Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526884/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węzłów obliczeniowych służących do celów rozbudowy infrastruktury klastra obliczeniowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT GEOFIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Janusza 64
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-452
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@igf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igf.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.igf.edu.pl/zp-21-22.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowo-badawcza w zakresie nauk geofizycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa węzłów obliczeniowych służących do celów rozbudowy infrastruktury klastra obliczeniowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10c6a6fd-876e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526884
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/21/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 61222,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa węzłów obliczeniowych służących do celów rozbudowy infrastruktury klastra obliczeniowego. Zaoferowane węzły obliczeniowe muszą być jednakowe, fabrycznie nowe lub używane odnowione tzw. “Refubrished”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia:
Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
ul. Księcia Janusza 64
01 – 452 Warszawa
4. Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać ww. sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne dokumenty w języku polskim i/lub języku angielskim, wg wyboru Wykonawcy takie jak instrukcja obsługi, gwarancja oraz dokumenty potwierdzające udzielenie licencji niewyłącznej (jeżeli dotyczy), nieograniczonej w czasie na oprogramowanie zainstalowane na dostarczonym sprzęcie i certyfikaty oraz wszystkie płyty z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu (jeżeli dotyczy).
5. Dostarczone węzły obliczeniowe muszą być zgodne z wymaganiami zawartymi w przepisach związanych z oznakowaniem CE, w tym w szczególności z unijną dyrektywą RoHS (Restriction of Hazardous Substances), warunkującą użycie i ilość niektórych substancji niebezpiecznych w sprzęcie elektrycznym oraz elektronicznym. Nowa dyrektywa (ROHS 2011/65/UE), przyjęta przez Parlament Europejski 8 czerwca 2011 r., weszła w życie z dniem 3 stycznia 2013 r. (w Polsce od 8 maja 2013 r., zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2017 r., poz. 7)) i zastąpiła starą dyrektywę RoHS z 27 stycznia 2003 r. (ROHS 2002/95/EC). Zgodnie z ww. dokumentami nowy sprzęt elektroniczny wprowadzany na terenie UE oraz EFTA musi mieć ograniczoną zawartość materiałów szkodliwych: ołowiu, rtęci, kadmu, sześciowartościowego chromu, polibromowanych bifenyli (PBB) i polibromowanych eterów fenylowych (PBDE). Maksymalne dopuszczalne stężenie wagowe w substancji jednorodnej dla ołowiu, rtęci, sześciowartościowego chromu, PBB oraz PBDE wynosi 0,1%, natomiast dla kadmu stężenie to wynosi 0,01%. Od dyrektywy ROHS istnieją wyjątki związane z przypadkami, gdy nie istnieje możliwość zastąpienia wspomnianego w niej związku, pierwiastka lub gdy zmiana jego ilości poniżej wymaganego poziomu wiązałaby się ze utratą pożądanych własności fizycznych bądź fizykochemicznych, a także wyjątki, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 maja 2013 r., o którym mowa powyżej.
6. Sprzęt wchodzący w zakres dostawy musi być:
a) fabrycznie nowy lub używany odnowiony tzw. “Refubrished”, wolny od wad, nie obciążony prawami osób trzecich;
b) kompletny, aby do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie był konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów;
c) pozbawiony wszelkiego rodzaju zabezpieczeń, które po upływie okresu gwarancji utrudniałyby dostęp do urządzenia i jego serwisowanie pracownikom Zamawiającego lub innemu wykonawcy usług serwisowych;
d) objęty co najmniej 24-miesięcznym okresem gwarancji liczonym od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, na zasadach i zgodnie z wymogami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ;
e) dostarczony Zamawiającemu w bezzwrotnym opakowaniu producenta zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu.
7. Pozostałe wymagania związane z realizacją zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115866,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS DEVELOPMENT Marcin Świć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252338008
7.3.3) Ulica: Cybernetyki 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość zamówienia gwarantowanego: 43800,00 PLN brutto, wartość opcji: 21900,00 PLN brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa dwóch serwerów do Urzędu Gminy Choczewie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do obsługi POZ SP ZOZ w Szczebrzeszynie
- Modernizacja Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach
- Dostawa zestawów terminali komputerowych oraz serwera sesji terminalowych wraz z oprogramowaniem/99_2024/
- Dostawa urządzeń serwerowych oraz sieciowych wraz z wdrożeniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: Systemy i serwery informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.