Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00088064/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00128075/01 - Wynik z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z montażem telebimu na Stadionie Piłkarskim w Kielcach przy
ul. Ściegiennego 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260762197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żytnia 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-018
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 367 67 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z montażem telebimu na Stadionie Piłkarskim w Kielcach przy
ul. Ściegiennego 8
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b48049-5ad7-4c6f-9c12-49192ddf0200
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018476/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z montażem telebimu na Stadionie Piłkarskim w Kielcach przy ul. Ściegiennego 8
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir.kielce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir.kielce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir.kielce
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania
z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XVII – PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XVII – PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: N.ZP.II DU.2.26.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
1) dostawa oraz montaż fabrycznie nowego telebimu dostosowanego do pracy na zewnątrz odpowiednim poziomie zabezpieczeń IP), wyprodukowanego nie później niż w 2024 roku wraz z konstrukcją nośną i ogrodzeniem zabezpieczającym przed dostępem osób niepowołanych oraz wykonaniem nowej instalacji teletechnicznej ok. 200 m umożliwiającej wyświetlanie obrazu i sterowanie telebimem z pomieszczenia reżyserki Stadionu wraz z konfiguracją systemu;
2) demontaż obecnie zamontowanego telebimu wraz z konstrukcją nośną i ogrodzeniem oraz przeniesienie go w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przy jednoczesnym zmniejszeniu powierzchni o 10 sztuk kabinetów o wymiarach 1,02 x1,02 m, poprzez wymontowanie uszkodzonych modułów, zastąpienie ich działającymi modułami (z kabinetów zdemontowanych) przy zachowaniu proporcji wyświetlania i wielkości istniejącej konstrukcji nośnej oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej ok. 40 m (z najbliższej rozdzielni elektrycznej) i instalacji teletechnicznej ok. 80 m umożliwiającej wyświetlanie obrazu i sterowanie telebimem z pomieszczenia reżyserki Stadionu wraz z konfiguracją systemu. Pozostała powierzchnia na konstrukcji, po zdemontowaniu 10 kabinetów (1 rząd boczny i 1 dolny) uzupełniona trwałą czarną pleksą w kolorze istniejącego ekranu z ewentualnym nadrukiem określonym przez Zamawiającego;
3) dostawa i montaż kamery PTZ na konstrukcji stalowej w rejonie reżyserki Stadionu z widokiem na przeciwległą stronę boiska wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji ok. 50 m,
4) wykonanie instalacji gniazda SDI dla utworzenia studia klubowego oddalonego od reżyserki o ok. 100 m,
5) dostawa, montaż i instalacja jednostki centralnej, kontrolera obsługującego nowy telebim, monitorów do obsługi min. 2 szt. wraz z konfiguracją całego systemu obsługującego obydwa telebimy, kamerę PTZ i gniazdo SDI.
Obydwa telebimy (nowo zamontowany i istniejący przeniesiony w nową lokalizację) mają być podłączone do jednego systemu zarządzania wyświetlanymi treściami, w szczególności oprogramowanie zarządzania treścią musi mieć tzw. "oprogramowanie piłkarskie".
4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert jest:
Kryterium I Cena oferty waga kryterium = 60 pkt.
Kryterium II Termin realizacji waga kryterium = 10 pkt.
Kryterium III Okres gwarancji waga kryterium = 30 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł.
2.2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich 3 lat od daty złożenia ofert (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - licząc wstecz od dnia terminu składania ofert ) wykonał lub wykonuje należycie min. 1 zamówienie z które polegało na dostawie tożsamej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszej niż: 400 000,00 brutto.
b) Warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych:
Wykonawca musi wykazać, że, że dysponuje co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
400 000,00 zł
1.2. wykazu dostaw wykonanych - zgodnie z wymaganiami a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
- załącznik nr 9 do SWZ
1.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowanie tymi osobami – załącznik nr 10 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, pod rygorem nieważności. Wzór Formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, na cały przedmiot zamówienia. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone. Oferty składa się w jednym egzemplarzu.
4. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku poleganiu na zdolnościach podmiotów trzecich Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Wymagana forma:
Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ (Wykonawca) oraz Załącznik nr 2a (podmiot udostępniający zasoby).
b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego –
Wymagana forma:
Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2b do SWZ.
c) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków w postępowaniu oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku polegania na zdolnościach podmiotu trzeciego.
Wymagana forma:
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ (Wykonawca) oraz Załącznik nr 3a (podmiot udostępniający zasoby).
Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
d) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp –
w przypadku polegania na zdolnościach któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenia zamówienia należy podać dane poszczególnych Wykonawców z zaznaczeniem ich roli oraz zakresu wykonywanych usług zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
Wymagana forma:
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną
w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6
e) Formularz cenowy – Załącznik nr 7
f) Formularz asortymentowy – Załącznik nr 8
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają w Załączniku nr 6 które usługi/dostawy (adekwatnie do przedmiotu zamówienia) wykonają poszczególni wykonawcy .
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy - zał. nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir.kielce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-11 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-12
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Zalesie i Bobrzańskiej w Kielcach
- Świadczenie usług transportowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Remont dachu niskiego budynku Filharmonii Świętokrzyskiej w Kielcach
- Świadczenie usług stałego dosyłu i rozpowszechniania programu radiowego Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji z Dobromierza
- Modernizacja lokali mieszkalnych
- Opracowanie graficzne, druk i sukcesywne dostarczanie materiałów poligraficznych na potrzeby Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Gminy Pilzno w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO
- Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu TIK w ramach projektu pt. "Wyrównujemy szanse uczniów z obszaru gminy Zadzim",
- Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych na potrzeby drugiego etapu wystawy stałej pn. "W drodze"
- Zakup sprzętów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Gmina Białośliwie stawia na edukację włączającą"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Złotowskiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.