Ogłoszenie z dnia 2023-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydawanie posiłków uczniom w placówkach oświatowych w Świdniku w I półroczu 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŚWIDNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004164916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleja Lotników Polskich 5
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814686900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@poczta.e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cus.e-swidnik.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydawanie posiłków uczniom w placówkach oświatowych w Świdniku w I półroczu 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3f0565d-9729-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040632/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie i wydawanie posiłków uczniom w placówkach oświatowych w Świdniku w I półroczu 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawową przesłanką zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest fakt, iż usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W Szkołach Podstawowych nr 4, nr 5 i nr 7 w Świdniku wykonawca (podmiot prywatny) jest związany umowami cywilnoprawnymi z Dyrektorami w/w placówek na najem pomieszczeń pod prowadzenie stołówek, w związku z czym CUS w Świdniku nie ma możliwości przeprowadzenia innego, konkurencyjnego trybu celem wyłonienia i wprowadzenia dodatkowego wykonawcy. Ponadto, biorąc pod uwagę art. 100 ustawy o pomocy społecznej, który mówi, iż w postępowaniu w sprawie świadczeń z pomocy społecznej należy kierować się przede wszystkim dobrem osób korzystających z pomocy społecznej i ochroną ich dóbr, niewskazane byłoby wprowadzenie innego wykonawcy dostarczającego posiłki, ponieważ mogłoby to prowadzić do podziału, stygmatyzacji, a w konsekwencji do dyskryminacji tych uczniów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.V.A.2610.4.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 132461,91 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35566,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i wydawania obiadów uczniom uczęszczającym do Szkoły Podstawowej nr 4 w Świdniku, Przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 4 w Świdniku, Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku, Przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku oraz do Szkoły Podstawowej nr 7 w Świdniku, uprawnionym do otrzymania obiadu w ramach rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu na lata 2019-2023”, w okresie od 01.02.2023r. do 30.06.2023r. Posiłki powinny być przygotowane i wydawane na zasadach dotyczących ogółu dzieci uczęszczających do w/w placówek, zgodnie z warunkami określonymi w posiadanych przez Wykonawcę umowach na najem stołówek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO WYROBY GARMAŻERYJNE S.C. Joanna Jesionek, Alfreda Jesionek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123147282
7.3.3) Ulica: Dominów 83
7.3.4) Miejscowość: Mełgiew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DUO" WYROBY GARMAŻERYJNE S.C. JOANNA JESIONEK, ALFREDA JESIONEK
jakie przetargi wygrała firma
"DUO" WYROBY GARMAŻERYJNE S.C. JOANNA JESIONEK, ALFREDA JESIONEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38412 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w Świdniku należących do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianę fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim"
więcej: przetargi w Świdniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.