eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin"Modernizacja zbiornika retencyjnego w Pomyjach"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja zbiornika retencyjnego w Pomyjach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja zbiornika retencyjnego w Pomyjach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-638961ba-fdd2-4c69-91fe-1bcf359fed11

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019684/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja zbiornika retencyjnego w Pomyjach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631624

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania w trybie zamówienia „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Modernizacji zbiornika retencyjnego w Pomyjach”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączonym do zamówienia programie funcjonalno – użytkowym i obejmuje m. in.:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji
i pozwoleń w tym: pozwolenia wodno-prawne gdy będzie wymagane pozwolenie na budowę lub zgłoszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami architektoniczno – budowlanymi,
b) Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją zbiornika retencyjnego
w Pomyjach i przebudową odcinka kanalizacji upustowo-przelewowej oraz modernizacją istniejącej drogi technicznej w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.
Wytycznymi do oszacowania zakresu prac, który należy wykonać są:
­ zapisy PFU
­ przedmiary robót
1.2 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
Etap 1:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu zezwalającego na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami
2) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, decyzjami i opiniami - dokumentację opracować w oparciu o załączony do SWZ program funkcjonalno – użytkowy;
3) uzgodnienie każdego etapu projektowania w zakresie zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałowych z Zamawiającym;
4) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla wykonanej dokumentacji;
5) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (przyjęte bez sprzeciwu) jeżeli będzie wymagane;
Etap 2:
1) realizacja robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego;
2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową;
3) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót budowlanych, prowadzonych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
4) przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego przedmiotu umowy na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą.
1.3 Wartość opracowania dokumentacji projektowej (która wskazana zostanie
w harmonogramie rzeczowo – finansowym) nie może przekraczać 10% wartości robót budowlanych dla całego zamówienia.
1.4 Dokumentacja projektowa ma zostać przekazana Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych w następującej ilości egzemplarzy:
­ Wielobranżowy projekt budowlany - 4 egz. w wersji papierowej (w tym egzemplarz
opieczętowany stanowiący załącznik do decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych).
­ Uzgodnienia - 3 egz. w wersji papierowej (oryginały + 2 kopie).
­ Projekty techniczne dla każdej z branż - 4 egz. w wersji papierowej.
­ Projekty wykonawcze dla każdej z branż - 3 egz. w wersji papierowej.
­ Badania podłoża z opinią geotechniczną - 2 egz. w wersji papierowej.
­ Projekt organizacji ruchu na czas budowy - 2 egz. w wersji papierowej.
­ Projekt docelowej ruchu - 2 egz. w wersji papierowej.
­ Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż - 2 egz. w wersji papierowej.
­ Przedmiary robót budowlanych dla każdej z branż - 2 egz. w wersji papierowej.
­ Kosztorysy ofertowe dla każdej z branż - 2 egz. w wersji papierowej.
­ Wyżej wymienioną dokumentację projektową i kosztorysową wraz z projektem technicznym wszystkich branż w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD lub pendrive, skatalogowaną w wersji pdf i edytowalnej (dwg, dxf, doc lub docx, xls lub xlsx, ath, kst, itp.) - 1 szt.
- Operat wodnoprawny w wersji elektronicznej w formie nieedytowalnej w postaci plików PDF oraz w wersji edytowalnej w postaci plików cyfrowych (w formacie .doc dla plików tekstowych, dwg dla plików rysunkowych) – 1 egz.
1.5 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a) Zapewnienie obsługi geodezyjnej całego procesu projektowego i budowlanego
b) Zabezpieczenie robót budowlanych w okresie trwania budowy.
c) Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót budowlanych w okresie trwania modernizacji, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi oraz organ zarządzający ruchem;
d) Należyte zabezpieczenie terenu wraz z dostarczeniem i obsługą wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, bariery, światła ostrzegawcze, poręcze, ogrodzenia itp., zapewniając tym samym bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
e) Po zakończeniu robót budowlanych uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód
i ewentualna wypłata właścicielom stosownego odszkodowania za niemożność użytkowania bądź inne trwałe szkody. Naprawa i wypłata odszkodowania powinny być potwierdzone protokołem stwierdzającym iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy.
f) Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków oraz innych obiektów budowlanych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli nieruchomości.
g) Przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu który dokumentują.
h) Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt.
i) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług nadzoru autorskiego na etapie realizacji zadania na roboty budowlane jak również w okresie rękojmi i gwarancji jakości na roboty budowlane.
1.6 W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy wraz z kosztorysem ofertowym.
1.7 Zamawiający informuje, że ewentualne uzasadnione wydłużenie terminu realizacji zamówienia uwarunkowane jest terminem rozliczenia dofinansowania w ramach, którego realizowane jest zamówienie (konieczność złożenia wniosku o płatność dla dofinansowania przypada na dzień 31.05.2025 r).
W przypadku braku możliwości wydłużenia terminu rozliczenia dofinansowania, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia i rozliczenia zamówienia tylko w zakresie wykonania kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej pełen zakres zamówienia (wykonanie etapu 1).
W w/w przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania o uzasadniony okres potrzebny do wykonania dokumentacji projektowej.
1.8 Zamawiający przewiduje prawo do odstąpienia od zamówienia w całym okresie jego realizacji w przypadku, gdy w toku realizacji zamówienia strony uznają, że zamówienie nie będzie mogło być ukończone w terminie wskazanym w SWZ, bez winy żadnej ze stron, i nie będzie możliwości wydłużenia terminu realizacji zamówienia w celu realizacji całego zakresu rzeczowego ze względu na upływający termin rozliczenia dofinansowania w ramach, którego zamówienie jest realizowane.
W w/w przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia i rozliczenia zamówienia tylko w zakresie wykonania kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej pełen zakres zamówienia (wykonanie etapu 1).
W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części zamówienia w zakresie Etapu 1.
1.9 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową/powykonawczą zaakceptowaną przez Inspektora nadzoru najpóźniej w dniu odbioru końcowego.
1.10 Wykonawca w swojej ofercie uwzględni koszty nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektową i powykonawczą. Czynność związana z wykonywaniem usługi nadzoru autorskiego określonego w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane będzie obejmowała okres od dnia podpisania umowy do dnia odbioru ostatecznego, tj. do dnia zakończenia okresu rękojmi i gwarancji realizowanego zadania inwestycyjnego.
1.11 Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio wykwalifikowany zespół, legitymujący się odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami umożliwiającymi oraz zezwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia (w zakresie konkretnej jego części) zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45247270-3 - Budowa zbiorników

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561119,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981220,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561119,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ITC" ANGELIKA JABŁOŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882509507

7.3.4) Miejscowość: BARUCHOWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561119,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.