. Konarskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 7 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gold-Fitness&Gym Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000432133

7.3.3) Ulica: 15 Sierpnia 16

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 9 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 10 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gold-Fitness&Gym Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000432133

7.3.3) Ulica: 15 Sierpnia 16

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126450,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126450,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126450,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Ciechanowski Psychodietetyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921620303

7.3.3) Ulica: Fryderyka Chopina 6

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126450,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Synoradzki SYNPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550011833

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 15A

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61200,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61200,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61200,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Synoradzki SYNPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550011833

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 15A

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61200,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31
2021-06-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.