Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016197/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073541 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawców interwencji zdrowotnej - programu edukacyjnego dla uczestników programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2 obejmującej organizację warsztatów grupowych i indywidualnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 7260467
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalepomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawców interwencji zdrowotnej - programu edukacyjnego dla uczestników programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2 obejmującej organizację warsztatów grupowych i indywidualnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4247ee2f-7802-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Projekt "Zdążyć przed cukrzycą" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 05.Zatrudnienie Działanie 05.04.Zdrowie na rynku pracy. Poddziałanie 05.04.02. Zdrowie na rynku pracy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016197/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D25M/252/US/3-6rj/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 1 obejmuje Obszar nr 1 - Krokowa (gmina wiejska), Gniewino (gmina wiejska ), Choczewo,(gmina wiejska) Łęczyce (gmina wiejska), Linia (gmina wiejska )
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 45200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 2 obejmuje Obszar nr 2 - Chmielno (gmina wiejska), Sierakowice (gmina wiejska), Stężyca (gmina wiejska), Sulęczyno (gmina wiejska )
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 47000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 3 obejmuje Obszar nr 3 - Morzeszczyn (gmina wiejska), Gniew (gmina miejsko-wiejska), Pelplin, (gmina miejsko-wiejska) Subkowy (gmina wiejska)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 45200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 4 obejmuje Obszar nr 4 - Sztutowo (gmina wiejska), Nowy Dwór Gdański (gmina miejsko-wiejska), Ostaszewo( gmina wiejska),Krynica Morska (gmina miejska)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 28200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 5 obejmuje Obszar nr 5 - powiat lęborski - cały powiat
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 90200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 6 obejmuje Obszar nr 6 - powiat bytowski - cały powiat
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 84800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 7 obejmuje Obszar nr 7 - powiat słupski - cały powiat
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 203600,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 8 obejmuje Obszar nr 8 - powiat sztumski - cały powiat
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 45800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 9 obejmuje Obszar nr 9 - powiat malborski - cały powiat
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 68800,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 10 obejmuje Obszar nr 10 - powiat kościerski - cały powiat
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 78200,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 11 obejmuje Obszar nr 11 - powiat kwidzyński - cały powiat
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 12 obejmuje Obszar nr 12 - powiat starogardzki - cały powiat
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 138200,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 13 obejmuje Obszar nr 13 - powiat chojnicki - cały powiat
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 84800,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców interwencji zdrowotnej w ramach programu profilaktycznego prewencji cukrzycy typu 2, obejmującej zakresem realizację kompleksowego programu edukacyjnego dla uczestników Programu na rzecz Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. dla gmin i powiatów poza ZIT, obejmujących swoim zasięgiem 14 Obszarów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 14 obejmuje Obszar nr 14 - powiat człuchowski - cały powiat
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 61200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41350,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41350,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41350,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Ciechanowski Psychodietetyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921620303
7.3.3) Ulica: J. Słowackiego 11
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41350,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26916,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26916,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26916,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wema Krzysztof Juśko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791958215
7.3.3) Ulica: Kanałowa 8
7.3.4) Miejscowość: Sztutowo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26916,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84800,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKIsuple Daria Kreft
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421599872
7.3.3) Ulica: S. Konarskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maciej Ciechanowski psychodietetyk
jakie przetargi wygrała firma
Maciej Ciechanowski psychodietetyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 7 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45800,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gold-Fitness&Gym Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000432133
7.3.3) Ulica: 15 Sierpnia 16
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 9 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 10 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gold-Fitness&Gym Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000432133
7.3.3) Ulica: 15 Sierpnia 16
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126450,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126450,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126450,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Ciechanowski Psychodietetyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921620303
7.3.3) Ulica: Fryderyka Chopina 6
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126450,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84800,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Synoradzki SYNPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550011833
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 15A
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61200,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61200,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Synoradzki SYNPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550011833
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 15A
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOLD - FITNESS & GYM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOLD - FITNESS & GYM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-312021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja sieci transmisyjnej w siedzibie Urzędu Morskiego w Gdyni
- Modernizacja systemu telekomunikacyjnego Alcatel - Lucent Enterprise
- Stanowisko badawczo-dydaktyczne do przetwarzania i materializacji modeli 3D
- Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do Przedszkola nr 58 w Gdyni w 2025 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku nr 8 na terenie AMW, przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup bluz do sklepiku UMG "Kotwica"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
- Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców Gminy Żabia Wola
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA W 2025 ROKU
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych oraz dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałymi na terenie Gminy Koronowo w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.