Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00040530/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności dla potrzeb Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu w 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 24 W BYTOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271068670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okulickiego 12B
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 327875158
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole24@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm24bytom.dlaprzedszkoli.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c9e8ce-9640-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności dla potrzeb Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu w 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c9e8ce-9640-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00500062/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PM24.ZP.261.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134350,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczane pieczywo nie może być wypiekane z ciasta mrożonego. Nie może być również mrożone ani rozmrażane po upieczeniu. Powinno być świeże , wypieczone nie wcześniej nić 6 godzin przed dostawą do Zamawiającego . Powinno być chrupkie, nie gumiaste, nie przypalone, wyprodukowane z najwyższej jakości składników.4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 13344,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nabiał i produkty mleczarskie powinny być świeże, po otwarciu produktu powinny mieć dobry smak, sery nie zbrylone ,jogurty gęste. Termin do spożycia nie może być krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów : twarogi, kefir, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla produktów : masło, śmietana, sery, serki, jogurty , drożdże.4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 47663,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso najlepszej jakości, świeże, nie rozmrażane, jędrne, pochodzące z produkcji krajowej, czyste, suche, o świeżym zapachu i barwie. Mięso wieprzowe powinno być jednolitego koloru, bez przebarwień, kolor od różowego do czerwonego, przekrojone mięso - jego konsystencja i zapach mają świadczyć o jego świeżości . Wędliny powinny być pakowane w atmosferze próżniowej. Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy dla Zamawiającego - dla wędlin, natomiast dla mięs 5 dni .4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 25161,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wszystkie artykuły muszą być oznakowane etykietą, na której będą widoczne: nazwa artykułu, nazwa producenta, skład produktu, alergeny, termin przydatności do spożycia. Długoterminowe produktu winny posiadać datę ważności do spożycia min 6m-cy od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty sypkie powinny suche, I klasy, opakowania bez uszkodzeń . Makarony powinny być wyprodukowane z najwyższej jakości mąki durum , makaron który po ugotowaniu nie skleja się .4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 23901,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożone owoce i warzywa najlepszej jakości, I klasy, o ksztacie i barwie charakterystycznej dla danego produktu, sypkie nie zbrylone. Wygląd ich nie może świadczyć o wcześniejszym rozmrożeniu i ponownym zamrożeniu. Mrożonki muszą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 7250,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby powinny być najwyższej jakości, pierwszego gatunku. Mrożone ryby - pojedyncze filety powinny być rozdzielone folią , nie mogą nosić oznak rozmrożenia i ponownego zamrożenia. Ryby mrożone muszą być tak twarde aby zgięcie ich było niemożliwe. Końcówki i brzegi filetów nie mogą mieć widocznego wysuszenia, nienaturalnego przebarwienia i nieświeżego wyglądu. Makrela wędzona powinna być hermetycznie zamknięta. Termin przydatności do spożycia ryby mrożonej nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy towaru do Zamawiającego. Termin przydatności makreli wędzonej nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy do Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 13385 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z klasą I A, jaja świeże,czyste, skorupki jaj oraz opakawanie w jakim są pakowane - nie uszkodzone. Jaja muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu produkcyjnego, termin spożycia w dniu dostawy do Zamawiającego nie krótszy niż 21 dni. Towar musi spełniać normy techniczne i jakościowe jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 3645,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10286,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10286,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10286,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: " Słowik " Adam Wiśniowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690019854
7.3.3) Ulica: Ks. Koziełka 60
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "SŁOWIK" ADAM WIŚNIOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "SŁOWIK" ADAM WIŚNIOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10286,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31388,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42359,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31388,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Nabiałowo Spożywcza Beata Szpak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260011877
7.3.3) Ulica: Chrzanowskiego 23A
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA NABIAŁOWO-SPOŻYWCZA BEATA SZPAK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA NABIAŁOWO-SPOŻYWCZA BEATA SZPAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31388,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15227,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17110,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17110,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Klimek Mięso Wędliny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311787844
7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 24/6
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17110,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14611,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16483,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14611,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Nabiałowo Spożywcza Beata Szpak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260011877
7.3.3) Ulica: ul. Chrzanowskiego 23A
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA NABIAŁOWO-SPOŻYWCZA BEATA SZPAK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA NABIAŁOWO-SPOŻYWCZA BEATA SZPAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14611,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4390,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4444,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Spożywczej Ambi M. Karkut i Wspólnicy sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4444,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9321,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10991,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10991,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Klimek Mięso Wędliny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311787844
7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 24/6
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10991,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2835,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3429,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2835,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Nabiałowo Spożywcza Beata Szpak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260011877
7.3.3) Ulica: ul. Chrzanowskiego 23A
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA NABIAŁOWO-SPOŻYWCZA BEATA SZPAK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA NABIAŁOWO-SPOŻYWCZA BEATA SZPAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2835,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa śrub i elementów złącznych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników Opery Śląskiej w Bytomiu oraz członków ich rodzin
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Szkolenie indywidualne osób bezrobotnych (FP) w podziale na V części.
- "PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2025r.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby działu żywienia Domu Pomocy Społecznej "Pod Sosnami" w Pułtusku
- Dostawy produktów żywnościowych - nabiał dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Dostawy jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.