eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060712314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 76

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 814781625

1.5.8.) Numer faksu: +48 814781625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bda4847-5e6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017592/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników zajęć prowadzonych w Ośrodkach Kuratorskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319625/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2401-4/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 285178,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108358,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 240 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 35 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7869,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 240 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 35 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7869,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 240 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 35 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7869,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z matematyki na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 42 godziny, z tym że:
• w miesiącu: styczniu, kwietniu, maju - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym, czerwcu – po 4 godziny w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: marcu – 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.

Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2730,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 42 godziny, z tym że:
• w miesiącu: styczniu, kwietniu, maju - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym, czerwcu – po 4 godziny w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: marcu – 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.

Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2730,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z socjoterapii na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu socjoterapii stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 42 godziny, z tym że:
• w miesiącu: styczniu, kwietniu, maju - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym, czerwcu – po 4 godziny w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: marcu – 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2940,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z wychowania fizycznego na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.
2. Zajęcia z wychowania fizycznego stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
O miejscu prowadzenia zajęć decyduje Kierownik Ośrodka.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 42 godziny, z tym że:
• w miesiącu: styczniu, kwietniu, maju - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym, czerwcu – po 4 godziny w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: marcu – 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2520,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 240 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 35 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7869,60 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 240 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 35 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7869,60 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 240 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 35 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7869,60 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z języka niemieckiego na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 42 godziny, z tym że:
• w miesiącu: styczniu, kwietniu, maju - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym, czerwcu – po 4 godziny w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: marcu – 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2856,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z matematyki na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 42 godziny, z tym że:
• w miesiącu: styczniu, kwietniu, maju - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym, czerwcu – po 4 godziny w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: marcu – 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2730,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z zajęć plastycznych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia z zajęć plastycznych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 42 godziny, z tym że:
• w miesiącu: styczniu, kwietniu, maju - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym, czerwcu – po 4 godziny w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: marcu – 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2688,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 42 godziny, z tym że:
• w miesiącu: styczniu, kwietniu, maju - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym, czerwcu – po 4 godziny w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: marcu – 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2730,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z socjoterapii na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu socjoterapii stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 42 godziny, z tym że:
• w miesiącu: styczniu, kwietniu, maju - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym, czerwcu – po 4 godziny w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: marcu – 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2940,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 250 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 50 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8197,50 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 250 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 50 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8197,50 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 250 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 50 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8197,50 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z języka angielskiego na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 46 godzin, z tym że:
• w miesiącach: styczniu, kwietniu, maju, czerwcu – po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym - 4 godziny,
• w miesiącu: marcu - 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2760,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z matematyki na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 46 godzin, z tym że:
• w miesiącach: styczniu, kwietniu, maju, czerwcu – po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym - 4 godziny,
• w miesiącu: marcu - 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2990,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z zajęć plastycznych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia z zajęć plastycznych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 46 godzin, z tym że:
• w miesiącach: styczniu, kwietniu, maju, czerwcu – po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym - 4 godziny,
• w miesiącu: marcu - 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2944,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.
2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 46 godzin, z tym że:
• w miesiącach: styczniu, kwietniu, maju, czerwcu – po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu: lutym - 4 godziny,
• w miesiącu: marcu - 10 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2990,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowania na zadanie czwarte zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, bowiem w zadaniu tym złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona.
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną na zadanie czwarte na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta ta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.
Podejmując decyzję o odrzuceniu oferty złożonej na to zadanie Zamawiający miał na uwadze art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym w postępowaniu o udzielnie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta złożona na zadanie czwarte nie została opatrzona wymaganym podpisem. Złożony przez Wykonawcę w momencie przekazywania oferty podpis zaufany potwierdzał tylko złożenie oferty i jej wysłanie. Podpisem tym Wykonawca opatrzył tylko sam formularz wygenerowany przez System, a nie ofertę i załączniki do oferty.
Należy również zwrócić uwagę, że brak zachowania właściwej formy oferty, która określona została pod rygorem nieważności w Pzp, skutkować musi odrzuceniem oferty. Przepis art. 63 Pzp ustanawia dla postępowań o wartościach mniejszych niż progi unijne formę elektroniczną dla oferty lub postać elektroniczną oferty opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zatem złożenie oferty nieopatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym wywołać musi skutek w postaci odrzucenia takiej oferty.
Z uwagi na powyższe uzasadnione było odrzucenie ofert złożonej na zadanie czwarte na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp z uwagi na jej niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Oferta ta jest nieważna, ponieważ nie została złożona w formie elektronicznej (t.j. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dodać także należy, że oferta jest dokumentem, który nie może być sanowany na podstawie art. 128 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowania na zadanie siódme zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, bowiem w zadaniu tym złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona.
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną na zadanie siódme na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta ta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.
Podejmując decyzję o odrzuceniu oferty złożonej na to zadanie Zamawiający miał na uwadze art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym w postępowaniu o udzielnie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta złożona na zadanie siódme nie została opatrzona wymaganym podpisem. Złożony przez Wykonawcę w momencie przekazywania oferty podpis zaufany potwierdzał tylko złożenie oferty i jej wysłanie. Podpisem tym Wykonawca opatrzył tylko sam formularz wygenerowany przez System, a nie ofertę i załączniki do oferty.
Należy również zwrócić uwagę, że brak zachowania właściwej formy oferty, która określona została pod rygorem nieważności w Pzp, skutkować musi odrzuceniem oferty. Przepis art. 63 Pzp ustanawia dla postępowań o wartościach mniejszych niż progi unijne formę elektroniczną dla oferty lub postać elektroniczną oferty opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zatem złożenie oferty nieopatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym wywołać musi skutek w postaci odrzucenia takiej oferty.
Z uwagi na powyższe uzasadnione było odrzucenie ofert złożonej na zadanie siódme na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp z uwagi na jej niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Oferta ta jest nieważna, ponieważ nie została złożona w formie elektronicznej (t.j. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dodać także należy, że oferta jest dokumentem, który nie może być sanowany na podstawie art. 128 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genowefa Kalitka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461664872

