Og³oszenie z dnia 2021-07-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00088850/01 - Og³oszenie z dnia 2021-06-21
Og³oszenie nr 2021/BZP 00131364 z dnia 2021-07-29 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artyku³ów higienicznych i toaletowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815375965
1.5.8.) Numer faksu: 815375965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umcs.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://pzp.umcs.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artyku³ów higienicznych i toaletowych.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7273a929-d26e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00131364
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00088850/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/89-2021/DZP-p
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 138211,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± dostawy papieru toaletowego, rêczników papierowych, dozowników myd³a w p³ynie, podajników papieru oraz myd³a do dozowników - dla UMCS.
W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy podaje minimalne parametry, jakie powinien spe³niaæ przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia posiada³ gwarancjê na okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy z wy³±czeniem tych pozycji opisu przedmiotu zamówienia, dla których producent zastrzeg³ inny termin gwarancji.
Przedmiot zamówienia bêdzie dostarczany partiami (w formie zamówieñ jednostkowych) w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcê w formularzu oferty, w oparciu o wymagania Zamawiaj±cego, licz±c od dnia zamówienia przekazanego Wykonawcy (faxem, e-mailem). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711900-6 - Myd³o
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety
39514400-2 - Automatyczne zasobniki na rêczniki papierowe
39831700-3 - Automatyczne dozowniki myd³a
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 170389,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 201005,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170389,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asili Sp z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133103300
7.3.3) Ulica: ul. Smugi 68 G
7.3.4) Miejscowo¶æ: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 170389,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
2021-07-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zas³on przeciw¶nie¿nych
- Us³uga polegaj±ca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa ga¶nic i ¶rodka ga¶niczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artyku³ów higienicznych, worków na ¶mieci oraz ¶cierek na potrzeby UM Lublin
- Us³uga zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Ba³tyckie dla emerytów i rencistów, by³ych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy S³owian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA MATERIA£ÓW NIEZBÊDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZÊ¦Æ 1 - MATERIA£Y NA WARSZTATY KOSMETY.
- Dostawa artyku³ów higienicznych, worków na ¶mieci oraz ¶cierek na potrzeby UM Lublin
- Sukcesywne dostawy ¶rodków do utrzymania czysto¶ci i higieny dla jednostek organizacyjnych WUM
- 19/25 - Dostawa ¶rodków czysto¶ci i artyku³ów przemys³owych
- Sukcesywna dostawa artyku³ów higienicznych na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutos³awskiego w 2025 r.
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci
wiêcej: Myd³o »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.