eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup wraz z montażem telebimu na Stadionie Piłkarskim w Kielcach przy ul. Ściegiennego 8



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z montażem telebimu na Stadionie Piłkarskim w Kielcach przy
ul. Ściegiennego 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260762197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żytnia 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-018

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 367 67 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir.kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z montażem telebimu na Stadionie Piłkarskim w Kielcach przy
ul. Ściegiennego 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b48049-5ad7-4c6f-9c12-49192ddf0200

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018476/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z montażem telebimu na Stadionie Piłkarskim w Kielcach przy ul. Ściegiennego 8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: N.ZP.II DU.2.26.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :

1) dostawa oraz montaż fabrycznie nowego telebimu dostosowanego do pracy na zewnątrz odpowiednim poziomie zabezpieczeń IP), wyprodukowanego nie później niż w 2024 roku wraz z konstrukcją nośną i ogrodzeniem zabezpieczającym przed dostępem osób niepowołanych oraz wykonaniem nowej instalacji teletechnicznej ok. 200 m umożliwiającej wyświetlanie obrazu i sterowanie telebimem z pomieszczenia reżyserki Stadionu wraz z konfiguracją systemu;
2) demontaż obecnie zamontowanego telebimu wraz z konstrukcją nośną i ogrodzeniem oraz przeniesienie go w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przy jednoczesnym zmniejszeniu powierzchni o 10 sztuk kabinetów o wymiarach 1,02 x1,02 m, poprzez wymontowanie uszkodzonych modułów, zastąpienie ich działającymi modułami (z kabinetów zdemontowanych) przy zachowaniu proporcji wyświetlania i wielkości istniejącej konstrukcji nośnej oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej ok. 40 m (z najbliższej rozdzielni elektrycznej) i instalacji teletechnicznej ok. 80 m umożliwiającej wyświetlanie obrazu i sterowanie telebimem z pomieszczenia reżyserki Stadionu wraz z konfiguracją systemu. Pozostała powierzchnia na konstrukcji, po zdemontowaniu 10 kabinetów (1 rząd boczny i 1 dolny) uzupełniona trwałą czarną pleksą w kolorze istniejącego ekranu z ewentualnym nadrukiem określonym przez Zamawiającego;
3) dostawa i montaż kamery PTZ na konstrukcji stalowej w rejonie reżyserki Stadionu z widokiem na przeciwległą stronę boiska wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji ok. 50 m,
4) wykonanie instalacji gniazda SDI dla utworzenia studia klubowego oddalonego od reżyserki o ok. 100 m,
5) dostawa, montaż i instalacja jednostki centralnej, kontrolera obsługującego nowy telebim, monitorów do obsługi min. 2 szt. wraz z konfiguracją całego systemu obsługującego obydwa telebimy, kamerę PTZ i gniazdo SDI.

Obydwa telebimy (nowo zamontowany i istniejący przeniesiony w nową lokalizację) mają być podłączone do jednego systemu zarządzania wyświetlanymi treściami, w szczególności oprogramowanie zarządzania treścią musi mieć tzw. "oprogramowanie piłkarskie".

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497412,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537624,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497412,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UP LED Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361811635

7.3.3) Ulica: ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 6

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497412,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-03 do 2025-04-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.