Ogłoszenie z dnia 2022-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046887/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej
Nr 3 im. Leonida Teligi w Myśliborzu w ramach programu Laboratoria Przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawa Nr 3 im. Leonida Teligi w Myśliborzu
1.3.) Oddział zamawiającego: SP3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210310198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 18a
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 747 57 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3mysliborz@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3mysliborz.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły PodstawowejNr 3 im. Leonida Teligi w Myśliborzu w ramach programu Laboratoria Przyszłości
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71bd687d-85a1-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044324/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa, montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Leonida Teligi w Myśliborzu w ramach programu Laboratoria Przyszłości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046887/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153202,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa, montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Leonida Teligi w Myśliborzu w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Leonida Teligi ul. Lipowa 18 a w Myśliborzu, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik
Nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia. Pod pojęciem dostawy rozumie się dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem.
3. Sprzęt i wyposażenie winne być fabrycznie nowe i kompletne (z pełnym okablowaniem) oraz oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz winne pochodzić z autoryzowanej sieci sprzedaży – oficjalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej, a także być objęte gwarancją producenta. Ponadto sprzęt i wyposażenie winny być wolne od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich oraz pochodzić z legalnych źródeł.
4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie składniki kosztów związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
6. Do każdego egzemplarza sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dołączy:
a) instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski,
b) nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy),
c) licencje do oprogramowania (jeżeli są wymagane).
7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji w SWZ. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).
8. Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy).
9. Serwis gwarancyjny powinien być prowadzony przez serwis Wykonawcy autoryzowany przez producenta. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego oferowanego sprzętu i pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca serwisu gwarancyjnego korzystał z pomocy producenta oferowanego sprzętu i pomocy dydaktycznych lub jego przedstawiciela, prowadzącego serwis techniczny w wymaganym zakresie. Każda autoryzacja dla serwisu Wykonawcy oraz deklaracja wspierania serwisu przez producenta lub jego przedstawiciela musi mieć formę oświadczenia producenta lub jego przedstawiciela.
10. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz jego załącznikach podana jest nazwa producenta, nazwa własna, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w SWZ z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację dostaw zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w SWZ i załącznikach, a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub lepszych w zakresie parametrów, funkcjonalności i jakości wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
11. Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE, (jeżeli dotyczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177590,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177590,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177590,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla ZRM Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.