eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSzkolenie z zakresu kontroli jakości DPT i Prepress



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084701 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie z zakresu kontroli jakości DPT i Prepress

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie z zakresu kontroli jakości DPT i Prepress

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb8f1a01-a418-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039346/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W przedmiotowym postępowaniu spełniono wszystkie przesłanki dla zastosowania zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przepisy art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Uprzednio prowadzone postępowanie odbyło się w trybie podstawowym pod nazwą " WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI nr postępowania KBZ.261.8.2021 – ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00023924/01 z dnia 26.03.2021 r.
2. W postępowaniu w zakresie części 2– Szkolenie z zakresu kontroli jakości DPT i Prepress, nie złożono żadnej oferty, w związku z czym w dniu 07.04.2021r. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty.
3. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8a26c731-8e35-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9660 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie Kontrola jakości w DTP i Prepress, zasady poprawnego przygotowania do druku i podstawy zarządzania kolorem.


Opis szkolenia
Szkolenie prowadzone online powinno być ukierunkowane na opracowanie składu publikacji, odpowiadając na pytanie: jak przygotować pliki i teksty aby zamknąć je w dokumencie gotowym do wydruku lub naświetlenia z uwzględnieniem wymogów procesu produkcyjnego. Celem ma być optymalizacja pracy i rozwiązywanie problemów wynikających z ograniczeń występujących w programach, urządzeniach i materiałach drukarskich. W efekcie szkolenia uczestnik powinien wiedzieć jak poprawnie przygotować, sprawdzić lub poprawić materiały do druku.
Główne pojęcia:
• Zasady przygotowania publikacji do druku
• Operowanie grafikami zapisanymi w różnych formatach
• Stosowanie folii uszlachetniających hot i cold stamping
• Tworzenie masek dla lakierów punktowych
• Przygotowanie wykrojników
• Korzystanie z automatyzacji i rozszerzeń programów
• Raster - zasady stosowania
• Tworzenie plików Postscript
• Tworzenie plików PDF i PDF/X
• Sprawdzanie poprawności przygotowanych lub otrzymanych plików PDF

Szczegóły szkolenia określone zostały w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jacek Chojnowski - IT MEDIA spółka cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Perzanowski - IT MEDIA spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242365558

7.3.3) Ulica: Pancera 6 lok. 36

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-187

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.