eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole"Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004502804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 36

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-071

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4005965

1.5.8.) Numer faksu: 77 4005952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@mopr.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Platforma Zakupowa Logintrade: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2832e376-8589-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001200/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi ochrony osób i mienia dla jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045938/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RAG.271.1.2022.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu oraz usługi konwojowania wartości pieniężnych. Szczegółowe warunki sprawowania ochrony reguluje ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2021.1995 ze zm.).



Usługa realizowana będzie w 3 obiektach:

OBIEKT 1
1. Ochrona fizyczna lokalu biurowego - siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu przy
ul. Armii Krajowej 36: ochrona kasy, konwojowanie wartości pieniężnych z banku na terenie miasta Opola do ochranianego obiektu i ochronę kasjera oraz ochrona mienia i pracowników.
OBIEKT 2
1. Ochrona fizyczna obiektu – budynku ( 4 kondygnacyjnego) mieszkalnego ( max. 145 mieszkańców) z lokalami biurowymi: budynku, pracowników i mieszkańców Ośrodka Readaptacji Społecznej „SZANSA” przy ul. Małopolskiej 20A w Opolu ( ORS SZANSA).
OBIEKT 3
1. Ochrona fizyczna obiektu – budynku Centrum Aktywizacji Społecznej przy ul. Krakowskiej 32 w Opolu
( CAS) jest budynkiem użytkowanym przez kilka podmiotów:
- podziemny garaż – dostępny osobom upoważnionym,
- parter: ogólnodostępny hol z punktem informacyjnym – portiernią,
- I piętro: biura i sale szkoleniowe zajmowane przez pracowników Zamawiającego oraz sala konferencyjna (klubowa) wynajmowana przez organizacje z zewnątrz,
- II piętro: biura (6 pomieszczeń) wynajmowane przez podmioty ekonomii społecznej w oparciu o umowy
najmu zawarte z Wydziałem Lokalowym Urzędu Miasta Opola oraz 2 sale konferencyjne wynajmowane
przez organizacje z zewnątrz,
- III piętro: mieszkania chronione i interwencyjne (7 mieszkań) przydzielane decyzją Zamawiającego.
Zlokalizowana na parterze budynku kawiarnia nie jest objęta zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542861,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542861,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542861,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób, Mienia i Konwojowania „PULS” Sp. J. Ryszard Szpon, Ryszard Słupianek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: UNITREZ OCHRONA OP Sp. z o.o., Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531601369

7.3.3) Ulica: Reymonta 37/6

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-072

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542861,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.