Og³oszenie z dnia 2021-06-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00131364/01 - Wynik z dnia 2021-07-29
Og³oszenie nr 2021/BZP 00088850 z dnia 2021-06-21 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy artyku³ów higienicznych i toaletowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815375965
1.5.8.) Numer faksu: 815375965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umcs.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artyku³ów higienicznych i toaletowych.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7273a929-d26e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00088850
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzp.umcs.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z pkt 7 SWZ dostêpnej pod adresem https://pzp.umcs.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 SWZ dostêpnej pod adresem https://pzp.umcs.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 SWZ dostêpnej pod adresem https://pzp.umcs.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 SWZ dostêpnej pod adresem https://pzp.umcs.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/89-2021/DZP-p
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± dostawy papieru toaletowego, rêczników papierowych, dozowników myd³a w p³ynie, podajników papieru oraz myd³a do dozowników - dla UMCS.
W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy podaje minimalne parametry, jakie powinien spe³niaæ przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia posiada³ gwarancjê na okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy z wy³±czeniem tych pozycji opisu przedmiotu zamówienia, dla których producent zastrzeg³ inny termin gwarancji.
Przedmiot zamówienia bêdzie dostarczany partiami (w formie zamówieñ jednostkowych) w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcê w formularzu oferty, w oparciu o wymagania Zamawiaj±cego, licz±c od dnia zamówienia przekazanego Wykonawcy (faxem, e-mailem). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711900-6 - Myd³o
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety
39514400-2 - Automatyczne zasobniki na rêczniki papierowe
39831700-3 - Automatyczne dozowniki myd³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje skorzystanie z prawa opcji w niniejszym postêpowaniu zgodnie z art. 441 ust 1 ustawy,1) Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na ewentualnym zwiêkszeniu dostawy maksymalnie o 20% dla ka¿dej z pozycji opisu przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
3) Zamawiaj±cy okre¶la warunki realizacji prawa opcji, zgodnie z poni¿szym:
a) Zamawiaj±cy bêdzie móg³ skorzystaæ z prawa opcji, w czasie nie przekraczaj±cym okresu, na który zosta³a zawarta umowa;
b) prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
c) ceny jednostkowe bêd± takie same , jak okre¶lona w ofercie Wykonawcy;
d) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryterium oraz sposobu oceny ofert, okre¶lony zosta³ w pkt 13 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: minimalna warto¶æ zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony formularz oferty (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. W przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza, z³o¿ona oferta musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci wzoru formularza oferty.2) Wype³niony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia /Opis oferowanego asortymentu (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) zgodny ze wzorem formularza, stanowi±cym za³±cznik do SWZ (w przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza, z³o¿ona dokument musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci formularza);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±:1) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oddzielnie.
2) Formularz oferty sk³adany jest przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3) Poza o¶wiadczeniem i dokumentem wymienionym w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres przewidywanych zmian umowy opisany zosta³a w par. 9 projektowanych postanowieñ umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-02 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ elektronicznie za po¶rednictwem Platformy, pod adresem: https://pzp.umcs.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-31
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Uzasadnienie zastosowania kryterium 80 % ceny jako kryterium oceny ofert:Zamawiaj±cy na podstawie art. 246 ust 2 ustawy, okre¶la wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia.
Jednoznaczne i wskazuj±ce oczekiwany przez Zamawiaj±cego poziom wymagañ jako¶ciowych oraz cech u¿ytkowych i minimalnych parametrów technicznych, dotycz±cych asortymentu sk³adaj±cego siê na przedmiot zamówienia, okre¶la Za³±cznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego asortymentu
2021-06-21 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zas³on przeciw¶nie¿nych
- Us³uga polegaj±ca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa ga¶nic i ¶rodka ga¶niczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artyku³ów higienicznych, worków na ¶mieci oraz ¶cierek na potrzeby UM Lublin
- Us³uga zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Ba³tyckie dla emerytów i rencistów, by³ych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy S³owian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA MATERIA£ÓW NIEZBÊDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZÊ¦Æ 1 - MATERIA£Y NA WARSZTATY KOSMETY.
- Dostawa artyku³ów higienicznych, worków na ¶mieci oraz ¶cierek na potrzeby UM Lublin
- Sukcesywne dostawy ¶rodków do utrzymania czysto¶ci i higieny dla jednostek organizacyjnych WUM
- 19/25 - Dostawa ¶rodków czysto¶ci i artyku³ów przemys³owych
- Sukcesywna dostawa artyku³ów higienicznych na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutos³awskiego w 2025 r.
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci
wiêcej: Myd³o »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.