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Kozłowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000000

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na zadanie siedemnaste zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, bowiem na zadanie to nie została złożona żadna oferta.
W zadaniu siedemnastym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich (spr. ZP-2401-4/21) nie została złożona żadna oferta, bowiem pliku o nazwie:
„zal._nr_2_-_for._ofertowo-cenowy_16-12-2021_22.43.08.docx_podpisany_25-12-2021_15.13.33.txt” złożonego przez Wykonawcę z wykorzystaniem platformy SmartPZP (zwanej dalej „Systemem”) nie udało się otworzyć ogólnie dostępnymi narzędziami.
Zamawiający z uwagi na powyższe nie mógł odczytać treści złożonego dokumentu, a możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem sine qua non złożenia takiego oświadczenia. Zgodnie bowiem z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego do złożenia innej osobie oświadczenia woli w postaci elektronicznej dochodzi wtedy, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. Należy przy tym dodać, że nie jest dopuszczalne, po upływie terminu składania ofert, uzupełnienie pliku zawierającego ofertę.
Zamawiający informację o braku możliwości otworzenia pliku z formularzem ofertowo-cenowym zamieścił w informacji z otwarcia ofert.
Jedynym możliwym do odczytania dokumentem złożonym przez Wykonawcę na zadanie siedemnaste był formularz wygenerowany przez System, który nie jest ofertą. Zgodnie z bowiem z zapisami rozdz. XII pkt 12 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ): „Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowo-cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym formularzu oferty wypełnianym przez Wykonawcę w Systemie podczas składania oferty, a treścią Formularza ofertowo-cenowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ i załączonego do oferty, za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza ofertowo-cenowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją.”
Z powyższego wynika, że ofertą jest wypełniony i prawidłowo podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 2 do SWZ.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający uznał, że Wykonawca ubiegający się o udzielnie zamówienia na zadnie siedemnaste w postępowaniu na świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich nie złożył oferty na to zadanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowania na zadanie osiemnaste zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, bowiem w zadaniu tym złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona.
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną na zadanie osiemnaste na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta ta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.
Podejmując decyzję o odrzuceniu oferty złożonej na to zadanie Zamawiający miał na uwadze art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym w postępowaniu o udzielnie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta złożona na zadanie osiemnaste nie została opatrzona wymaganym podpisem. Złożony przez Wykonawcę w momencie przekazywania oferty podpis zaufany potwierdzał tylko złożenie oferty i jej wysłanie. Podpisem tym Wykonawca opatrzył tylko sam formularz wygenerowany przez System, a nie ofertę i załączniki do oferty.
Należy również zwrócić uwagę, że brak zachowania właściwej formy oferty, która określona została pod rygorem nieważności w Pzp, skutkować musi odrzuceniem oferty. Przepis art. 63 Pzp ustanawia dla postępowań o wartościach mniejszych niż progi unijne formę elektroniczną dla oferty lub postać elektroniczną oferty opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zatem złożenie oferty nieopatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym wywołać musi skutek w postaci odrzucenia takiej oferty.
Z uwagi na powyższe uzasadnione było odrzucenie ofert złożonej na zadanie osiemnaste na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp z uwagi na jej niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Oferta ta jest nieważna, ponieważ nie została złożona w formie elektronicznej (t.j. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dodać także należy, że oferta jest dokumentem, który nie może być sanowany na podstawie art. 128 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4002,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4002,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4002,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji - Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651260491

7.3.3) Ulica: ul. Okulickiego16/26

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4002,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowania na zadanie dwudzieste zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, bowiem w zadaniu tym złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona.
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną na zadanie dwudzieste na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta ta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.
Podejmując decyzję o odrzuceniu oferty złożonej na to zadanie Zamawiający miał na uwadze art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym w postępowaniu o udzielnie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta złożona na zadanie dwudzieste nie została opatrzona wymaganym podpisem. Złożony przez Wykonawcę w momencie przekazywania oferty podpis zaufany potwierdzał tylko złożenie oferty i jej wysłanie. Podpisem tym Wykonawca opatrzył tylko sam formularz wygenerowany przez System, a nie ofertę i załączniki do oferty.
Należy również zwrócić uwagę, że brak zachowania właściwej formy oferty, która określona została pod rygorem nieważności w Pzp, skutkować musi odrzuceniem oferty. Przepis art. 63 Pzp ustanawia dla postępowań o wartościach mniejszych niż progi unijne formę elektroniczną dla oferty lub postać elektroniczną oferty opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zatem złożenie oferty nieopatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym wywołać musi skutek w postaci odrzucenia takiej oferty.
Z uwagi na powyższe uzasadnione było odrzucenie oferty złożonej na zadanie dwudzieste na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp z uwagi na jej niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Oferta ta jest nieważna, ponieważ nie została złożona w formie elektronicznej (t.j. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dodać także należy, że oferta jest dokumentem, który nie może być sanowany na podstawie art. 128 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3312,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3312,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3312,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Łukasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122364698

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3312,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej nie podał nr NIP i dlatego w miejscu, w którym powinien zostać wpisany ten numer wpisano "000000000"

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.